Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

billig rejse sydpå?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 18:35
min kæreste har talt om at forsøge at komme sydpå en uges tid sidst i august. vi har egentlig ikke råd til det men trænger til noget "os-tid", hygge og nye indtryk.
vi vil derfor forsøge at få en afbudsrejse til den tid.
Problemet er jo så at vi også skal lave når vi er der, så er der lande/steder i europa i kan anbefale som har rimelige priser på mad osv?
jeg har tænkt på tyrkiet måske var okay?
har selv været på kreta, cypern, mallorca, gran canaria tidligere med min mor men kan ikke huske hvad det kostede at spise osv.
der er jo også egypten hvis man har modet til det.
men ja kan i give mig nogle steder som vil være realistisk at tage til på et skrabet budget? :)
nordeuropa vil jeg gerne slippe for denne gang :) jeg trænger til en god gammeldags charterferie :D

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs.

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 18:38
Åh ja, det vil jeg også gerne høre om trænger til ferie

Winsor Elite dressur + kvalitets stævnesæt sælges

Dejlig Trakehner hingsteføl fra 2005 til salg

Min Hjemmeside opdateret med 5 avlsgodkendte hingste. Feinbrand DVH555, Top of Class OLH696, Birkilds Balboa

0
0
Svar på denne tråd

rejs aldrig til Østen osv.
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 18:39
Jeg læser avis hver dag og har læst meget om det der med Østen osv.
Tjek med udenrigsministeriet før i smutter derned.
Det ville være det smarteste.
Så slipper i for det med terro osv. Eller retter. I minsker chancen (risikoen).
Men Tyrkiet er det værd (hvis man kan holde til deres forbandede larm når de kalder til bøn) og maden er jo nærmest gratis (flere mio for en middag i deres mønt men ikke meget for en middag i DKR!)

GOD TUR :D

Louise's Jesper & vi elsker begge Tofutti <3

www.icer.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 12:47

I grækenland kan man spise ret billigt! Da min kæreste og jeg var på Kreta spiste vi det vi havde lyst til, og tænkte ikke over prisen. I gennemsnit gav vi for en middag 120 kr pr. pers, drikkevarer inkl., og det var ikke de billigste restauranter.

Ellers er der jo også Bulgarien som er et super billigt rejsemål. Jeg har ikke selv været der, så jeg ved ikke hvordan prisniveauet er, men man kan ihvertfald spare 1000 kr på selve rejsen, i forhold til f.eks. Grækenland.

0
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet :o)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 12:56
Tyrkiet kan varmt anbefales. Og køber du last minute/afbudsrejser kan du komme afsted for mellem 1200-2000 kr. alt efter hvem du vælger at rejse med. Og du spiser nogenlunde billigt. Ikke så billigt som man har kunne (priserne er steget en del de sidste 2-3 år), men stadig billigere end herhjemme. Jeg har været i både Alanya og Bodrum og begge steder kan anbefales

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tralalalala
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 14:57
Jeg, min far og min bror tager til Kreta på fredag - vi bestilte i torsdags.

Det er så uspecificeret, og det koster så kun 1095,- for en uge inkl fly og hotel - så hvis man ikke behøver den vilde luksus, eller vide hvor man kommer til at bo - så er det da billigt :)

Vi rejser næsten altid uspecieficeret, og har altid fået hoteller med mere end 3 stjerne, så vi har gode erfaringer med det.

Vi fandt vores rejse på www.joytravel.dk/

- Line.
Queen og Darling.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider