Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Hokus pokus" tror du?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:10

Ja tror du på hokus pokus, som jeg kalder det?

Med hokus pokus mener jeg alt inden for det overnaturlige?

Grunden til jeg spørger er at jeg igennem et lille stykke tid har drømt om ting , enten mens de skete eller som kort tid efter blev en realitet.

jeg vil gerne understrege at jeg ikke og aldrig har været meget til hokus pokus, men til det logiske og begribelige ting, og er da kommet med en enkelt fodom eller to tidligere.

Men nu er jeg efterhånden blevet lidt klam, og min kæreste tror efterhånden eg er lidt af en heks.

Jeg kan på ingen måde forklare det med logik at jeg kan drømme om ting mens de sker, eller at tingene sker så kort tid efter jeg er vågnet op.

Jeg er begyndt at fortælle kæresten om alle mine drømme med det samme, mest for at få bekræftet at det ikke er mig der er blevet helt bims, og han er som sagt begyndt at blive helt bange for mig.

Og jeg må ærligt indrømme at jeg selv er begyndt at blive lidt bange, jeg er bange for at drømme grimme ting, er hunne rad efter hånden for at gå i seng, og jeg vågner mange gange om natten og bliver virkelig lættet når jeg indsær at jeg ikke har drømt noget.

kæresten har forbudt mig at drømme om ham, men det kan jeg jo desværre ikke selv bestemme.

og igen både ham og jeg har på ingen måde, nogensinde troet på hokus pokus.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd

lidt hokus pokus
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:18
jeg tror på spøgelser fordi jeg selv har oplevet mange unaturlige ting som ikke kan forklares... men tror altså ikke på nisser og andet gøgl

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)

ODENSE; Sød og glad ældre hest søger rolig rytter til skovtur/hygge fra juli.... skriv og hør nærmere!

Privat rengøring tilbydes i ODENSE

0
0
Svar på denne tråd

Yiip selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:30

findes der nisser, hvorfor må mine børn ellers ikke hoppe og springe i stuen, hvis det ikke er fordi nissen der bor under gulvet bliver gal over larmen???

Nej spøj til side, jo jeg tror på hokus pokus, der er for mange ting som ikke kan forklares men som alligevel er sande, så jo dr er skam mere mellem himel og jord end mine nisser under gulvet.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

ponyeri
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:37
Jeg tror på hokus pokus i drømme ..
Har selv drømt at jeg bla. ikke kunne finde mine papir til en vildt vigtig projekt opgave.. Og jeg tænkte ret meget over det. Jeg tog papirene med i skole, havde dem fremme, men så lige pludselig kunne jeg ikke finde dem!
Jeg blev nødt til at kopiere min makkers papire :S

Tror at drømme fortæller os meget når vi sover, det er bare ikke alle der lytter til dem. Jeg tror de fortæller os hvad vi mangler. Eller at det vi drømmer er noget som vi helt har glemt. For eks. vis vi mangler at give hvores familie lidt mere tid og omsorg, så kan vi drømme at de dør eller er skaede ..

Mvh.

Manni

De "tynde" racer er gode
De tunge lige så.
Så hvorfor íkke en Araber/Haflinger?
Præcis som Dancer <33

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 12:10
Nix jeg tror ikke en meter på forskelligt hokus pokus men for min skyld må andre tro på hvad de har lyst
0
0
Svar på denne tråd

Hokus pokus?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 12:34

Tja. Hokus pokus eller ubevidst viden - det er spørgsmålet.

De ting som sker, er det noget, der sker som en del af DIN hverdag - eller omhandler de folk du overhovedet ikke kender eller har hørt om?

Grunden til jeg spørger er selvfølgelig, at vores hjerner tit går en smule hurtigere på nogle områder, end vi har kapacitet til at opfatte. Sådan noget som deja vu kan nogle folk stadig blive forvirrede over, men det har altsammen en logisk forklaring.

Og den holdning har jeg til det meste i verden. Hvor er jeg kynisk. ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

zip...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 12:57

Jeg er også til det logiske og er lidt kynisk, men de ting jeg drømmere, er både noget der omhandler min hverdag men også ting jeg aldrig ville hve en jordisk chance for at vide.

jeg ønsker ikke at have det sådan og ville ønske det gik væk.

Mvh Heidi & Kæmpe-dyret Sir sandro
Hvem sagde det ikke var størrelsen det kom an på?

Nu med hjemme side.......

0
0
Svar på denne tråd

Hokus pokus??
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 15:41

hvis man først kender "loven" om enegiers virke, ja så er der altså ikke så meget "hokus pokus" i det...

Og nu kan jeg ikke tage det særligt alvorligt, når du kalder det hokus pokus... så jeg vælger at kalde det den alternative verden..

Og velkommen til den. Det lyder som om dine "guider" vil have dig til at vågne lidt op(hmm-undskyld mit ordvalg)og prøver på at gøre dig mere åben over for de energier som findes overalt omkring os... uanset om du vil det og tror på det eller ej.

Og det kan godt være meget ubehageligt, hvis man ikke tror på det, og man ikke ønsker det.

Men noget kunne tyde på at du enten har brug for det, eller står ved en skillevej i dit liv, eller lign.

Hvis det bliver værre eller bliver for meget for dig, er mit råd til dig, at kontakte en clairvoyant..

Der findes desværre mange "fuskere" i den alternative verden, så find én, som du har fået anbefalet af en anden..

En clairvoyant, kan nemlig "lukke" dig igen, og også lære dig hvordan du selv gør det.

danielluca

Jeg kan sejle foruden vind

Jeg kan ro uden åre

Men ej skilles fra vennen min

Uden at fælde en tåre..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider