Ja tror du på hokus pokus, som jeg kalder det?
Med hokus pokus mener jeg alt inden for det overnaturlige?
Grunden til jeg spørger er at jeg igennem et lille stykke tid har drømt om ting , enten mens de skete eller som kort tid efter blev en realitet.
jeg vil gerne understrege at jeg ikke og aldrig har været meget til hokus pokus, men til det logiske og begribelige ting, og er da kommet med en enkelt fodom eller to tidligere.
Men nu er jeg efterhånden blevet lidt klam, og min kæreste tror efterhånden eg er lidt af en heks.
Jeg kan på ingen måde forklare det med logik at jeg kan drømme om ting mens de sker, eller at tingene sker så kort tid efter jeg er vågnet op.
Jeg er begyndt at fortælle kæresten om alle mine drømme med det samme, mest for at få bekræftet at det ikke er mig der er blevet helt bims, og han er som sagt begyndt at blive helt bange for mig.
Og jeg må ærligt indrømme at jeg selv er begyndt at blive lidt bange, jeg er bange for at drømme grimme ting, er hunne rad efter hånden for at gå i seng, og jeg vågner mange gange om natten og bliver virkelig lættet når jeg indsær at jeg ikke har drømt noget.
kæresten har forbudt mig at drømme om ham, men det kan jeg jo desværre ikke selv bestemme.
og igen både ham og jeg har på ingen måde, nogensinde troet på hokus pokus.