Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så fik Ragnarok
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 19:01

Bevis på at hun er en ægte Jack Russell :-)

Hun er ægte men født uden bog, det er jo så moderne og så behøver man jo ikke bruge penge på alt muligt, men kan kasse ind :-(

Men nøj hvor er de blevet hårde i deres "krav", det er jo meget godt, og giver jo stof til eftertanke ved alle dem der render rundt uden bog.For med det jeg så kasseret idag, kan jeg kun sige mange ville aldrig kunne bruges til avl, og alligevel avles der på hvad som helst.

Fordi Musse er sød og da skal have opfyldt sine ønsker om at blive MORRR

3 hanner og 1 blev godkendt, 10 tæver 5 blev godkendt.

Det eneste jeg kan bruge det til er at vide at jeg laver Jack Russell hvalpe, så de opfylder de danske krav.

Jajaja hund uden bog er da også dejlige. Men der bør ikke avles på dem, så racen forringes.

Illum.

Nu alver af slagtekaniner, hvalpe giver mere i live ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Enig...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 19:11

..og ligeledes med heste!

Mvh Mette..
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med det
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 19:50

Jeg er fløjtende ligeglad med bog og papirer, et dyr er et dyr for mig.

Meeen, jeg kan nu godt forstå de der går op i det alligevel. Det er vel lidt ligesom en sport?

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Ja og som jeg
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 08:27

Skrev en hund kan være lige "alt det man ønsker" uden bog.

Bare "man" da ville lade vær med at avle på dem så, for man risikere jo at forringe racen, og komme væk fra det man ønsker for lige netop den race.

Eller endnu værre gøre racen svage fx:

Nogle af de hunde der ikke kom igennem, var for skævbenet, andre havde for snævre snuder, nogle var for lange.

Det første kan give knogle problemer og det andet vejrtrækings problemer, Og det sidste rygproblemer.

Alle ting der nedsætter hundens levealder og give store smerter.

Men alle dem der ikke gik igennem var af ægte forældre uden bog eller tæven havde bog og hanne havde "man ikke lige fået gjort noget ved det" og det er da ganske muligt at han eller tæve slet kunne optages.

Ejer har så tænkt "Der er så mange der gerne vil købe en Jacks og uden bog er det jo billiger" og så har de trukket kuld alligevel...

Og det er det der er skørt.

Jeg kunne have solgt 5 hvalpe foruden, de Blypper jeg havde.

Folk der ringer og få at vide at jeg ikke har hvalpe før om et år, vil gerne skrives OP til næste kuld.

Ikkr fordi hunden er finere, men fordi at hos mig er der kun godkendte hunde der avler og det skulle gerne give en smule sikkerhed.

Illum.

Nu alver af slagtekaniner, hvalpe giver mere i live ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Sådan...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 08:38

Er det også hos os.

Lady har fået 3 kuld nu og skal ikke have flere, men folk ringer stadig og vil helst have en hvalp fra hende.

Nogle af dem er dem vi har solgt til, andre er deres venner eller familie.

Lady blev "kåret" som hvalp for at se om hun ville gå igennem og klarede det til ug.

Den rigtige kåring klarede hun også, så vores hvalpe er "lovlige".

Hilsen Carina

Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejde hver dag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider