Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

De adopterer os i flæng
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 13:44

*suk*

Hvor er det bare ærgeligt at jeg bor i en 1- værelses ellers havde jeg fået en kat mere..

Thorkild var ude og rende her til formiddag og han er vant til at vinduet står åbent så han bare kan hoppe ind og ud som han lyster men eftger vi har fået Balder ind skal alle vinduer holdes lukkede ellers stikker kræet sgu af (det gjorde han igår men jeg fandt ham igen efter 3 timer)

Nej men her til formiddag ligger manden og sover og jeg sidder og nyder min morgenkaffe og med et lyder der høje klagehyl udefra.. Tror selvfølgelig det er Thorkild der er så dum at han ikke kan finde hjem så jeg går ud og tjekker men dert er sgu en lille lækker hunkat, tortiefarvet og ikke ret gammel - nok en 7-8 mdr..

Iiiih altså.. Hun jog rundt om mig og viudste ikke hvilket ben hun skulle stå på for at blive kælet for og jeg smeltede selvfølgelig..

Da jeg skulle indenfor igen strøg hun med ind i forgangen og her ville hun da bo... ARGH!!! jeg har ikke plads til flere...

Thorkild er totalt forelsket i hende men nej - her må jeg sgu sige nej... Ikke flere misser...

Hun har en ejer tror jeg for hun er godt i stand og mere kælen end Balder - hun er nok bare kommet for langt væk hjemmefra..

MEn Thoirkild og den lille fine render rundt og leger udenfor lige nu og Balder, ja han er skidesur fordi han ikke må komme ud...

Men det er en anden historie...

~ Shetter ~
&
Team Øgle
---------
Øgle, Øgle, Øgle ;-D
---------
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider