Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farvel Hr. Bodil
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 19:05

Ak ja, jeg der troede, at det her år skulle være bedre end det forgangne, hvor vi mistede både vores hund og kat.

I dag måtte vi sige farvel til endnu et familiemedlem. Vores 1 år og 1 måned gamle hankat Hr. Bodil. Han gik med Benjamin ned for at hente post i postkassen og da Benjamin kom ind, holdte der en gul bil ude på vejen. Vi går ud, da vi skal lige til at køre i byen for at handle. Manden kalder på Benjamin og spørger om vi mangler en grå kat - han er kommet til at køre en ned

Vi har to grå katte, men jeg ser Frk. Frederik hoppe rundt på plænen, så jeg råber panisk "Er det Bodil???" hverken Benjamin eller min mor svarer, så jeg er godt klar over den er gal. En af dem svarer dog lidt tid efter og rigtigt nok. Det er min lille mis, som er blevet kørt ned.

Bodil blev født her i huset d. 20. april 2005 af vores vildkat og i løbet af sommeren besluttede vi at beholde ham og hans søster, som var de sidste to af missemors meget store kuld på 8 killinger.

Lille Bodil som sov i arm, som altid lå på skødet. Som var verdens bedste musefanger og bror - og verdens bedste kat for os.

Frygter hvordan Frk. Frederik tager, at miste sin bror - de to har altid rendt i hælene på hinanden.

Her er Bodil som killing

Og her er de forrige uge, ham og hans søster. Bodil er den helt grå der ligger forrest.

Han har heldigvis ikke lidt, og var "pæn" og lignede en der blot sov, men hold op hvor jeg savner ham. Han var den af vores tre katte, som jeg anså for "min" efter Olafs død havde ham her jo brug for mig og vi har været hjertevenner lige siden.

Livet er så uretfærdigt. Nu skal jeg have ringet og informeret katteregisteret om at han er død, så hans øretatovering kan blive slettet derinde,- eller meldt død.

Kære gud, lad os nu snart få fred i sindet, vi kan ikke blive ved på denne måde.

-Annette

0
0
Svar på denne tråd

Årh Annette
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 19:28

Det gør mig ondt at høre

Sådan en dejlig lille mis.

Søde Hr. Bodil.

Vi to, vi må da snart ha´ opbrugt vores kvote for mistede dyr

Sender kærelige tanker og trøstekram til jer.

Uretfærdige forbandede verden!

Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Gør mig ondt
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 20:28

Gør mig ondt at høre

Et stort trøstekram herfra!

Forårsknus fra Tine

og haffipigerne,

:-D Flicka og Frigg :-D

0
0
Svar på denne tråd

Øv...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 20:33

Hvor er det bare trist, varme tanker herfra.

mvh Camilla

Successful people will do what unsuccessful will not.
0
0
Svar på denne tråd

Ohhh...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 21:08

..hvor er det trist. Det eneste lyspunkt er jo nok, at lille Bodil ikke har lidt. Håber at der ikke sker flere triste ting i din familie.

P.s. Sødt navn til ham...Hr. Bodil...det må jeg huske, hvis jeg en gang får en kat.

Æsler er for seje!!!

0
0
Svar på denne tråd

Gør mig ondt
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 13:20

Hej Annette,

Det gør mig rigtig ondt, jeg ved alt for godt, hvordan det føles.

Jeg mistede selv min 16-årige Sortejas i december. Og selvom han havde en alder, hvor man selvfølgelig vidste at det nærmede sig slutningen, så var det ganske forfærdeligt. Jeg savner ham stadig mere end jeg kan beskrive.

For en måned siden mistede jeg så min 4-årige Missepige i en operation, som skulle have været "piece of cake" (Det var den sidste operation i en række af flere og de andre incl. den mest alvorlige var gået fint). Imidlertid viste det sig at der var noget alvorligt galt, og hendes hjerte stoppede under operationen uden at dyrlægen kunne stille noget op. Det kom som et chok for det var helt uventet. Min eneste trøst er at hun døde i narkose og ikke har lidt.

Jeg håber virkelig for dig, at det er slut nu med dine problemer med dyrene.

Knus herfra

BeritH

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider