|
|
| farven mintgrøn??? |
|
|
Til dyrskuet i odense har vi (PRE) fået tildelt farven mintgrøn.. Er der nogle bud på hvordan det ser ud og ikke mindst hvad man kan få af udstyr i den farve..
Stald Rohan. PRE. Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs. Nu også forhandler af Regulator på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der var meget |
|
|
i det for et års tid siden ( må indrømme farven er slet ikke mig) men du kan sikkert få nogle billige rester et sted  Men fortæl mere, for i hver tildelt en farve? og hvilken funktion har det? er nysgerrig  Mvh Camilla
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mintgrøn |
|
|
mintgrøn er et forfærdeligt levn fra først i 90érne. Det er fremme igen, men ved sørmer ikke om der kan findes udstyr i de farver.. så er det vist "lundernes" katalog du skal have fat i, de har nogle seriøst mærkelig farver.. Farven er nærmest meget meget fiset flaskegrøn, med et stænk af neon/ udgnasket grønt hubba bubba tyggegummi...! Jeg kan kun sige god fornøjelse!
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Alca-pads |
| Forfatter:  |
Happy Horse |
| Dato:  |
01-05-2006 15:50 |
|
Vi har i år fået Alca-pads hjem i mintgrøn der matcher PK forårs- kollektionen med de mintgrønne effekter super frækt og smart! tag se et kig på www.happy-horse.dk fortsat en god dag! KH Jeanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iueghwulirgv |
|
|
Mintgrøn er vildt køn  Div. rideudstyrsbutikker er begyndt at forhandle noget i mintgrøn igen?
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der ikke nogen der |
|
|
har nogle billeder?? Jeg vil meget gerne se det på billeder. Jeg kan ikke finde det på happy horse..
Stald Rohan. PRE. Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs. Nu også forhandler af Regulator på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mintgrønne |
|
|
Mintgrønne badeværelser er bestemt ikke kønne. Har et af slagsen, men det er desværre så dyrt at udskifte...SUK.
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Mor til englebarnet Tika 18/03-2006
Farmen med katte, marsvin, heste og de nytilkomne fisk. Det kan ikke gå værre end galt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mette. |
|
|
Gider du ikke fortælle lidt om det jeg spørger om længere oppe med fordeling af farverne? Mvh Camilla
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er tosset med den |
|
|
jeg syntes den er sej og speciel. man kna få meget udstyr nu i denne farve. Bare hør ved nogle butikker
www.2xdd.webbyen.dk Gaia*** Du vil ALTID være min stjerne, Som på himlen kommer der flere lige nu blinker Chester*** og Wasaja***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har mintgrøn |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
02-05-2006 07:39 |
|
Pashmina tørklæder, men farven er slet ikke god nok på min præs. :-( Er dog en flot farve hvis man kan bære den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grøn... |
|
|
Jeg synes at det er flot med støvgrøn/mintgrøn - men som sagt, kun hvis man kan bære farven. Og hvis hesten kan. Jeg har selv et par lækre KyraK støvgrønne ridebukser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kan du tro jeg vil.. |
|
|
Det er sådan i år på odense dyrskue at hver race har fået tildelt en farve og at vi til galla opvisningen skal bære denne farve så vi bliver en stor farve pallet.. Vi har så fået denne mindtgrønne men så vidt vi kan komme frem til er der mange nuancer af mindtgrøn og vi skal derfor ha fundet en fælles farve.. Vi er kun 4 så det er ikke så svært.. Men alligevel.. Jeg havde håbet på at vi evt. kunne få et rideudstyrs butik elleer. ligende til at sponsorere skridt tæpper/underlag / veste eller ligende med deres logo og vores PRE logo på da det jo ville være ret cool at vi var helt ens.. Men umiddelbart er der ikke nogen her på fyn der han mindtgrønt liggede på lager og som gerne vil af med det.. Så hvis i kender nogen er i velkommen.. Det kunne nemlig være ret sejt hvis vi kom 4 heste. 3 hvide og 1 sort med ens tæpper/underlag eller lignede.. også så vi har en farve at gå ud fra.. Hvad enten vi kan bære det eller ej skal vi jo have det på.. Så kan vi lige så godt forsøge at gøre det så gennemført som muligt.. *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gå i en stofbutik... |
|
|
... og køb det samme mintgrønne stof til jer allesammen. Hvis I f.eks. kan støve noget velour eller fleece op, så kan I jo sammen bestemme om i vil lave "udklædning" til jer selv eller til hestene. Det kunne da se flot ud med nogle skørter i velour, der kunne hænge ud over bagparten på hestene. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette |
|
|
jeg ved at Horse point rideudstyr, har rideudstyr i samtlige mærkelige farver. Der er i hvert fald i mintgrøn! Både Feecedækken, grime, underlag osv. hilsen Jeanet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|