Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor tit tager I ud til jeres heste?
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 04:59
Nu mener jeg hvis de er opstaldet et andet sted end hjemme ;)

Har du en opfattelse af, hvor mange gange man bør tage ud til sin hest om ugen? Hvor mange dage tager du selv ud til din(e) hest(e)? Og sidst men ikke mindt- hvilken pasningsplan er den på (fuldpasning, selvpasning, etc)?

I øjeblikket tager jeg ud til Faye hver dag, men når jeg nu begynder at arbejde må vi se om det stadig er fysisk muligt for mig... hun står jo opstaldet 30 minutters kørsel væk...

Hun er på fuldpasning... der bliver sørget for foder, udmugning, udlukning (og hun er på fold hver dag), og hvis man betaler lidt ekstra kan man også bestikke en eller anden til at strigle og ride... det har jeg godt nok ikke tænkt mig dog...

-Janni-
(der ikke kender sin egen hests navn)
Nu med~*~Here To Stay~*~ :)
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 05:52

Jeg tager ud til Rødhætte hver evig eneste dag.

Tror hun går ind under fuldpasning, da de fodre, lukker ind/ud fra fold, muger og giver halm... så det er vist fuldpasning :-)

Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Jeg er udadvendt.
Tåler du ikke sandheden, er problemet dit!

Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! :-*
0
0
Svar på denne tråd

tjaahh
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 06:01
Jeg kommer vel rendende godt fem gange om ugen - de er selvf på fuldpasning - ellers ville det jo aldrig gå:-)
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 06:10
ind imellem flere gange om dagen, men nu er der også kun 5 min gang. er hos dem hver eneste dag.
0
0
Svar på denne tråd

fuldpasning
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 06:36

Jeg har ikke prøvet at have dem på fuldpas, men bare de havde foldtid nok ville jeg godt kunne indsnige 1-2 fridage om ugen hvis det blev nødvendigt.

Ellers er der jo halvparter, det har jeg selv været i en årrække.

:Pia

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 07:33

Odessa får besøg hver dag. Enten af mig eller min mor som jeg har hende sammen med. Jeg har hende 4 dage om ugen og min mor 3. Vi skal selv give halm, resten bliver klaret af udlejer. Hvis vi en enkelt dag ikke kan komme, får vi en til at kigge efter hende.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ved Donna...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 07:50

...Hver dag, og hvis ikke i hvert fald 6 gange om ugen!! Jeg skal selv muge i min stald, men ellers bliver resten klaret! Det er ligesom mit frirum, efter en lang dag på arbejdet, er der ikke noget bedre end at komme ud til hesten

Knus fra Mie

0
0
Svar på denne tråd

En hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 07:52
Min hest er også på fuldpension, men han bliver passet hver dag, hvis ikke af min så af min veninde.
0
0
Svar på denne tråd

Hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 07:56

Er jeg på ferie, ser andre efter ham.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:04
Jeg er i stalden hver evig eneste dag UDEN undtagelser. Jeg har fået det stempel der hedder 'fastboende i stalden' Min hest står i selvpasserstald.

----------------------------------

Linnea - Med fjordbollen og quartermulen

Savner dig stadig, Fonzie.

0
0
Svar på denne tråd

klaphat
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:24

Hver dag self...

KAROO - RIDER ALDRIG UDEN KLAPHAT

JHN's dressurrytter 2005 (kat 1)

0
0
Svar på denne tråd

hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:40
er jeg hos min pony. Jeg skal selv muge, give halm og tage ind.

:-) Nobody is perfect - Pablo is nobody :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:56

er hos mine hver eneste dag :-)

Mine heste står 25 min i bil fra hjemme fra mig af.

Der er fuldpasning.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

ååå
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 08:57

hver dag !

Cami||a

Rigtiige Ryttere

Rider Med

Kingsland

Elsker Lambada

0
0
Svar på denne tråd

ieughwruigjk
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 12:05

Jeg er ude hos Mads hver dag.

Den stald han kommer til at stå i fra lørdag, skal vi selv lukke ind og muge..

Nogle dage fodre.

Jeg syntes det er fuldt ud fair.

Hilsen
Annecathrine
Dressage Team Jakobsen
STOLT fjordheste ejer!
FOTOGRAFERING TILBYDES!
0
0
Svar på denne tråd

Selvpasser stald
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 12:39

Så hver eneste dag, nogle dage flere gange :) bor kun 3 km. fra stalden. Snart skal jeg blot kigge ud af vinduet og gå over gårdspladsen.. Skøøønt !!

0
0
Svar på denne tråd

Flere..
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 12:43

gange om dagen nogengange.. Så hver dag mindst en gang..

Er den der kommer mest i stalden (udover ejeren, hehe )..

Krone og Bølge - En selvfølge

www.agroskolen.dk nu til hest

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 13:30
jeg er ude hos min hest 4-5 gange om ugen, min part er der ude 2 gange om ugen og en gang imellem får han fri for os en gang om ugen. Han står på fuldpassning, dvs der bliver lukket på fold om morgenen og lukket ind om aftenen, muget og fodret 3 gang om dagen og hvad mere kan man ønske sig..
0
0
Svar på denne tråd

Det er jeg hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 13:40

1-3 gange om dagen.

Det er mig der lukker på fold om morgenen og tit er det mig der lukker ind om eftermiddagen og givermiddagsmad.

Og så sker det jo indimellem at jeg lige tager ud og ser til dem om aftenen. Jeg bor kun 5 min fra stalden.

Det er selvpasser stald. Ejer af stalden fodrer om morgenen og som regel om aftenen hvis ikke der er andre der har gjort det.

Vi muger selv osv.

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Medlem af "Roepiller er GUD" klubben.

0
0
Svar på denne tråd

Øhh...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 13:48

Selvfølgelig hver dag.

Det er jo mine heste og mit ansvar.

Bedækning tilbydes ved smuk, harmonisk & velredet Ox Araber
.. Seriøs dressurrytter søges i Ålborg & Omegn ..

Her forenes skønhed og kvalitet
OX Arabere.dk
0
0
Svar på denne tråd

Hver dag.
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 16:02

Det er jo min hest. Det er fuldpension uden udmugning.

Men der er en i stalden der kun kommer 1-2 dage om ugen til tros for at hun har to heste og at den ene skal fole i denne månede. Hun skal selv ordne sine bokse hver dag og det er meget vigtigt af hensyn til bunden og klimaet i stalden, men får tit lagt ansvar over på en anden pige i stalden, der ikke kan sige nej. I sidste uge kom hun slet ikke. Jeg syntes absolut ikke det er en måde at holde hest på.

Mange knus fra Lene og Kikki ;-)

Termin 25. september 2006

Part søges til jordens dejligste fjordhest fra sommer 2006

www.alexander-mads.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

da jeg havde hest
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 16:11

kom jeg 6 gange om ugen, og den stod på selvpas. Så havde jeg en aftale med en anden pige om at hun tog hesten den dag, også tog jeg hendes en anden.

Det var 45 min væk med offentlige transport. Ellers en god time på cykel!

Købte du en pintovallak hos Eliasen i Slangerup i '04? Se her heste-nettet.dk/forum/...984/90984/

0
0
Svar på denne tråd

det, der fik mig til at tænke...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 18:52
over det her var, at dem der ejer stalden fortalte mig om et par tøser der havde deres hest på halvpension (kun fodring og udlukning) men stadig kun kom en gang HVER TREDIE UGE... det stod på i tre måneder, så begyndte de pludselig at komme hver dag... så skiftede det igen, og de kom kun hver fjerde uge... andre folk måtte muge ud, strigle krikkerne osv. indtil der blev sagt til dem at hvis de ikke enten solgte hesten eller begyndte at komme oftere ville de blive meldt til dyreværnet...

Den historie skræmte mig, og jeg kom til at tænke på hvad der er fair...

Jeg bliver kun væk fra faye pga. sygdom- så snart hun bliver flyttet til nordgården der ligger tættere på hvor jeg bor bliver det da bestemt hver dag... :)

Kan udemærket forstå de folk der drømmer om at have deres heste hjemme :D

-Janni-
(der ikke kender sin egen hests navn)
Nu med~*~Here To Stay~*~ :)
0
0
Svar på denne tråd

Så vidt muligt hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 19:08

Men det er jo også nemt nok når jeg bor 10 minutter fra stalden - til fods altså...

Det kan ske at jeg må lade hest være hest - men det er meget sjældent og så får jeg en af mine søde medopstaldere til at kigge efter min gris.

Hestene bliver lukket på fold hver morgen efter fodring og alle deltager i en turnusordning hvor hestene tages ind sent på eftermiddagen og fodres samt sent på aftenen hvor hestene får natmad og stalden lukkes af.

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 20:00
Puha det er meget forskelligt jeg har 2 shetlænder kommer så vidt mulig hverdag men kan godt gå 2 til 3 dage imellem nogle uger men de andre i stalden ordner så hos dem og det fungere perfekt.

Prøv noget nyt og sjovt med din hest-prøv klikkertræning.
Læs alt om det på min hjemmeside
(nu med forum)
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

næsten
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 20:11

hver dag.

Det glipper måske et par gange om måneden, men de står i en stald hvor der bliver sørget for alt pånær udmugning.

Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd

da damen var i byen og stå
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 20:17
Line var opstaldet ude indtil sidste måned, så sniger mig lige med.
HVER DAG! (selvfølgelig kunne der til tider være en enkelt dag, hvor det var fysisk umuligt -dette var dog højest en månedlig begivenhed.
På stedet blev der sørget for foder og strøning/udmugning. men vi skulle selv sørge for at dyrene kom ud og ind, så ofte ver jeg derude 2 gange om dagen (ihvertfald de sidste 3 måneder, hvr jeg kunne låne min fars bil lidt) og så også hvis jeg havde en fritime i skolen kunne jeg også lige nå forbi og lukke damen og en veninde ud, så de kunne være ude i 2-4 timer (mindst!)
Line stod 8 km fra hjemmet, dog var der kun 4 km fra skolen.

Nu er hun heldigvis kommet hjem, så nu hedder det ud fra tidlig morgen til sen aften, og det har været meget afslappende med den løsning, da jeg ikke har haft så fantastisk med tid på det sidste (pga sidste etape i 3. g før eksamener)

Lykke med Linepigen og Sille
0
0
Svar på denne tråd

Hver dag
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 20:21

uden undtagelse.. Nogle dage to gange dagligt.

Jeg skal selv muge, strø og så blander jeg selv mit foder, da Riga skal have lidt andet end det, de normalt fodrer med.

Desuden skal jeg enten lukke ud eller ind (har en aftale med en anden opstalder).

Mvh Christina og Riga

Medlem af SAK og D.Å.H.M

0
0
Svar på denne tråd

twister
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 20:24
hver dag muger-fodrer,rider selv osv min hest står i selvpasser stald vi lukker selv ind fra fold og nogen gange ud på fold men det er også fint nok så er jeg også sikker på at der bliver muget ordentligt og han for sit hø og frokost

twister & christie

elsker dig for evigt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 21:21

Jeg er der vel 4-5 gange i løbet af ugen

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Fuldpension
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 21:30

med undtagelse af mugning.

Er i stalden hver evig eneste dag, er jeg forhindret, tager kæresten (af lyst!!!) i stalden og ordner hyps, samt går en tur eller longerer ham.

Ville få dårlig smag i munden, hvis ikke jeg kom i stalden til min hyps hver dag. SElvom jeg glæder mig til ferien til sommer, kan jeg alligevel ikke undgå at tænke på, hvordan det mon skal gå med hyps, selvom min veninde har lovet at se efter ham

0
0
Svar på denne tråd

Hver eneste dag...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 10:28

minimum en gang om dagen.

Har netop flyttet egne heste samt plejehest, og valgt at betale mig fra den daglige udmugning mv i hverdagene - så er der nu langt bedre tid og overskud til den direkte hestekontakt :-)

Har haft både ekstra hest i snart 3 mdr foruden mine egne 2 ( ejer kommer heldigvis hjem om små 2 uger ) samt meget arbejde - så det her er en lettelse - og meget perfekt, da jeg både selv køber og bestemmer mængder af foder, hø/wrap, spåner mv - og det er en del tættere på mit hjem ( og så endda sammen med gamle, gode venner, og en af vores tdiligere ponyer - jubii ).

Jeg kan ikke det der med parter - men min datters lille pony har fået en sød passer og rytter, hvis mor har hest i samme stald, så hun også får motion, så det er jo perfekt indtil videre.

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

5-7 gange om ugen...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 10:42
Hestene står i fuldpension, og vi er derude 5-7 gange ugentligt.
Da de er på fold hele dagen (dvs. ikke bare "de lyse timer) - og nu på døgnfold - får de både frisk luft og motion selvom vi ikke kommer.

Når vi så er ude ved dem, bruger vi til gengæld ofte 3-4 timer på at nusse heste etc.
0
0
Svar på denne tråd

faler helt ved siden af
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 10:51

Tja jeg kan godt se jeg trækker det korte strå her...

Jeg kommer nemlig højst 3 gange i ugen for tiden.

Det kan selvfølgelig kun lade sig gøre fordi vitte bliver passet i hoved og r*v (fuldpas) og står på fold fra 7-8 om morgenen til nogle gange 21-22 om aftenen.

Og så kommer min passer ca 1-3 gange. Udover det, er der en pige derude som lige har solgt sin pony og rider nu på ejeren af gården's hest. Hun er helt vild med Vitte og rider hende tit de dage jeg og parten ikke kommer.

Desuden har jeg lige lavet en aftale med en veninde at hun må bruge Vitte en gang i ugen. Hun har en elev, en lille pige på 11 år som så gerne vil fortsætte med at ride hos min veninde men de står og mangler et ordentligt heste(/pony) materiale. Så de bruger vitte en gang om ugen en times tid.

Alt i alt står hun ikke bare og glor men nyder livet og bliver holdt i form - så jeg har ikke dårlig samvittighed hvis nogen skulle spørge

VH Malene !

When the going get's tough - the tough goes shopping!

Hjemmesiden!

0
0
Svar på denne tråd

hver dag
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 12:20

Jeg kommer i stalden hver dag og sker det jeg ikke gør så har jeg altid en back up på som jeg stoler blindt på...

Jillow

Kig forbi www.hestefolket.dk

Mangler en god Westernsadel til min Araberhoppe

Har du en til salg så skriv endelig en mail/besked

0
0
Svar på denne tråd

Delvis selvpas
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 13:23

Jeg har delvis selvpas, Jeg skal selv lukke ud og ind, og selv muge ud..

Jeg er der hver dag, en eller to gange om dagen..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

Medlem af DÅHM syd, DÅHM det er fedt, at være klog!

0
0
Svar på denne tråd

Ja det gør
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 13:26
jeg da naturligvis hver dag. Det er sjældent der er en dag jeg ikke tager derud. Men som det ser ud nu, vil jeg godt snart have en fridag. Jeg er meget træt, skuffet og ked efter al denne sygdom mv. og trænger efterhånden til en enkel fridag.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

mine heste
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 14:07

jeg har mine heste stående hvor jeg bor så

morgen: fodring, vand i trug, halm i halmvognen, brød på jordfolden (de går på jordfold om vinteren frem til sidst i maj)

tager ca. en lille time der er 7 heste alle mine

eftermiddag: udmugning, fodring rent vand i trug og stråfoder og ridning ca 3-4 timer afhængig af vejr og vind og arbejde

nat: ind fra fold ca. 22-23 tiden,...foder og stråfoder og godnat

ca 30 min.

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 14:08

Nu er jeg af den mening at hvis man har valgt at anskaffe sig en hest/pony, så pådrager man sig et kæmpe ansvar og forpligtiger sig samtidig til at tage ud til den mere end kun et par gange eller tre om ugen!!!... Det er så bare enormt ærgeligt at en del mennesker desværre ikke deler dette synspunkt med mig, og ser det som en kæmpe sur pligt at tage ud at ride/passe sin egen hest/pony.

Så derfor: Jeg er ude hos min hest hver dag, pånær én dag om ugen hvor jeg læser på aftenskole - denne dag har jeg en veninde til at se til Odessa og lukke hende på luftefold. Da jeg rider hende stort set alle ugens andre 6 dage, så er førnævnte aften hendes ugentlige fridag. Ellers synes jeg at det er at presse sin hest for meget - får dressurundervisning to gange om ugen og springundervisning en gang plus rider dressur de andre dage og en skovtur en gang om ugen også.

Odessa er opstaldet på fuld-pension, dvs. foder tre gange dagligt, ud-/indlukning til/fra fold, udmugning én gang om ugen + frisk halm hver dag.

Bare min mening

Hilsen Louise & Odessa.
-
Et team, der vil noget!

Hjemmeside om Odessa - tryk her!

0
0
Svar på denne tråd

Altid hver eneste dag
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 14:12

Da Smukke Ganger stod ude. Det samme med 1. Smukke Ganger hver eneste dag.Året rundt.

1.Smukke Ganger var på fuld pasning, men alligevel kom jeg forbi og red.

Hvis jeg en meget sjælden gang ikke red, kom jeg forbi alligevel.

Mine, alle mine dyr er mit ansvar. Og det sætter jeg aldrig til side.

Illum.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 15:28

Jeg er ved Tulle og Plethesten

- Fredag (her hilser, kysser og krammer jeg kun)

- Lørdag (går tur/rider og hygger)

- Søndag (ligesom lørdag)

Den hest jeg rider, når jeg er hjemme hos mig selv, rider jeg 2-3 gange i ugen. mandag-fredag.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

hver dag..
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 15:29

jeg er hos mine hest hver dag..

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)

ODENSE; Sød og glad ældre hest søger rolig rytter til skovtur/hygge fra juli.... skriv og hør nærmere!

Privat rengøring tilbydes i ODENSE

0
0
Svar på denne tråd

1111111111111111111
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 19:47

Før jeg lånte min hest ud, var jeg hos den hver dag. Jeg har været i stalden de sidste 10 år 7 dage om ugen året rundt, kun afbrudt af sygdom eller udlandsrejser. Det er hårdt, men også grunden til at jeg låner min hest ud 1 år fordi jeg ikke har tid til det lige nu.

Michelle

Tysk hovedstambogshoppe efter Weltmeister og Camerlengo udlånes til ridning minimum 1 år frem til Sjælland/Lolland/Falster.

0
0
Svar på denne tråd

HVER DAG
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 20:35

Jeg er ved min hest hver dag, og gerne mellem 2 og 5 gange.. Har selvpas, og muger ud og rider hver dag.. Altså rider ikk hvis det hagler ned selvfølgelig:)

Hesten er menneskets følgesvend..

0
0
Svar på denne tråd

næsten hverdag..
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 20:59

jeg er ude ved min 3-4 gange om ugen, da jeg tit har sent fri fra arbejde...

men selvfølgelig nu da det er lyst om aftnen kører jeg oftere derud...

lev livet mens du har det...!
0
0
Svar på denne tråd

sfjnskhsdjgkn
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 21:09

6 dage om ugen. Min underviser har ham onsdag.

Han bliver fodret og lukket ind og ud hver dag. udmugningen skal jeg selv sørge for.

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

jeg er der minimum...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 22:23

6 dage om ugen, ofte 7. Malou står i Tulstrup, ca. 14 km. fra hvor jeg bor, aka. ca. 20 min. kørsel.

Hun står på halvpas (tror jeg nok det hedder) Altså vi udmuger, giver hø og halm når vi er der, blander foder, rider osv. Udlejer giver så halm om aftenen (vinter) fodrer 3 * dagl. og trækker ind/ud fra fold, medmindre vi selv er der...

- Græsset må ikke betrædes

Nej, det skal ryges ;-D

- Jesus lever!

Æv, der røg påskeferien!

- Nej til flere atombomber

Brug de gamle først

0
0
Svar på denne tråd

hver dag.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 00:36

jeg er hos michen hver dag, med mindre jeg vitterligt er forhindret.

han står på fuldpas: fold ind og ud mandag til fredag - weekend skal vi selv lukke ud og ind, fodring, mugning.

det eneste jeg skal er at komme og ride min hest :-)

jeg rider lige nu 5 gange ugentligt, 1 gang i ugen (onsdag) bliver han sprunget af en pige ved navn caroline da han lige skal have mere rutine og lære at vente på rytteren før jeg skal have ham ;-) og om lørdagen har caroline ham, for at finde hans rytme ud over springningen. selv om det er caroline der har ham de to dage er jeg der alligevel - onsdag, fordi jeg gerne vil se ham gå i springningen og suge alt den viden til mig om min hests opførsel på en springbane og hvordan det skal tackles så jeg snart selv kan komme i gang :-) lørdag er jeg der alligevel for han skal jo ud og vaskes have tilskudsfoder mm.

så hver dag - det mener jeg er det mindste man kan gøre for sin hest - med mindre man har en part.

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 07:25

hos min hest hver dag(undtagen søndag), men nu hvor han går på sommerfold, så er jeg der kun hveranden dag...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

4-5 gange
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 09:01

Jeg er ude ved min hest 4-5 gange om ugen.

Hun står i fuldpas stald, dog skal jeg selv muge.

/Nielsen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 10:05

hejsa

jeg er os ude ved min hest hver eneste dag men der er fordi han er opstaldet i en selvpasser stald, hvor gør det hele selv...

men jeg rider ikke hver dag...

0
0
Svar på denne tråd

Så tit som muligt
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 10:19

Jeg er der nok 5-7 gange om ugen, han står på fuldpas ca 7 km fra min bopæl, men tilgengæld er jeg også fuldtids arbejdende og har over 120 km tur/retur til arbejde.

Hver anden weekend er jeg fuldtidsmor og kommer så ikke i stalden.

Ellers er jeg kun væk i forbindelse med rejser og "særlige hændelser".

Tja, så er jeg tilbage på HN....

Nu med ny hest og ny præsentation, billede af mit nye vidunder kommer senere....

Fodertønder sælges:

Passer til Brogaarden sække.

kr. 45,- stk.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider