Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Balder fik et hjem
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 11:51

Hurra!!!

Balder har fundet et hjem - nemlig mit

Vi mødte ham igår på vores sædvanlige nattetissetur og han gik selv med hjem igen og indenfor oveni købet.. Han har sovet her og ligger lige nu og sover under sofaen..

Det var manden der tog imod ham så han skal faktisk have æren for at jeg idag bvågnede op til denne smukke dreng..

Thorkild er halvvejs upåvirket - han sov hos mor som han plejer men han var da stadig opmærksom på at Balder nu var kommet indenfpor..

Men se lige denne lækre dreng... Hvor er det synd at nogen kan finde på at forlade sådan en skabning..

Og her ser han lidt bange ud - men min fejl - jeg kom til at tabe en pakke smøger på gulvet:

Går noget galt så lukker jeg ham enten ud eller afleverer ham på et internat..

Kan I kloge hoveder evt sige hvad han er for en og hvor gammel han ser ud til at være...

~ Shetter ~
&
Team "Øgle"
0
0
Svar på denne tråd

Hovsa..
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 12:04

Nu hvor jeg faktisk sidder og kigger på billederne så ligner han Thorkild - bare i en langhåret udgave...

Lige nu ligger han oppe i sofaen og hygger med min mand...

I morgen tager jeg ned i byen og køber et halsbånd til ham - han kunne ikke passe Thorkilds så det skal være vildt stort..

~ Shetter ~
&
Team "Øgle"
---------
Thorkild - Balder - Cheval
---------
0
0
Svar på denne tråd

Er du helt
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 12:11

sikker på, han er forladt?

Umiddelbart ser hans pels fin og velplejet ud, så måske han alligevel ejes af nogen?

Da vores kat var halvvoksen, var der også en familie, som mente, de havde ret til at tage vores kat, trods han gik med halsbånd.

Heldigvis lød jungletrommerne i vores egn, så det rygtedes hurtigt vi savnede vores kat.

Familien der havde hugget vores kat, afleverede ham igen.

Men ingen tvivl om, det er en lækker kat i har fundet, men jeg synes bare det er forkert at tage en kat, man møder på sin vej.

Den kunne jo ejes af nogen, men trængte måske bare til lidt selskab, da i mødte ham?

Venlig hilsen

Niecer

PS Vores kat er nu 7 år og ØRETATOVERET
0
0
Svar på denne tråd

Niecer
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 12:24

Ja vi er helt sikre på han er forladt - vi har selvfølgelig forhørt os inden og vil sætte efterlysning på ejere op rundt omkring... Just in case - imens vi leder har han ihvertfald et hjem her..

Og billederne snyder - Balder er så tynd så tynd.. Han er ikke andet end knogler - ribbenene stikker frem og hofterne ligeledes - jeg forsøger at tage nogle flere billeder senere...

~ Shetter ~
&
Team "Øgle"
---------
---------
0
0
Svar på denne tråd

langhåret
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 12:43

Han er vist bare en god gammeldags rundkørsel, altså huskat med langt hår.

Held og lykke med at få ham fedet op.

:Pia

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

sorry..
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 17:13

men den her kat har du taget ind fordi den muligvis er forladt...??

du skriver

"Går noget galt så lukker jeg ham enten ud eller afleverer ham på et internat.."

hvad mener du med går galt..??

0
0
Svar på denne tråd

lukker ham bare ud
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 17:59
øøøhh lukker du ham bare ud hvis det går galt... så er du da ikke et hak bedre end dem der (måske) har forladt ham?

"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse...

Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs."

Citat: Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Forladt kat
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 18:28

Vores katte kan altså også godt virke som nogle "forladte" misser, og de er utroligt kontaktsøgende, så vær ikke sikker på den ikke har en ejer.

Vores nabo havde også snuppet vores ene hankat på et tidspunkt, til trods for de udemærket vidste det var vores, jeg havde mest af alt lyst til at sende hende regningen for øremærke, ormekur og kasteration, men katten valgte da at flytte hjem igen.

Og jeg undrer mig altså også over den der, "Lukker ham bare ud"?!

Mvh Rollo

JHN Moderator

...Hesteløs.

*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd

I misforstår
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 18:29

jeg lukker ham ikke ud - det var en skrivefjel - jeg ville aldrig gøre det uanset hvor dårligt det end må gå.. Jeg ville aflevere ham på det nærmeste internat hvis han får det alt for dårligt af at være hos mig..

Og det med hvis det går galt så er det hvis nu han begynder at blive skrækslagen for enten Thorkild eller mig eller tæver Thorkild sønder og sammen...

men som det ser ud nu så hygger han sig med min mand ovre i sofaen og har vænnet sig til at være her... Og Thorkild ligger og snorker som sædvanlig så han har også affundet sig med Balders tilstedeværelse..

I må endelig ikke misforstå det jeg skrev tidligere..

~ Shetter ~
&
Team "Øgle"
---------
---------
0
0
Svar på denne tråd

Shetter
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 18:55

Kunne heller ikke forstå ;-D

- Du virker ikke som typen der ville gi' katten et los ud af døren fordi den ikke passer ind i planerne ;)

Mvh Rollo

JHN Moderator

...Hesteløs.

*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd

mmmh okay
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 20:59
... :) så er det jo godt du har taget ham ind. Han ligner for VILDT min svigermors gamle kat Musti, som desværre lige er død, 19 år gammel!

"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse...

Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs."

Citat: Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

yaiii
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 21:31

nu er han faldet til.. ;-D han har brugt kattebakken og lige nu ligner han en pude der bare skal være der... ;-D

~ Shetter ~
&
Team "Øgle"
---------
---------
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider