Da jeg var ude og springe på min første hest. Hun stoppede foran springet, men besluttede sig for at springe alligevel, altså et elevator spring, jeg røg op mellem hendes øre, sån næsten, så sad jeg lidt der, men jeg kunne ikke komme ned i sadlen igen, så jeg tænkte at så glide jeg da bare ned, det gjorde jeg så, men landede forkert, og kom på sygehuset med en skulder der var gået af led.
Denne skulder har så gået af led 10-15 gange i løbet af 3 år. Og det er ikke en særlig god føelse, og det gør mega ondt. de sidste mange gange den er gået ud af led, måtte de ligge mig i fuld narkose for at kunne få den på plads.. 
Nu er jeg opereret for 3 gang i den, og skal gå et halvt år inden jeg må ride igen. 
Sidst jeg blev opereret lovede de at den var så god som ny, der gik 10 mrd, så gik den af led, bare sådan uden videre.
Denne gang har han lover nøjagtigt det samme (det var samme læge som sidste gang)
Så nu håber jeg han har ret. For det er ikke særlig sjovt hele tiden at gå med tanke, nej nu må jeg passe på så skulderen ikke går af led..
Men jeg glæder mig til jeg kan begynde at ride igen her sidst i juli mrd. Men jeg er da også lidt bange..
Det var godt at der ikke skete mere for dit vedkommen, for resten af mit liv er stemplet af det fald, men det håber jeg ikke dit bliver.