Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogle lige så uheldige som mig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 11:11

Hej.

Er det nogle lige så uheldige som mig!

Jeg har faldet ned af en hestog brækket næsten hele skuldren så jeg kan ikke ride over en månded!!!
Forfærteligt!

Savner bare så meget at ride.

Mvh

Laura

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 11:44

Nej, heldigvis..Synd for dig ..

God bedring

~Louise~

-Lyt til din hest og forstå ;-)

--->Min hjemmeside<---

0
0
Svar på denne tråd

nææ...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 14:12

...men jeg faldt en gang på ski og bøjede et ribben.

Det gjorde hulme ondt at ride derefter!

(lægen sagde også jeg ikke måtte, men altså...)

Mvh Britt

The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd

Uheld.
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 14:19

Neej jeg er ikk faldet af en hest.

Jeg har heller ikk brækket noget før.

Men god bedring og held og lykke når du skal ride igen.

Med venlig hilsen Maiken Iversen...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været mere uheldig..
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 14:45

Da jeg var ude og springe på min første hest. Hun stoppede foran springet, men besluttede sig for at springe alligevel, altså et elevator spring, jeg røg op mellem hendes øre, sån næsten, så sad jeg lidt der, men jeg kunne ikke komme ned i sadlen igen, så jeg tænkte at så glide jeg da bare ned, det gjorde jeg så, men landede forkert, og kom på sygehuset med en skulder der var gået af led.

Denne skulder har så gået af led 10-15 gange i løbet af 3 år. Og det er ikke en særlig god føelse, og det gør mega ondt. de sidste mange gange den er gået ud af led, måtte de ligge mig i fuld narkose for at kunne få den på plads..

Nu er jeg opereret for 3 gang i den, og skal gå et halvt år inden jeg må ride igen.

Sidst jeg blev opereret lovede de at den var så god som ny, der gik 10 mrd, så gik den af led, bare sådan uden videre.

Denne gang har han lover nøjagtigt det samme (det var samme læge som sidste gang)

Så nu håber jeg han har ret. For det er ikke særlig sjovt hele tiden at gå med tanke, nej nu må jeg passe på så skulderen ikke går af led..

Men jeg glæder mig til jeg kan begynde at ride igen her sidst i juli mrd. Men jeg er da også lidt bange..

Det var godt at der ikke skete mere for dit vedkommen, for resten af mit liv er stemplet af det fald, men det håber jeg ikke dit bliver.

0
0
Svar på denne tråd

- -- - - -- - -- - - - --
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 15:47

Jaa ! Stakkels dig

Det er bare så ærgeligt når der sker ulykker, når man falder af hesten

God bedring!

MVH

Line

Gør livet til en fest!

Rid Islandsk hest!

¤ De 4 =D ¤

¤ 3 Islændere og mig ¤

¤ Vi elsker hinanden ¤

Fjordhesten, Haflingeren, Islænderen!

Det er rigtige heste!

Skal du have dig en Dansk/Svensk Gårdhund?

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 16:09

Ja, jeg har været udsat for lidt at været med min hest..

Først faldt jeg af og brækkede halebenet, og kunne ikke ride i 3 mdr. Da det så begyndte at gå godt igen,

faldt jeg af og min hest tråtte mig på låretm så det red jeg heller ikke i lang tid.

Da jeg så var kommet godt i gang igen, trådte Pitou på min lille tå, så den brækkede, så der red jeg næsten ikke i en måned:

og til sidst forstuvede jeg min finger ved at springe, så jeg har da været udsat for lidt af vejret med min hest.

0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke rigtigt
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 17:19

Når jeg først er kommer "I" sadlen er jeg ikke så nem at få til at falde af. Det er kun lykkedes min hest at smide mig af en gang da jeg var ved at stige op, hvor han stak i bukkespring og drejede rundt om sig selv. Der måtte jeg lige hilse på ridehus bunden. Herefter lavede han bukkespring hele halden igennem og stod og "grinede" af mig i den anden ende. kom dog hurtigt op igen.

Jeg håber du kommer dig hurtigt, god bedring.

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

uheldige dig..!
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 19:24

jeg er lige faldet af (for lidt over en uge siden) og landte lige på halebenet. avv det gør stadig ondt men ellers er der ikke rigtigt sket noget med mig, andet end at jeg engang faldt af fordi min hest hev hovedet ned mellem forbenet samtidig med at den bukkede, der faldt jeg af og forstuvede armen, men ellers er der ikke rigtig sket noget de 10 gange jeg er faldet af

F

L

I

P

P

E

R

People Change, Things Goes Wrong, Shit Happens Live Goes On,

0
0
Svar på denne tråd

Uheld, ih uha
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 20:32

Det minder mig om for et par år siden, at jeg kom ind i hegnet netop som jeg havde en hoppe der folede. Jeg skyndte mig straks hen bag hoppen og bøjede mig ned. Ud af øjenkrogen så jeg at vædderen kom, men nåede ikke at flytte mig, så mens jeg sad med et nyfødt føl i hænderne, blev jeg ramt på fuld kraft af den forpulede vædder. Vær så god, 2 bøjede rigben og næsten ingen søvn i 2 mdr, og absolut ikke noget med at grine, så gjorde det bare mega ondt.

Behøves jeg at sige, at vædderen ikke oplevede sommeren.

God bedring til dig.

mvh. Merete

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider