Hej hej
Inspireret af en artikel i Eurowoman, hvornår mener i så at man er kærester??
Er det når man har set hinanden et vist antal gange?, når man har haft sit første skænderi?, mødt hans venner?, mødt hans familie?, når man viser sig offentligt sammen? ...eller noget helt andet?
Det er jo lidt svært at sige hvornår man kan kalde sig kærester... men har i en skjult rettesnor for, hvornår man siger til folk, at man har fået en kæreste, fremfor at det er "en man ser"?
Synes egentlig det er lidt skægt at tænke over det ... jeg har selv været sammen med den sødeste fyr i 1 1/2 - 2 måneder... men vi har ikke direkte snakket om, om vi "kalder os kærester eller ej". Jeg har da mødt hans venner og nogle kollegaer, vi viser os offentligt sammen og snakker da også om f.eks. ting vi skal til sommer (altså dermed forstået, at vi også ses i fremtiden)... jeg føler at vi er kærester, da vi taler fremtid (selvfølgelig ikke i kraft af børn og sådanne alvorlige ting), er lige engagerede i det osv. ... men er det at overdrive??
Artiklen satte nogle tanker igang hos mig, og gad da godt høre jeres mening om emnet...
Dette er altså ikke et spørgsmål rettet på mig personligt, men en generel debat