Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp til hest
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 21:33

Jeg har en 16 årig hoppe, der skal til at flyttes for første gang. Hun bliver nemt bange for nye ting, og jeg er bange for, at jeg selv er blevet lidt nervøs for, hvordan hun vil oprøre sig når hun bliver flyttet. Jeg leder derfor efter en der har mod og erfaring til at ride hende det første stykke tid. Det er altså ikke en rigtig part jeg leder efter, men en hjælper til mig og hesten, så det passer ikke rigtig ind på markedspladsen. Hvis der er nogen der kender nogen der har lyst til at hjælpe med en lidt hys hoppe, og evt tjene lidt på det vil jeg meget gerne høre fra jer. Hun skal stå i Greve. Ellers vil jeg høre, om der er nogen der kender en underviser, der evt er interesseret i at ride lidt udover at undervise.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 00:31

Hej Majbrit

Du kan give din hoppe tid til at falde til det nye sted inden du

begynder at ride igen ,evt. longsere hende lidt ind imellem

for at aflæse hende,når hun så virker som hun plejer skulle du også kunne ride igen.

Haver selv en 6 års vallak,som ikke har prøvet så meget

og ville gerne have undervisning på ham på den lokale rideskole

de gange vi har redet forbi rideskolen var han meget nervøs for de uhyggelige mange heste der rendte rundt der.han dansede og blæste i tompet, med meget bekymret øjne

den første gang vi skulle deltage i undervisning,var jeg også meget nervøs,så vi kom i meget godt tid (heldigvis)han var meget op og køre vi gik rundt lod ham kigge og longserede ham ,og efter bare en time var han så rolig at jeg turde hoppe op og det gik ganske godt .

2 gang var han helt rolig ,som om han havde været der altid.

så måske er det ikke så slemt som du tror heller.

VH Susanne

Mine kære Heste:

-Adonis.

-Lærke s Glæde.

-Dominik.

-Shadov.

-Moonlight og

-Lukas.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider