|
|
| Aftensmads tråden! |
|
|
Ja, nu er det jo fredag - igen! Hvad skal I have til aften i dag? Vi skal have lasagne og tomatsalat 
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad .. |
| Forfatter:  |
Amalie Severin |
| Dato:  |
28-04-2006 17:30 |
|
Vi får gæster så en Masse salat , kylling og kartofler/pomfrittes , Ved det ikke lige  Bliver allerede sulten ved tanken :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alallal |
|
|
jeg skal have hjemmebagt pølsehorn med salat til. dejligt nemt at lave og så smager det jo godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
Grande |
28-04-2006 17:34 |
|
egentlig købt en okse filet, men orker næsten ikke at lave så lækker mad når alle er trætte og ungernes legekammerater lige er blevet hentet. Så tror det bliver noget nemt idag, og så smovser vi imorgen  Hmmm så hvad skal man så finde på idag. ? Det skal jo være hurtigt og lige om lidt... Mette
Landsstævne i pony dressur på Solrød rideklub i denne weekend. Kig forbi - jeg er der SØNDAG med gode tilbud. Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Ma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har bare |
Ettenna |
28-04-2006 18:05 |
|
en forloren hare i ovnen... Med kartofler og sovs og tranebær syltetøj til... Hej fra Annette
Japanske spidshvalpe salgsklar d. 5- Maj. med stambog- vaccine og sundhedsatest Se mere her: www.hvidschaeferhund.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gratis mad... |
|
|
Vi skal have verdens bedste mad. Gratis mad. Vi skal om til svigermekanismen og spise, og det er altid godt. Sidder bare lige og venter på at kæresten kommer hjem, han smuttede til en brandalarm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weasrfcawsd |
Gitte C |
28-04-2006 18:13 |
|
- Endnu engang kan jeg nyde, at jeg er alene hjemme, så jeg har hygget mig med en portion koldskål, hér foran computeren!!! 
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! SÅ ER DE FLESTE AF ÅRETS NYHEDER ANKOMMET! - og vi har åbent hele weekenden 'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte trail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm... |
janni_pe |
28-04-2006 18:16 |
|
Hotwings og pommes frites... MUMS!!! 
-Janni- (der ikke kender sin egen hests navn) Nu med~*~Here To Stay~*~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have |
|
|
fiskefrikadeller og braskartofler (nårjeg altså tager mig sammen og laver det ) Mvh Camilla
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grilleee |
|
|
Vores nye grill er nemlig ankommet, så den skal fejres. Det er dog ikke den, der skal benyttes. Men den ser sådan ud: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awer awpodk,wa |
Gitte C |
28-04-2006 18:43 |
|
PiaR - Jeg er på vej!!! Wauw, den er flot, jeres nye grill... - Tillykke med den!
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! SÅ ER DE FLESTE AF ÅRETS NYHEDER ANKOMMET! - og vi har åbent hele weekenden 'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte trail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Gitte |
|
|
Den er bare noget af det sejste - hvis man da kan sige det om en grill. Og om ikke andet - så er den STOR!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR ... |
Gitte C |
28-04-2006 18:51 |
|
Ja, det kan jeg se! - Du ved godt at vi sælger læskure og udendørsbokse ikke? Måske skulle I overveje sådan en til Grill-dyret, for den er da for bred til, at stå i jeres garage! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
Josephine |
28-04-2006 18:55 |
|
Det lyder da lækkert...  Jeg aner faktisk ikk hva vi ska have at spise.. Jeg er bare rigtig sulten... Hehe.. Nå, men jeg må vendte...  Knus Josephine
"Evigt ejes kun det tabte."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god mad idag |
|
|
Vi skal have en form for græsk rullesteg (selv opfundet, jeg aner ikke om der eksistere noget der hedder sådan i det græske køkken!! ) Med salat og bådekartofler til.
Hilsen Maria Danske Sports Ponyer styrer - også selvom man ikke er ponyrytter længere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødselsdagsmad |
|
|
Dagens ret her i huset stod på fødselsdagsmenú personligt udvalgt af mig (så må I selv gætte hvorfor ) Vi fik tykstegsbøf og ovnkartofler med whiskeysovs!
Forårsknus fra Tine og haffipigerne, Flicka og Frigg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aerfav wsevdfaws |
Gitte C |
28-04-2006 21:23 |
|
- Den forstod jeg godt! Tillykke med fødselsdagen, Tine Sommer 
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! SÅ ER DE FLESTE AF ÅRETS NYHEDER ANKOMMET! - og vi har åbent hele denne weekend 'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte t
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi venter |
Shetter |
28-04-2006 21:24 |
|
på mad udefra - ville fejre min nye erhvervelse  Jeg skal have en pizzasandwich med græsk bøf og manden en durumrulle med pomfritter til
~ Shetter ~ & Team "Øgle"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik |
Sabrina og melinco |
28-04-2006 21:25 |
|
en pizza oppe i stalden, mens de andre spiste ´hjemme, for skulle gøre hesten klar til stævne..
**Sabrina og Melinco**
Jeg blev den heldige at få den smukkeste stjerne fra himlen. "°º¤Melinco¤º°"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|