|
|
| Roskilde Dyreskue |
| Forfatter:  |
Tine L |
| Dato:  |
27-04-2006 21:30 |
|
Jeg syntes det kunne være lidt hyggeligt at hører hvor mange herinde fra der skal med til dyreskuet enten med hest eller som tilskuer.. Og vil da gerne se billeder af den/de heste i skal havde med.. Jeg skal selv der op med en 2 års oldenborg plag efter Laban af Kloster, jeg glæder mig rigtig meget.. det er totalt hyggeligt at være afsted.. Vi laver det altid til en familie udflugt. Det er vorse 5 gang på dyreskuet. vi skulle havde haft en følhoppe med også men hun har smidt føllet. Vi skal af sted med Cleo af Vodagergård, i kan jo altid kigge forbi vores boks/spiltorv på pladsen 
Tine og Felix et tosset par!! Laban af kloster hoppeplag sælges se præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal også... |
|
|
afsted, som tilskuer 
- Græsset må ikke betrædes Nej, det skal ryges  - Jesus lever! Æv, der røg påskeferien! - Nej til flere atombomber Brug de gamle først
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Altså Tine.. Du kan ikke engang navnet på din egen hest  Hesten på billedet hedder Bell af Vodagergård, og det er hende i skal kigge efter på skuet  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sorry.. |
Tine L |
27-04-2006 21:34 |
|
jeg bytter hele tiden om på bell og Cleo.. Men som julie skriver er Det Bell vi skal havde med og ikke Cleo.. Ups..
Tine og Felix et tosset par!! Laban af kloster hoppeplag sælges se præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| også mig... |
Grande |
27-04-2006 21:47 |
|
men i hestemarjedet med salg af rideudstyr, så I må da MEGET gerne kigge forbi min stand.  Mette
Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Madddox m.fl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Grande: Åh nej, du må ikke logge. Sidste år brugte jeg mange penge på alt og intet (ej, jeg fik nu nogle rigtig gode ting med hjem, men måske ikke lige ting jeg manglede ) og jeg har faktisk spare op de sidste par måneder, fordi jeg ved, at jeg ikke kan styre mig selv hehe Jeg skulle faktisk have købt dækkener i år, fordi jeg syntes det var praktisk nu hvor hesten alligevel var med derinde, men som Tine skriver, så skal hesten ikke med alligevel, da hun har tabt sit føl, så jeg tror bare jeg finder noget andet sjov og ballade at bruge mine penge på. Så må dækkenerne vente. mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som tilskuer |
|
|
Jeg skal med som tilskuer, og jeg glæder mig meget til at se alle hestene! Jeg synes næsten at vi alle bør gå rundt med mærker på trøjerne hvor der står "JEG ER FRA HN" - så vi kan kende hinanden. Der er så mange herindefra jeg gerne vil møde 
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grande... |
|
|
det vil vi da gerne, hvis vi kan finde dig 
- Græsset må ikke betrædes Nej, det skal ryges  - Jesus lever! Æv, der røg påskeferien! - Nej til flere atombomber Brug de gamle først
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dækken |
Grande |
27-04-2006 21:59 |
|
Der er ellers GODE tilbud på vinterdækkener og fleece... Og selvfølgelig kan I finde mig... håber jeg. Et hvidt telt og forhåbenligt med skilte på... Lund Rideudstyr. Det er altid hyggeligt på Roskilde, der er mange sjove og søde mennesker, og en god stemning. Så håber vi ses. Og håber der bliver travlt, selv om man så ikke når at snakke med så mange.
Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Madddox m.fl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grande |
|
|
Problemet er, at jeg ikke ved hvilken størrelse hun skal bruge  Jeg har prøvet to 145 cm dækkener på hende, og det ene var en smule for lille, det andet alt for stort.. Så jeg er lidt i vildrede.. Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rweqsd'åaksp, |
Gitte C |
27-04-2006 22:12 |
|
- Jeg kommer også og jeg tager alle mine heste med!! I år håber jeg at jeg når at se noget, for der er så mange jeg kender, der skal afsted med deres RIGTIGE heste! Men kig også gerne her forbi og sig "davs"! Må vi alle få sol, varme, masser af hygge, gode oplevelser og en gfantastisk stemning...  Ja, det er trange forhold jeg byder mine heste - Burheste i flere etager! ... Jeg kan nok ikke helt overholde de nye regler for loftshøjde og fold-forhold 
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! - SÅ ER DE FLESTE AF ÅRETS NYHEDER ANKOMMET! 'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte trailere og biler...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaah... |
Grande |
27-04-2006 22:16 |
|
sol i år og ikek al den regn ! Vi vil gerne prøve at kunne stå i t-shirt, og lade teltene stå helt åbne uden at blive blæst omkuld  Så vi ses...
Landsstævne i pony dressur på Solrød rideklub i denne weekend. Kig forbi - jeg er der SØNDAG med gode tilbud. Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Ma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lollloolololol |
|
|
jeg kommer! skal godt nok bare stå i 4H lejeren.. men jeg har min Oldenborg hoppe med..  
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg kommer... |
|
|
Jeg kommer også med kamera, jeg ved ikke helt hvilken dag(e) endnu... Så hvis der er nogle der vil have taget billeder kan i bare skrive  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal til |
|
|
stævne begge dage, så det er ikke sikekrt vi kommer forbi. Men hvis vi gør så kommer vi forbi dig Grande. vi fik jo købt ngle ting hos dig i Herning, og de har været flittigt brugt  Mvh Camilla
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper! |
|
|
Jepper, vi kommer. Mickey er dog ikke blandt de udstillede heste, men vi skal ride kvadrille + hesteshow. Jeg glæder mig RIGTIG meget! Her er det nyeste billede af os begge  
Hilsen Hanne I don't suffer from insanity... I enjoy every waking moment of it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jamen til jer der tager billeder, kan jeg da kun sige, at vi meget gerne vil have billeder af Bell. Jeg skal selv være fotograf for hende den weekend, men mine billeder bliver nok ikke helt så gode, da jeg ikke helt kan blive venner med mit kamera. Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer... |
janni_pe |
27-04-2006 23:08 |
|
da også med, men også kun som tilskuer... vi bliver da nødt til at finde en måde at mødes på- hvis alle jer der skal vise heste frem ikke har tid kan alle tilskuerne da bare samle sig og så komme rundt til dem med heste el. andre stande- så nemt er det 
-Janni- (der ikke kender sin egen hests navn) Nu med~*~Here To Stay~*~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu får HN jo en stand i år, så mon ikke nogen af os støder ind i hinanden der  Og selv om man har hest med, har man altså massere af tid til alt mulig andet.. Men nu er vi så også 4 mennesker til at pudse om en hest  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa... |
inger christensen |
28-04-2006 06:44 |
|
jeg kommer også. dattern skal jo rid emed i newforest showet. Glæder mig utroligt meget. tøserne sover der inde alle dagene, men jeg nøjes nok med at overnatte den sidste nat, for til den tid, er der jo forhåbentligt et lille føl i stalden. Bare rolig, grande, vi skal over og hilse på. Var jo vildt overrasket over, hvor stor en butik du har i næstved. så du kan jo nok igen friste mig med gode tilbud. skriver lige en besked til dig christina, for mangler en god fotograf der kan tage billeder af min lille pode.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
Jeg kommer også Er der inde alle dagene fra morgen til aften
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg kommer som altid :-) |
|
|
Jeg er kommet som tilskuer i sidste rigtig mange år, og selvfølgelig kommer jeg igen i år... Men i år skal jeg have min egen hest med for første gang... Og jeg GÆLDER MIG HELT SINDSYGT!!!  Jeg elsker at være derinde. Der er bare den fedeste stemning og altid noget at kigge på. Men i år bliver det jo endnu bedre. Hesten jeg har med er min 2-års frieserhoppe Maike Rozalien J Her er damen:  Og lad os så alle bede til at det bliver dejligt vejr hele weekenden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Første gang |
|
|
For første gang skal jeg udstille på et dyrskue, så jeg glæder mig meget. Da jeg jo ikke har hest lige nu bliver det en islænder fra stutteri skelgaarden som jeg rider.  Det er den brune hoppe i midten af billedet (jeg har desværre ikke et nyere af hende). Derudover skal jeg nok ride kvadrille på en haflinger (Feuer)  Derudover skal der en islænderhings og en haflingerhingst med. Her lige et billede af Aslan  Så det skal nok blive rigtig hyggeligt, især hvis vejret bliver godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
Kikærten |
28-04-2006 11:09 |
|
Da min datter skal være med i showet og har hårdt brug for hjælp til forspænding osv. Det er ham den lækre guli i front, der skal med. 
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| roskilde.. |
Tine L |
28-04-2006 12:27 |
|
Jeg syntes også det kunne være helt vildt hyggeligt at få ansigt på nogen af alle de mennesker som man møder herinde.. Jeg kommer nok selv til at rende rundt i oldenborg tøj det meste af weekenden, da jeg FORHÅBENTLIG skal mønstre med Bell (hvis jeg kan nå tilbage fra min eksamen i Odense ) og trække med hende når hun skal i ringen.. Ellers må Julie på banen Men Julie og mig kan i jo finde i oldenborg stalden, men ellers kigger vi da også forbi HN standen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kommer oss... heeh |
|
|
Hej alle HN'er Min pruh og jeg kommer også...  Jeg skal have denne lille skønhed med, de bliver så vores første dyrskue, vi skal også til Bregentved, så kig forbi...  Hestevrinsk og hilsner...
Maria Nygaard Maria og Vallentin alias Walle Wombat Din hest er ikke din slave -Den er din makker her i livet...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kommer som tilskuer, fordi-... |
Irco Miro |
28-04-2006 13:40 |
|
... min veninde(0g hendes mor) kommer med 2 af deres belgiere..  den til højre er godt nok død nu, men de har en anden med..
Kram Irco Miro /Kat Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE www.gustavii.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalllalalalall |
|
|
JA.. jer der tager billeder må meget gerne "klikke" lidt ved min hest.. vi har nemlig ikke noget super kamara... 
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rebus88 |
|
|
Ville enormt have Rebus med, men der maa vist ikke komme vallakker med Han ligner da ikke en vallak i udstraalingen men desvaerre mener reglerne noget helt andet 
Vi kan ikke ændre hesten men vi kan tilpasse os dens instinkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Detsværre... |
|
|
kun som tilskuer i år, da jeg er gravid. Men næste år regner jeg med at jeg skal have min dejlig fjordhest Kikki med, med føl. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelu, |
|
|
jeg skal afsted sammen med 4 andre... som tilskuer... Og så vil jeg da opfordre alle til at komme om fredagen... der er nemlig DSB Døgnet, så os fra sjælland kan rejse alt det vi vil på ø'en for 25 kr, mens dem fra det mørke jylland og fyn kan rejse for 50 kr. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gitte & Kyllingen |
28-04-2006 13:55 |
|
jeg skal også med.. men da jeg åbenbart er outsider, så skal jeg trække med min kære SDM fiskeben(1328) og muligvis RDM flap1227) jeg har en fjordhoppe jeg gerne vil ha med, men da jeg er på arbejde, så kan jeg vist ikke få hende med, medmindre kæresten kan lokkes til at trække.. men om ikke andet skal jeg også til dyrskuet i Ribe 
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde Dyreskue |
|
|
Jeg kommer skam også, først og fremmest af samme årsag som Grande  Men da også for at mødes med nogle venner og se lidt på de firbenede...
Kristine Medarbejder i Dyr i centrum, industrivej 38c, Roskilde. Kvaliteten i top og priserne i bund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Kommer også.. Om det bliver mere end 1 dag og hvilken dag(e) det bliver er ikke fastsat endnu... Grande: Får man så rabat, hvis man siger heste-nettet til dig? He he  Et "lidt" dumt spørgsmål, men til showet lørdag aften! Skal der købes ekstra billet for at se dette og hvad tid plejer det at starte?
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JAHHH |
panan |
28-04-2006 22:09 |
|
...vi kommer også. Vi skal have Frederik med. Han skal stå i 4H's kæle-klappe-afdeling som han har gjort de sidste 3 år (så det er 4. gang vi skal med). Han skal også gå ponytrækning...hvis der altså er nogen der gider at ride på ham...nogle gange må børnene ikke for deres forældre, fordi de (forældrene) hellere vi have at deres børn skal ride på en af de store/små/sorte/prikkede eller hvad de nu er de andre heste/ponyer.  Her er der et billede af ham, som blev taget sidste år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal det være |
Grande |
28-04-2006 22:43 |
|
"kodeordet" 
Landsstævne i pony dressur på Solrød rideklub i denne weekend. Kig forbi - jeg er der SØNDAG med gode tilbud. Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Ma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Det synes jeg ville være en god idé 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal have min følbasse med |
|
|
Man kan da ikke gå glip af roskilde dyrskue, så i år har jeg min hoppe og føl med.Det skal nok blive sjov, vi er et par tøsser som er med hvert år med eller uden hest. Her er mine heste som skal med.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|