Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridning omkring Fuglebjerg/Dalmose
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 18:01

Hej

Er der nogle der kender nogle gode steder man kan ride tur i Fuglebjerg/Dalmose området?

Gerne i et lidt grønt område eller skov og med plads til at parkere en trailer...

Jeg er ved at være træt af altid at ride rundt på de små veje ...

Jeg vil også gerne ha selskab

Hilsen Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

slagelse
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 18:17

Hejsa Kathrine

Jeg kender ikke så meget til dalmose og fuglebjerg, men et stykke længere væk ligger slagelse lystskov, samt det militære øvelsesområde (starter ved Rosted). Der kan med ridekort bruge mange timer.

Jeg kunne også godt tænke mig selskab, men kan ikke komme rundt på andet end de 4/2 ben .

Hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englen Tika

& Farmen bestående af kattene Tilde og Aslan, margrisene Ekstrem og Kubling, samt hestene Chico Dot DK (PRE/Knabstrupper) og Lamells Sweet Jossie (Pinto).

0
0
Svar på denne tråd

Dalmose
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:34

I Dalmose er der en mindre skov, grønne områder, samt flakkebjerg stien, man kan ride på. Rider der selv, når jeg er i Danmark, så måske vi kan aftale noget til juni hvor jeg er hjemme på ferie? Du kan holde traileren ude på gården, hvor "min" hest står.

Har lige kigget din Præsentation, og jeg kender faktisk Katrine, der rider Silver :-) Skægt..

---

Ses vi på Roskilde Dyrskue 2006??

Smuk lovende oldenborgplag sælges

heste.dyregalleri.dk/h...arID=14394

0
0
Svar på denne tråd

Hov...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 19:36

Kom lige til at tænke på.. Er det din hest Katrine rider på?? For Katrine får da undervisning af Kenneth, ikke?

Så må du kende Lotte, min kusine :-)

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

kathrine
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 20:12

Hej kathrine,

du skal da bare komme og besøge mig og fidelia i rosted! Så rider vi i skoven hos os. Du kan både parkere på gården og oppe ved skoven. Har ihvertfald set andre gøre det.

Nu er vejret jo blevet til det, og jeg har jo stadig ikke set din silver dreng live!!

Knus

katarina ( m anastassiya ) remember os?!

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder dejligt
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 21:05

... med nogle flere at ride sammen med, og nogle steder at ride...Vi trænger lidt til at komme ud og opleve lidt efter ridehuset i vinter, og selvom vi skal i gang med at træne igen, er det nu rart at ride en lang tur også.

Julie: Jo, Katrine rider min pony, Silver og de er meget glade for hinanden. Jeg kender selvfølgelig også Lotte og Kenneth- efterhånden ret godt Katrine vil sikkert også synes det ku være hyggeligt når I kender hinanden, og jeg har kun et par km til Dalmose.

Kubling: Jeg har ikke ret langt til Rosted,og har også hørt at man kan ride på militærets område. Hvordan får man ridekort dertil?

Katarina: Jeg har skam også tænkt på dig, og der er jo ikke så langt. Jeg har fået ny hest siden sidst. Jeg har købt en paint vallak som jeg har haft siden januar. Du kan se ham på min præsentation.

Vi vil begge meget gerne med ud og ride og vi kan have begge heste med i trailer, så vi må da finde ud af noget. Jeg gemmer jer alle under mine kontakter.

hilsen Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 21:18

Kathrine: Jeg synes, det lyder rigtig hyggeligt med en tur med dig og Katrine til sommer. Som sagt er jeg dog kun hjemme i perioden 17.-25. juni, da jeg normalt bor i London. Men vi kan jo skrive sammen, når tiden nærmer sig og forhåbentlig finde en dag vi alle tre kan. De kunne være rigtig hyggeligt :-)

Eller flytter jeg til Danmark igen i midten af august, så der burde vi også kunne finde ud af noget.

Du må hilse Katrine, Lotte og Kenneth næste gang du ser dem :-)

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Fuglebjerg
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 21:26

Har selv boet ved Fuglebjerg :-) Dejligt område.

Også dejligt ved Rosted, har engang været med der og købe hest, så vidt jeg husker :-)

Jeg kan desværre kun anbefale skovene ved Gunderslevholm, men der er jo lidt langt fra Dalmose af :-)

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

kasernen
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:10

Hej Kathrine

Man skal have fat i en kontaktperson på kasernen, jeg skal nok kigge efter et nummer når jeg kommer forbi her en af de nærmeste dage.

Hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englen Tika

& Farmen bestående af kattene Tilde og Aslan, margrisene Ekstrem og Kubling, samt hestene Chico Dot DK (PRE/Knabstrupper) og Lamells Sweet Jossie (Pinto).

0
0
Svar på denne tråd

Kobæk, Egerup, Espe
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:17

Prop kræet i trailer og kør ud til Egerup Strand og rid ved stranden og i skoven, det er skønt, men kontakt lige Adam på Espe Gods først, man skal have ride-kort og ved ikke om man kan betale for enkelte gange..

God fornøjelse.

-Anja-

I går, er i dag, imorgen.

www.dyrenettet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej Kathrine.
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:33

Hej Kathrine.

Du skal også være velkommen til at komme og besøge os i Høve, så skal vi nok tage dig med på tur og vise dig Høve og omegn.

Vi kender jo også hinanden fra Gladbogård.

Drop turen med Katarina, hun snakker bare dine øre af...

Mvh

Louise og Chess

Og resten af banden:

Jeanette og Medock

Lene og Macon

Trine og Samson

Niklas og Lukas

0
0
Svar på denne tråd

Hi..hi...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:45

Det er nu også meget hyggeligt at snakke lidt på vejen

Ja, der er jo heller ikke så langt ned til Høve...jeg har jo haft min hest i Sdr Bjerge hos Dorte i vinter, blandt anden sammen med Louise med Amanda, men jeg har ikke redet i området.

Hvad blev der er dem på Gladbogaard? Kan man stadig komme i ridehus der også?

Hilsen Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:51

Nu bliver jeg lige nysgerrig. Hvor ligger Gladbogaard?

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Gladbogaard
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 09:58
Ligger i Flemstofte i Fuglebjerg... vi har haft hestene opstaldet der, men det kan man vist ikke mere...
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 10:04

Okay. Jeg troede lige, det var en gaard, der laa lidt taettere paa Dalmose, og derfor undrede det mig, at jeg ikke have hoert om stedet :-)

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Gladbogard.
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 10:37

Ja som Katrine skriver var det et opstaldnings sted hvor Katrine, Katarina og jeg har haft vores heste opstaldet.

Henrik har købt gård i Gimlinge nu, det hedder stadig Gladbogaard og har også en præsentation herinde.

Louise.

0
0
Svar på denne tråd

i Fuglebjerg
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 13:39

Jeg køre post i fuglebjerg og der er da en del skove, jeg ved ikke om man må ride i petersmindeskoven ( ligger ved petersmindevej ) ellers en dejlig stor skov. Så ligger der en skov ved Nyrup, der ved jeg at man kan ride, men tror det kræver skovkort og igen nede ved Bisserup (det yderste af fuglebjerg kommune) og kaldet Christiansholmsskoven, der er ridning også tilladt, men igen med skovkort.. Ved alle 3 skove skulle det vare til at holde med trailer.

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 19:26

Hallo louise -chess: Hvad snakker du om? Jeg har da ikke snakket dine ører af endnu . Se du hellere og få taget dig sammen til at få lavet den middag du har lovet mig :-)

Måske skulle vi alle finde en dag og ride sammen? Det kunne da være vildt hyggeligt. Jeg har dog ikke lige mulighed for trailer, men har jo skoven hos os -rosted

Ang gladbogaard, så er der stadig heste men ved ikke om der stadig er ridehus. Evt kan man tage forbi og spørge.

Mange hilsner og på forhåbentlig gensyn

katarina og fedtmulen

0
0
Svar på denne tråd

fuglebjerg
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 19:30

Hej!

Bor selv i Fuglebjerg (hvad der så liiige er at være stolt over).

Der er faktisk rigtig mange steder at ride her, da vi har en del der har stået for at få nogle ride (gang) stier op.

Hvis du kender banen i Sneslev (FUKR under DRF). Så ville dét måske være et oplagt sted at starte, og lade traileren stå. (Der er en slags parkerings plads hvor jeg er ret sikker på du kan holde). Så kan du ride mod Palmevæng, hvor der er skov. Rundst om regnstrup og over mod Petersminde (dog er det ikk tilladt at ride i skoven).

Men der er altså massere af steder! Du kan bare skrive, s skal jeg nok vise dig tærrenet ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Ride tur
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 09:20

Hej Katrine

Nu har du fundet en masse at ride tur med, jeg vil osss...

være med, når Skunky drengen er blevet ok.

Det er og længe siden jeg har set Louise "chess", hvordan går det med jer.

Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

Lyder fint...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 14:11

Hejsa

Jamen der er jo masser steder at ride og mange at ride med, kan jeg se...

Jamen det ku da være hyggeligt Sanni...

Vi kan jo aftale noget og så mødes med nogle af alle de andre der har skrevet...

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 14:29

Jeg vil også godt med...

Amanda og jeg er helt klar...

Hun er lige kommet hjem idag...Dejligt

Mange tak for hjælpen Louise (chess)

Louise og Amanda

0
0
Svar på denne tråd

Bisserup
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 17:13

jeg køre til bisserup og parkere på den store p-plads ved campingpladsen, synes det er et rigtigt dejligt område.

hvis nogen med renracede fjordheste sku ha lyst til at komme med på tur så arrenger vi 2 dags køre-ride tur i bisserup-(tornemark)

med overnatning på stutteri mosegården, tornemark med fælles grill også for familien der ikke rider. Dette finder sted 19-20 august. desværre er det kun for fjordheste ryttere:-(

-men til dagligt rider jeg gerne tur med andre racer hvis nogen sku være interesseret:-)

venlig hilsen stine

Stutteri Mosegården

opdræt og salg af kvalitets fjordheste

bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser

www.mose-gaarden.dk

Brun stubben tristan søges

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 20:09

jamen vi må jo alle sammen finde en dag vi kan ride sammen i,

DET kunne være SÅ hyggeligt.

Smeden kommer til Skunky tirsdag, så må jeg se om han har fået en hovbyld, ja så må man jo tage den derfra, bare man ved hvad de fejler, de små pruheste

Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen.
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 09:29

KATARINA:

Ja ja Katarina jeg skal nok se at få planlagt noget tøse-dims i sommerhuset snart...

LOUISE:

Det var skam så lidt, nu må vi bare håbe at hun er nem på lørdag.

Så ikke "Jakob Jakob Jakob Jakob Jakob Jakob" hi hi, behøver at komme til undsætning.

SANNI:

Ja det er ved at være længe siden. Den lille myg du engang var med ud og se i Høve, er nu blevet en stor flodhest, som bliver 5 år idag Jeg skal nok krydse fingre for at Skunky hurtigt bliver frisk igen.

ALLE:

Hvis Katarina mener at hun kan finde plads til os alle, så må vi jo finde en dag i sommer, til et lille rytter/hest træf i Rosted.

Idag er det Chess´ fødselsdag hurra hurra hurra...

0
0
Svar på denne tråd

militære område
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 15:39

Det kunne da være hyggeligt med en møde i Rosted :-)

Her er forresten oplysningerne på kasernens område ved Slagelse:

forsvaret.dk/GHR/Oevel...efault.htm

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006

Farmen med katte, marsvin, heste og de nytilkomne fisk.

Det kan ikke gå værre end galt.....
0
0
Svar på denne tråd

Fuglebjerg
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 16:14

Jeg bor også i Fuglebjerg men rider kun på vejene, så jeg kan ikke rigtig være behjælpelig med spændende ruter.

Man kan også få ridekort til akademiets skove i Sorø, til jer med trailer.

:Pia

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Sanni og Katrine
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 17:49

Det er Bo og Marianne, som også rider western som har overtaget Gladbogård...Den i flemstofte.

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 18:49

Hej alle sammen.

Jeg er sikker på vi godt kan arrangere noget. Samtidig vil resten af stalden sikkert også gerne med, men det skulle da ikke blive noget problem. Så har vi også nogen som kan finde rundt, for det kan jeg stadig ikke :-)

Men skal vi prøve at finde en dato? Helst weekend i juni for mit vedkommende. Er ret optaget i maj.

Louise P: jeg vil også gerne se giraffen efterhånden. har jo kun set den på afstand.. .-)

hilsen

katarina

0
0
Svar på denne tråd

jamen så må
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 19:38

vi jo finde ud af noget så du kan se giraffen, som iøvrigt er en overlækker dressur hest hihi..

Vi skal også over at starte stævne i FUKR her den 14 maj...

Hvodan går det med Anastassia?

Louise(chess): Ja vi gider ikke mere Jakob,jaob,jakob..Hihi

Sanni: Det er noget være noget med Skunky drengen,nu har han bare at blive rask så i kan komme ud og ride igen.Vi kan jo ikke have at i kommer ud af form..Hehe

Louise og Amanda

Nu med lidt nye billeder af den smukke hest..

0
0
Svar på denne tråd

Lone...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 07:50

Det lyder da spændende... ved du om de skal have lavet ridehus der igen?

Jeg bor jo også dejligt tæt på der...

Det lyder som om vi kan få arrangeret nogle gode ture med en del deltagere...hyggeligt...Så kan vi jo mødes hos dem der ikke har mulighed for transport og ride derfra...

Det lyder fint for mig med en week-end i juni hos Katarina også...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider