|
|
| Permanent- må ikke vaske hår HJÆLP! |
|
|
Fik jo den fantastiske idé at nu skulle jeg have krøller ...  Så ned til frisøren - og 4 timer senere et flot krøllet hår ... Nu er det så bare at man åbenbart ikke må vaske håret de første 48 timer .. Ikke noget problem.. Hvis ikke det lige var fordi at jeg skal til jobsamtale imorgen formiddag .. Så hjælp- hvad gør jeg? .. Håret er jo fyldt med skum og temmelig uglet, da jeg jo heller ikke må rede i det når det er tørt.. Nogen der har en fantastisk god løsning så jeg ser bare nogenlunde normal ud imorgen? .. MVH ManEater, Nu med Egen Zoologisk Have.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må jeg sige..., |
|
|
den fremgangsmåde har jeg da aldrig nogensinde hørt om før. Hmm underligt.. Mvh Line
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line... |
|
|
Ja jeg ved heller ikke helt .. Har aldrig prøvet det før så tror selvfølgelig blindt på hvad frisøren siger.. .. Man vil jo ikke ødelægge 4 timers arbejde..  MVH ManEater, Nu med Egen Zoologisk Have.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så må |
|
|
du altså bare sove stående i nat, så du ikke ligner noget katten har slæbt med ind i morgen  Mvh Line
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så må du rede dig med en |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
26-04-2006 14:04 |
|
strikkepind.  Undskyld! 
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
Kan du gøre håret vådt, og sætte det, du undlader bare shampoo og balsam, så skal det nok gå.. Men jeg må sige, at jeg heller ikke har hørt om det før, og jeg har haft permanent en del gange..
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris. Medlem af DÅHM syd, DÅHM det er fedt, at være klog!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej , Hehe . |
Amalie Severin |
26-04-2006 14:15 |
|
Jeg har også haft mit permanentet men der fik jeg da ikke af vide at jeg ikke måtte vaske det i 48 timer . Underligt  Ja jeg synes også bare at du skal gøre håret vådt uden shampoo og balsam 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Permanent |
|
|
Min frisør sagde også, at jeg ikke skulle vaske håret de første par dage, men man kan jo skylle/gøre det fugtigt. Man vil jo helst se lidt præsentabel ud, når man skal til jobsamtale!  Et godt tip jeg fik af min frisør: Put lidt creme i hårspidserne, så "samler" krøllerne sig og håret ser ikke så uglet ud.  Smid lige et par billeder af dine flotte krøller!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123... |
|
|
Uden at jeg skal gøre mig klog på det, tror jeg at grunden til at man ikke skal vaske hår ummidelbart efter en permanent, er at hårstrået er "åbent" efter sådan en kemisk omgang og at man kan risikere at vaske krøllerne ud. Men mit har aldrig taget skade, man bliver nødt til at skal i bad, hvis man dufter kraftigt af hest... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte... ehm.. |
|
|
Hehe, så morsomme i kan være...  Så der burde altså ikke ske noget ved at gøre det vådt og så sætte det .. LeaM ... Billeder af de fantastiske krøller må vente til de rent faktisk ser fantastiske ud ..  Nu ringede de jo og kaldte mig til samtale mens jeg sad hos frisøren, så de forventer selvfølgelig at se en dulle med toptunet hård ..  MVH ManEater, Nu med Egen Zoologisk Have.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt normalt |
|
|
Hejsa Som en skrev så er det netop fodi hårståene er åbne at du skal undlade at vaske håret.. Men et lille tip, brug en vandforstøvet til at fugte håret med. Derefter kan du sætte håret som du plejer,og hestedunsten er som regel væk, efter håret har fået tilført div. plejeprodukter.. Som skrevet brug gerne en creame eller endnu bedre en hårolie til at samle spidserne med.. Held og lykke!! Mvh Hotbandit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Laura I |
26-04-2006 14:43 |
|
Jeg har lige fået lavet mit permanent også  Men det var kun i et døgn jeg ikke måtte vaske det . Knus
Pinocchio, Træ og Laura <3 Vil du ha New Forest? - Besøg www.lundemarksgaard.dk og køb en.  Usædvanlig smukke og dygtige ponyer. Kig evt. i min præsentation, og se billeder af avlshopper og min egen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg får jævnligt permanentet mit hår, og de første 24 timer må du IKKE vaske det eller rede det ud, og hvis din frisør siger 48 timer, ved hun jo hvad hun snakker om. Du rissikerer at krøllerne går ud hvis du ikke overholder tiden, eller at de i hvert fald bliver mere kedelige at kigge på. Men det er noget med at de skal kunne holde sig intakte og det gør de kun ved at lade dem være.
Held og lykke.
Med venlig hilsen, Maria Lykkegaard. >>Medlem af "smårytternes" klub<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hotbandit... |
|
|
Smart, havde tænkt på at duche det med sådan en forstøverdims.. Det der hårolie, hvad er det for noget? ... Og hvor får jeg det? .. Og kan jeg nå at få det inden imorgen kl 10.30  MVH ManEater, Den Skrukke Høne.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sæt det op |
Cruella76 |
26-04-2006 19:31 |
|
Kan du ikke bare sætte håret op i en fiks og frisk frisure? Jeg har også altid fået af vide at man ikke skulle vaske det de første par dage efter perm. Og held og lykke med jobsamtalen.
Christel Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen |
|
|
Har desværre først set dit indlæg nu.. Olien kan du få de fleste steder hvor de forhandler produkter,tror enda også det findes i en billig loreal udgave. Hvis du ikke når at få noget inden samtalen i morgen ,går det nok alligevel.. Som regel vil håret se pænt ud efter det er blevt fugtigt og derefter "krammet" som nødløsning kan du bruge næsten alle stylingprodukter.. Fordel lidt i hænderne og "kram" det ind i spidserne så skal du nok blive flot!! Men rod endelig ikke for meget rundt!! Held og lykke i morgen  Mvh Hotbandit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|