Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

skifte stil
Forfatter: 
Dato:  24-04-2006 09:44

Så fik jeg prøvet en helt ny ridedisciplin i går - det var sjaw. Jeg var nemlig blevet tilbudt at prøve på en haflinger som hjælp i min hestesøgning, og ja, den går altså western!

Det' fisme svært skal jeg hilse at sige. Ikke kun fordi sadlen var for stor til bette mig og jeg gjorde den arme Hippie dødfrustreret ved at sidde og fiske efter bøjlerne hver gang de røg af, for jeg kunne kun lægge vægt i hvis jeg stod på tæer. Der er bare 17 ting man skal huske, den ene hånd op, den anden ned, den tredje bagud og ikke bruge benene.

Men jeg må sige hun bestod sin opgave som lærehest perfekt, når jeg gjorde det rigtigt, så gjorde hun det også, og når jeg sad og bumlede rundt og klemte med benene, så gik hun bare ind til sin moar... ;-) Og jeg ved ikke hvorfor Sussie siger hun er gimpet, for havde jeg haft min egen sadel skulle jeg såmænd nok have fået "skovlen under hende" og frem i det ønskede tempo.

Og så vil jeg gerne have lov at nominere Joey til årets hundehvalp. Er der noget bedre end 10 uger gamle knapøjne der beder om at komme på skødet og blive kælet i søvn? Desværre blev jeg skarpt overvåget under hele min afsked...

Det første Gert sagde da jeg kom hjem var da også: DU SKAL IKKE HAVE EN HVALP MERE!

Nu er jeg kun deprimeret fordi når man så prøver en hest som virker, så er ens egen godt nok dobbelt så træls bagefter, selv når han gør sit bedste.

:Pia

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

hihi...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2006 12:56

takker på hippies og mine vegne .. fruen kan være gimpet.. ja både hippie og jeg .. jeg syntes du gjorde det godt, og håber du fik lidt mere ud af det end en depression.. måske hippie og jeg skulle komme ud og ride en tur med dig og hr charlie.. måske han så ville syntes, at det var sjovt, at komme med når han nu har en dame med på tour.. hippie elsker pletter ..

ja Joey er skøn, men hvilken hvalp er ikke det.. måske gert bare skal se ham..hihi

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

elsker pletter
Forfatter: 
Dato:  24-04-2006 13:02

Sjovt nok så tror jeg Charlie er lidt glad for røde heste! Kan du ikke bare sætte Malou op på Hüttemeier istedet, så jeg kan få Marshall?

Desværre har jeg prøvet det med at følge efter en anden hest. Hvis Charlie er øm et sted, så kan INTET få ham til at sætte farten op. Heller ikke hvis hans ven forsvinder i det fjerne.

Så jeg tror ikke han gør det af dovenskab, han kan jo godt når han så er blevet repareret.

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

har lige
Forfatter: 
Dato:  24-04-2006 13:33

jeg har lige taget hestene ind for at de kan få frokost.. så forlagde jeg spørgsmålet for marshall og hütte.. hütte blev meget forarget over at skulle være ridehest på sine gamle gede dage.. en ged kan se virkelig fortørnet ud og marshall vil altså helst blive her damen så rigtig sød ud sagde han, men jeg vil savne mine venner.. hvad hütte sagde vil jeg ikke kommentere

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Marshall
Forfatter: 
Dato:  24-04-2006 13:36

Jamen jeg har drengevenner her som man kan lege bidminnæse med, lokker det slet ikke?

1½ meter hest købes

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider