|
|
| Vi ligger nummer 1 - tralalala... |
|
|
Ej, kunne altså ikke lade være... (hvis der er nogen der ikke er med - så er det FCK vs. Brøndby i SAS ligaen det drejer sig om...) En meget stor del af min svigerfamilie - lige på nær min kæreste og 2 af han kusiner er inkarneret Brøndby-fans. Tager til kamp hver gang Brøndby spiller hjemme osv. Fair nok... Det er deres interesse... Jeg derimod har ingen interesse i fodbold what so ever - men når folk begynder at blive hoverende i deres udtalelser, og pådutte mig en holdning, så bliver jeg tvær... Deres holdning er, at hvis man ikke er Brøndby-fan, så må man bestemt være FCK-fan ... Så det er hvad jeg er... eller noget. Bare for at være på tværs...  Ser du fodbold? Og holder du med et hold frem for et andet?
Gitte Laura Nielsen - kommende Fru Molnit * Forlovet den 24. december 2005 Dato for vielse - 23. september 2006 i Højdevangskirken, Amager *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min signatur |
|
|
Næstformand for DÅHM i det sydjyske. DÅHM- det er fedt at være klog. FORZA BRØNDBY.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FC. København |
| Forfatter:  |
Linda Eskehøj |
| Dato:  |
24-04-2006 11:27 |
|
Her er der slet slet INGEN tvivl... FCK og intet andet.
FC København... Nu med dalmatiner hvalp i huset. Bolig søges til leje ved Slagelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adddrrr... |
fru-schwerin |
24-04-2006 11:58 |
|
til Brøndby og FCK.. ...nænæ...er inkarneret AAB fan..(selvom de er lidt på skideren nu)  Har iøvrigt en søn der er proff. i sas ligaen...så i vores familie er vi alle til fodbold...har iøvrigt spillet selv i mange år...men stoppede da barn nr 2 kom. vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
24-04-2006 13:13 |
|
Har ingen kommentar til SAS-ligaen! Som Brøndbyfan sidder man jo ikke på den største hest lige i øjeblikket 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Her står den også på FCK, hva ellers??? Vibeke
Dalmatiner hvalpe sælges, kun 1 han tilbage....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil nok sige |
line larsen |
24-04-2006 13:45 |
|
at jeg holder nok med Randers FC.. og håber da helt klart de rygger op..men tager nu ikke til deres kampe, men får da altid at vide det hele af mine storebrødre som bor i odense og norge hehe..de holder stadig på randers. jeg bryder mig ikke om AGF og synes det er lidt sjovt at de er ved at ryge så langt ned som de nu kan komme hehe  det er en længere historie hvorfor AGF ikke lige er min kop te... men hvis jeg skulle vælge mellem FCK og brønby ja så blev det helt klart FCK.. fordi jeg har hørt på min onkel eller hva nu han er... alt alt for lang tid..han er virkelig en af de helt store fans med alt udstyr haha selv badefutter og morgenkåbe i brønby farver og navn.. så synes det er sjovt at drille ham, når brønby taber... men vil nu slet ikke holde med et sjællansk hold uha nej sådan er det nok at være jyde og vil tro at sjællænderne har det på samme måde med jylland hehe ik?
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Efb Ja, jeg holder med Efb, og er også inde til deres kampe. Ja og hvem vandt lige 5-2 over brøndby i pokalzimmifinalen  EfB, EfB, EfB Og igår stod den på 3-2, mod viborg  ^^ dog med en klam dommer, vil jeg sige. Hvis det skulle være mellem brøndby og Fck, ja så vil jeg pænt sige Brøndby
- Jeanette Nu uden Pirus :'( Men med Kiwie  Engang welsh, altid welsh!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Man kan |
PernilleKrake |
24-04-2006 19:14 |
|
da ikke andet end holde med FCK!!! Det er jo holdet  og bundby de er vist der hvor de hører til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Gitte L. Nielsen Jeg kom lige til at tænke på hvad min religionssociologi lære sagde til os... "Der er nogen mennesker, når de spørger dig om din religion, vil de altid, lige meget hvad du svarer efterfølgende spørge om du er katolsk eller protestant" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hellere være |
|
|
Bundby-fan, end at være et f(u)ckersvin. Og hvor var det lige at i sad sidste år, da den sidste kamp var spillet. Vi tog the double sidste år. Mens i måtte njøes med den mærkelig Royal pokal.
Næstformand for DÅHM i det sydjyske. DÅHM- det er fedt at være klog. FORZA BRØNDBY.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ZDFHZSGHZ |
|
|
B.I.F.. THAT`S LIFE 
mvh. Nanna og Fersken lev med det man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SønderjyskE |
|
|
Altså nu er jeg ikke den store fodboldfreak, men eftersom min lillebror og forældre er inkarneret SønderjyskE-fans, så er jeg også lidt fan af dem.. Desværre ligger de jo nok til at rykke ned  Hilsen
Nuuni Medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal |
Laura I |
24-04-2006 21:11 |
|
B.I.F. ! Altid  5-0 Vi griner stadig, stadig 
Pinocchio, Træ og Laura <3 Vil du ha New Forest? - Besøg www.lundemarksgaard.dk og køb en.  Usædvanlig smukke og dygtige ponyer. Kig evt. i min præsentation, og se billeder af avlshopper og min egen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Ov er sk ri ft |
|
|
FCK intet andet duer
Dalia med Mon Cheri Mon Ami den sorte perle Er der nogen der kender ismulen Kolfaxi Fra Granlygård? Så må du meget gerne kontakte mig på daliamusen@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilse... |
|
|
Så sandt så sandt... Og bare for at være på tværs, og irritere dem lige så meget som de irriterer mig - så er jeg FCK-fan. Ikke at det interesserer mig - ikke det fjerneste...  Hi hi - jeg kan kun grine over de lidt latterlige udtryk/betegnelse henholdsvis brøndby-fans og fck-fans giver hinanden... Bundby og f*ucker-svin... *fnis* - så er vi tilbage i børnehaven... for voksne altså...  hi hi -  Håber ikke jeg har støt nogen - det har jeg nok - men sådan er det...
Gitte Laura Nielsen - kommende Fru Molnit * Forlovet den 24. december 2005 Dato for vielse - 23. september 2006 i Højdevangskirken, Amager *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <sdrøkwca,SÆd |
Gitte C |
24-04-2006 21:27 |
|
Jeg har lige et nysgerrigheds-spørgsmål, som måske mest er rettet til Brøndby- og FCK tilhængerne... Når I nu læser denne tråd, er der så nogen af jer, der føler en irritation, vrede, småhad eller lignende over for de skribenter, der holder med fodbold-ærkefjenderne?
Gitte C GILA HORSEFAIR www.gila.dk BREYER - Kvalitetslegetøj til hestefolket! 'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte trailere og biler... Vi holder åbent hele denne weekend!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke det mindste... |
|
|
men jeg er så heller ikke tilhænger af nogen af holdene - kun hvis en fra svigermekanikken spørger... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FCM... |
|
|
Jamen altså - jeg griner stadig over at FCM tværede BIF igår. Vi går og driller hinanden, for vi er blandet BIF og FCM fans ude på arbejde. Og jeg havde sagt med sikkerhed at FCm ville vinde, så de nævnte ikke noget om fodboldt da jeg mødte idag, og var godt mugne da jeg nævnte det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herhjemme |
|
|
går bølgerne temlig højt engang imellem. Kæresten er f(u)cker. Så vi lavede en klar aftale, før vores søn blev født. At blev det en pige skulle hun være f(u)cker og blev det en dreng selvfølgelig en BRØNDBY´ER. Jeg vandt, og var det blevet en pige. Havde jeg nok skulle få en BRØNDBY´ER ud af hende alligevel. Jeg har meget svært ved at tackle, hvis nogen snakker grimt om mit hold. Og det er lige meget om det er f(u)ckere´ere eller nogen andre. JEG KAN IKKE LIDE DET. Der hvor jeg står af, er når folk begynder at tæve på hinanden, og tage på direkte hævntogter, når ens hold har tabt. Der må sgu da være bedre ting at tage sig til. Så som stadig at bakke op om holdet, når det går skidt. Det andet hører ikke nogen steder hjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
F.C.K - Alt andet er for dårligt!! F - For C - Cool K - Klub B - Bøsser I - I F - Forklædning Hahaha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fodboldt.. |
|
|
Jeg er nu heller ikke noget specielt.. men da manden holder med FCK, må jeg jo helle støtte dem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåh, i mener |
|
|
Fck, det er slet ikke en fodboldklub, men farmor´s cykel klub. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Tra-la-la, ja sikke en kamp i går!!! . og vi ligger stadig nr. 1
FCK...Vi liggger nr. 1.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mesterskabet er næsten hjemme |
|
|
Jeg er FCK fan...ved ikke hvorfor...det har jeg faktisk været siden 1993 eller 1994... Deres spil tiltaler mig. Don Ø er en fantastisk forretningsmand, som ikke er bange for at sige sin mening...både om sig selv og om andre. Han vil s... på janteloven. Sådan skal det være. FCK er min klub, nedre c er min tribune...mesterskabet tilhører FCK i år. Brøndbys pokalskab er gabende tomt denne sæson...og så kan de grine nok så meget over 5-0 sejren...lidt fornøjelse skal de jo have...så lad dem leve i fortiden lidt endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mesterskabet er næsten hjemme |
|
|
Jeg er FCK fan...ved ikke hvorfor...det har jeg faktisk været siden 1993 eller 1994... Deres spil tiltaler mig. Don Ø er en fantastisk forretningsmand, som ikke er bange for at sige sin mening...både om sig selv og om andre. Han vil s... på janteloven. Sådan skal det være. FCK er min klub, nedre c er min tribune...mesterskabet tilhører FCK i år. Brøndbys pokalskab er gabende tomt denne sæson...og så kan de grine nok så meget over 5-0 sejren...lidt fornøjelse skal de jo have...så lad dem leve i fortiden lidt endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| überskrift |
Uda |
02-05-2006 07:36 |
|
Jeg kan ikke forstå, hvorfor noget menneske han holde med sådan et SKOD hold , som bundby.. Altså, det eneste hold der rykker, er seje, oghar fortjent at blive mestre er jo selvfølgelig FCK..
Mvh. Ida - Jeg kan bare være røvirriterende - - Hvad kan du -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og jeg fatter |
HeidiZ |
02-05-2006 14:01 |
|
simpelthen ikke dem, som ikke har mere indhold i deres liv, end at gå op i hvilket fodboldhold der er bedst  Jeg lærer ALDRIG at forstå fodbold. Jeg vil ALDRIG forstå, hvorfor der skal bruges så MANGE af MINE/eller vores penge på, at holde hjernedøde fodboldfans fra hinanden. Der er jo ikke noget sport i det. ALDRIG OM JEG VIL FORSTÅ DET!!!
-HeidiZ *** Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!
FLY-LONDON STØVLE SÆLGES. SE PRÆS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen .. |
Illum |
02-05-2006 14:05 |
|
Tænk på dem der ikke fatter hvorfor vi holder hest og ikke bare giver dem en kugle og lægger dem på grillen. Tænk at der skal bruges masser af penge på at lave udvalg og undersøgelser fordi der findes hesteejer som ikke fatter hvordan heste bør holdes ??? Sådan er der jo så meget . FCK naturligvis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte C: |
Find-Nemon |
02-05-2006 14:10 |
|
Gitte C: Jamen så vil jeg da svare på dit spørgsmål Jeg føler slet ikke småhad, irritation eller vrede og Fck's fans her i tråden. Eller på andre områder. For mig er det mere en slags hyggeligt/sjovt drilleri. Ligesom de forskellige "navne"! Kan godt være det kun er mig der har det sådan, men sådan er jeg nu vant til det, fra de Fck fans jeg kender Der skal lidt smådril til 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum.. |
HeidiZ |
02-05-2006 14:12 |
|
Jeg vil nu ikke sammenligne de to ting. Bliver min hest syg, så ringer jeg efter dyrlægen og det er mig som kommer til at betale for det. Folk der vanrøgter deres heste, de skulle iflg. mit synspunkt, sendes hen, hvor pebert gror, og aldrig komme tilbage. I påsken havde vi superliga kamp i Odense (OB mod ??), hvor der også blev masseslagsmål, fordi de hjernedøde fodboldfans ikke kunne holde sig fra hinanden. Hvor mange betjente var på arbejde den dag? 50 mindst. På en helligdag.. tænk på hvad det ikke koster af vores skattepenge? Stod det til mig, så burde det koste KASSEN at komme ind og se det skidt, så de penge kunne blive tjent ind igen. Og ja, jeg ved selvfølgelig godt, at ikke alle er sådan. Men det irritere mig gevaldigt, at hver gang der er fodboldkamp og man tænder for tv'et, så skal man se på betjente som får kastet sten o.l efter dem. Og hjernedøde fodboldfans som er ved at slå hinanden ihjel. Det er så USMAGELIGT at jeg ikke kan finde ord for det! FØØJ!
-HeidiZ *** Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!
FLY-LONDON STØVLE SÆLGES. SE PRÆS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du har ganske ret |
Illum |
02-05-2006 14:17 |
|
Det er usmageligt, og viser bare at bøller findes alle steder. Om de er nynazister eller white pride er lige meget.Rocker eller hash handlerne på christiania , ja på selve christiania faktisk. Nu er det bare et meget synligt sted der bliver "spildt" penge. For der findes masser af andre steder hvor der også bliver smidt urimelige mængder af penge efter ting jeg fx. ikke fatter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg holder |
ane jensen |
02-05-2006 14:43 |
|
Jeg holder selvfølgelig med FC-ZULU 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttjjjaaa... |
|
|
LYNGBY FC!!! eller ikke...
Faktisk gider jeg overhovedet ikke beskæftige mig med fodbold, uinteressant og kedeligt at glo på. Men stod det mellem liv og død og jeg skulle vælge mellem FCK og BIF, måtte jeg nok vælge BIF af den ene grund at jeg syns Don Ø er for klam.
Næh i min verden skal en bold kastes med og ikke sparkes til. Og SDT ligger bestemt øverst...
Nemlig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Esbjerg kommer.. |
|
|
Esbjerg kommer blæsende..hehe. Som tidligere esbjergenser holder jeg selvfølgelig med Fiskerne fra vestjylland..lålålålå.. hehe.. aab fan bliver jeg aldrig, hverken inden for fodbold eller ishockey.. Og selvfølgelig vinder Esbjerg pokalfinalen 
~Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EFB sq da |
charlotte olsen |
02-05-2006 19:51 |
|
HEP HEP HEP EFB EFB EFB Jeg holder da selvfølgelig med EFB, og jeg er da også at se i Parken på næste torsdag... Det bliver en knald kamp... Andre der skal i Parken og se pokalfinalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FCK FCK FCK! |
MieM |
02-05-2006 20:11 |
|
Jeg har lige mødt en brøndby fan, han var ligeså gul i hovedet som en narkoman, jeg så på ham og sagde disse ord, af ordene han fattede intet spor, du til grin, brøndby svin, for du sniffer lim, når der ikke mer tilbage så tager du heroin, og bistandshjælp det sys du bar er sagen, du skulle lige have været plettet på et lagen! Gå nu væk, brøndby sæk, ellers får du smæk, du har aldrig fået andet end en brøndby @!#$, få dig et liv og prøv så at forstå, at gudeholdet det er FCK FCK FCK... FCK FCK FCK. No offense! Sys bar den er go.. BIF: (B)øsser (F)orklædning..  Går bar meget op i det..  Men bundby, tak for vores 4 mesterskab på 6 år.. SmiiiL:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tror lige vi skal have slået en ting fuldstændig fast... Der findes kun ET hold i kbh... FCK... Længere er den bare ikke... FCk er og bliver abre gudeholdet... BIF er sgu da ikke noget at råbe hurra for... Man vinde ikke sølv... Man taber guld...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|