Hej med jer Ænder!
Nu er det sådan at jeg er gået i gang med den storslåede mission (måske Mission Imposible 4
) : "Toptuning af fjordbolle" her i foråret og kunne godt tænke mig at starte et par mindre klasser til klubstævner på "kamelen" i løbet af sommeren -bar for hyggens og underholdningens skyld. 
Mit spørgsmål er så hvordan er det nu det er med voksenryttere + ponyer + stævnestart = ?
Jeg synes jeg har nogle svage erindringer fra dengang jeg red stævner at ponsen skal måles op til hest med ID (hestepas) og hele molevitten og at man så må starte hesteklasser (vist til og med LB- som om vi kommer op i det luftlag!?
) 
Eller er det ikke nødvendigt at få lavet et pas når man kun rider til klubstævner? Det er jo kun nødvendigt med pas til C-stævner ikke? Skal man så inden tilmelding til klubstævne fx. spørge "om lov" til at starte på en pons? Eller melder man bar til?
Håber der er nogen derude der kender lidt til reglerne eller endnu bedre -selv rider klubstævner på en pony!
På forhånd tak for hjælpen! 
Dyret før tuningsprojektet:
(jeg må hellere få taget nogle opdateringsbilleder som I kan sidde og fnise lidt af!