Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sang skriver..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 11:25

Hej hn'er.

Jeg er en af de mange børn der skal konfirmeres i år. Jeg tænkte på om der ikke er nogen herinde der skriver sange, jeg vil nemlig gerne overraske dem med en sang På forhånd tak for hjælpen.

knus sofie.

<3 zobell og lisa ,<3 i er ALT i mit liv evigt <3

0
0
Svar på denne tråd

Tjoooh..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 12:02

Altså jeg har tænkt lidt på, at jeg gerne ville prøve at skrive en sang(Det er en eller anden evne jeg har ) for andre.

Jeg vil da gerne prøve.. Men så skal du nok lige skrive lidt om, hvad den skal handle om,(Gætter på at det er en takkesang..) og hvem der skal være med i den.. Evt. hvordan de er og hvad de betyder for dig..

Er der en bestemt melodi den skal gå på?

Eller skal det bare være en ganske almindelig én, hvis morale/ pointe kun er et tak?

-Hvis heste er de bedste, hvad er ponyer så??-

Må hesten sparke igen, når vi sparker den?

Hvem sagde Klakkelaksko ikk' kommer på mode?!

(Knus fra Krestine

-og alle hendes hafferlaffer og finurligheder!)

0
0
Svar på denne tråd

Ellers kan jeg ...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 15:23

...træde til...medmindre du skal konfirmeres inden d. 12 Maj, for jeg er spændt lidt hårdt for hvad angår sangskrivning. :-)

Det lader til at 80% af alle danske konfirmander skal konfirmeres d. 12 Maj! ;-D

Camilla

Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
N.B: Jeg tager desværre ikke flere bestillinger ind før efter d. 12 maj, 2006.
0
0
Svar på denne tråd

lige her..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 15:43

gå ind på: www.festsange.dk/

-Rebecca

Rigtige heste er dressur heste

0
0
Svar på denne tråd

Og ellers...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 20:14

..så skriv din egen... Det er ikke så svært og det er altid mest dejligt med en personlig sang, som kommer lige fra hjertet. :-)

Du kan garanteret godt, når du først kommer igang. En fiks og færdig sang fra festsange.dk er da lidt kedeligt. Du kan gøre det bedre selv. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
N.B: Jeg tager desværre ikke flere bestillinger ind før efter d. 12 maj, 2006.
0
0
Svar på denne tråd

takker !
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 22:06

tusind tak for jeres tilbud.

Men som dagen er gået har jeg vist fundet på den takkesang jeg vil have,, ellers TUSIND tak !!! Skal nok skrive STiiNe hvis jeg alligevel ikke kan finde på noget.

Og Himmelfjer vi har skam tænkt på det samme

Knus herfra!

<3 zobell og lisa ,<3 i er ALT i mit liv evigt <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider