Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

UHYGGELIGT
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 10:41

Jeg sidder lige og kikker i det nye BR katalog og ser så npget meget mystisk: En bønnestage...eller faktisk en potte med jord som du vander og så vokser en bønnestage op...det i sig selv er jo ikke nogen nyhed, det der er sært er at der på bladet vil stå en "personlig besked" til dig eks. "JEG ELSKER DIG" hvordan FANDEN kan det lade sig gøre ???...???

rigtige ponymødre ..har intet andet liv ;O)

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

0
0
Svar på denne tråd

miraklernes
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 10:52

tid er åbenbart ikke forbi

Eller også er den sidste idiot ikke født

Ej ved det af gode grunde ikke, men har lige som du lidt svært ved at tro på det, så gode er de vel hellr ikke blevet at de kan genmanipulerer en plante til også at kunne skrive og stave, jeg mener hvorfor skal vores unger så gå i skole i stedet for at passe deres ridning

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

ej hvor
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 10:52

ej hvor klamt.

tænkt hvis der stod hader dig he he

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider