Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nat*isser
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:42

Er det virkelig nu, at man i en alder af 33 må erkende, at man er blevet nat*isser? Hver nat vågner jeg med tryggen i blæren, jeg vender mig og drejer mig. Prøver selvfølgelig at sove videre, men ved inderst inde godt, at jeg ligeså godt kan stå op og få tisset af inden jeg kan sove videre. Men hvor er det grufuldt at tænke på, at jeg i så ung en alder skal se frem til mange natlige ture på toilettet i de næste 50 år .

Det kunne måske også hjælpe, hvis jeg skippede de to kopper af aftenthe jeg plejer at drikke

Andre der vil erkende de er nat*issere?

Jeg kan lægge ud:

Goddag alle på HN. Jeg er Navaro og har idag erkendt, at jeg er nat*isser

0
0
Svar på denne tråd

det vil
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:51

jeg også gerne vedkende mig.

Men det hjælper nu, hvis jeg ikke drikker noget efter kl 21.

Welsh ponyer er det beste:-)

0
0
Svar på denne tråd

ups dette
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:53
er ikke et 11 års barn, men hendes mor der har glemt at lkogge ud og ind på hendes egen præsentation efter at have lånt et billede.

Welsh ponyer er det beste:-)

0
0
Svar på denne tråd

gfdhjlfj
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:54

som kun snart 22 årige, er jeg også vander om natten

Og det gerne både 2 og 3 gange jeg må rende på potten..

Jeg drikker meget vand, te, saftevand, kaffe om morgenen selvom det kun er max 2 kopper.

Men nu er te altså også vanddrivende ligesom vand er det, så det kan godt være at det er derfor du skal sådan på "huset" om natten. Jeg prøver at overholde ikke at drikke noget som helst en lille time før jeg skal i seng. Men det er dælme svært at overholde for så skal man lige, eller også skal man lige have et koldt glas mælk før man går ind og får skønhedssøvnen på plads..

Ellers må vi som vander om natten, nok få en natpotte, så slipper vi da for at rende op hele natten for at komme af med det vi nu engang skal af med *s*

Hilsen Dorthe, der også gerne indrømmer hun er vander i nattens muld og mørke

Sjovt indlæg forresten *s*

At finde sin skæbne i livet, er lige så svært at finde den rigtige hest der opfylder ens egne krav i steden for hvad andre mener.

(søger hest at passe i Århus området, skriv for mere info)

0
0
Svar på denne tråd

0ikuij,øop
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 13:00

Joh, den tid er kommet.

Kan dog holde det "nede", hvis jeg husker at nifle et par gange inden sengetid (og ikke drikker om aftenen), men så vågner jeg MEGET tidligt og skal på det lille hus - TRÆLS!

Gitte C
GILA HORSEFAIR
www.gila.dk
BREYER
- Kvalitetslegetøj til hestefolket!
'Cheval Liberté hestetrailere, læskure, brugte trailere og biler...
Vi holder åbent hele denne weekend!
0
0
Svar på denne tråd

Jammen..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 15:28
...se det positive i det. Jeg er glad for at jeg vågner om natten, og må stå op. Tænk hvis man heller vågnet op i en gennemvåd seng
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 16:47

Hej.

Jeg har nu i snart et par år været fuldgyldigt medlem af NPK (NatPissernesKlub) Ikke en klub jeg er særlig stolt af at være medlem af, men jeg kan desværre ikke få opsagt mit medlemsskab. Jeg har prøvet med alt muligt; ikke at drikke før jeg går i seng, huske at *isse en ekstra gang inden jeg hopper i kanen, men alligevel er den helt sikker hver nat ca omkring 4-5.30 så presser det så meget at jeg liiige må en tur derud. Jeg vandrer derud i søvne og når jeg så kommer tilbage i seng har jeg nogle gange svært ved at falde i søvn igen.

Rigtig kedelig klub at være medlem af, men glad for at høre at der er flere medlemmer.

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet

Ledige bokse ved Roskilde: www.heste-nettet.dk/lodge/90670/

0
0
Svar på denne tråd

ak ak ak
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 16:52

Det er en @!#$*tilens at skulle på potten om natten.

Ikke så meget når vi er hjemme, men når vi er på ferie på diverse campingpladser, er det altså rigtig meget ufedt at skulle afsted midt om natten for at lette ben.

Og nej, det kommer ikke på tale at bruge toilettet i camperen, for den der bruger det først skal også tømme det :D

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 19:48

jeg vågner hver morgen kl 04.00 og skal tisse - det er i sig selv ikke det værste, for hvis man så kunne lægge sig igen og tænke "ahh 3 timer til vækkeuret ringer" ville det være skønt! :-D

MEN... mit vækkeur ringer kl 04.30 - og det gør at jeg er vågen fra kl 4 og venter på at der går en halv time.

DET er TRÆLS

0
0
Svar på denne tråd

huhu...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 20:37

Selvom jeg er 15 er jeg da også på toilet hver nat mellem kl. 3 og 5 :P

MVH. NANNA

Ærlighed varer længst!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 20:39

Hej

Jeg havde også det problem, ind til jeg startede med at drikke aloe vera med tranebær. Og nej jeg skriver det ikke for at sælge noget. Men det gør at jeg kan sove igennem.

I det daglige har jeg stadig en utrolig dårlig blære. Kender i nogle triks til at øve sig i at holde sig i dagtimerne?

Hej fra

Irene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tisser alt for meget
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 22:38

Ja, jeg må indrømme at jeg tissede i bukserne idag. Nåede ikke fra haven og ind på toilettet. Og når jeg skal tisse, SKAL jeg tisse..

Tror jeg lider af den der sygdom hvor man ikke kan holde sig. Skal altid tisse 2 gange om natten.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah, jeg...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 11:07
...er ikke 33, men jeg sover alligevel ikke helt igennem herhjemme, uanset om jeg har tisset af inden jeg går i seng.

Til gengæld kan jeg sagtens "styre det" - så hvis jeg VIL og bruger noget mental energi på det, kan jeg godt sove igennem uden at skulle op ved 4-tiden og tisse.
Så kan jeg nemlig forklare min hjerne at "der ikke er noget toilet" man kan bruge - så den kan lige så godt lade være med at vække mig.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 11:24
det er jeg allerede som 26 årèt har altid været det så det er der indtet nyt i her fra, så jeg er helt på det rene med det, jeg har faktiskt vænnet mig til så meget det at jeg går i søvne ud og tisser og ind i sengen igen og sove videre.
ja man kan vende sig til det med tiden.
hilsen laica

vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

0
0
Svar på denne tråd

århhh!
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 23:01

Det har jeg skulle hele mit liv!

Vågner hver nat kl ca 4 og skal tisse... Har hems i 2 m´s højde, kan godt give anledning til nogle lidt sjove scenarier når man skal ned derfra, meget ttræt og meget tissetrængende

vh gamleged

0
0
Svar på denne tråd

Nattisseri
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 23:14

Hvis det så bare var om natten, men nej - er altid sådan, 1-½ time før jeg skal op og man tænker "Nej jeg kan godt vente", men nej man kan ej og så er man bare vågen! ÆV.

Mvh Rollo

JHN Moderator

...Hesteløs.

*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd

Intet med alder at gøre
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 23:52

Jeg er snart 48 år UNG - og når jeg går i seng - så SOVER jeg til een eller anden infam lyd vækker mig.

I weekenden kan jeg snildt opholde mig i sengen til langt op på formiddagen - og det er kaffetørst - mere end tissetrang - der "jager" mig ud af sengen. ;-)

De eneste gange, jeg har følt mig generet at natlig tissetrang - er dengang vi havde en campingvogn - hvor der var 150 meter op til toiletterne .. dengang SKULLE jeg altså midt om natten. *GGG*

Måske har det sammenhæng med min "panik-tisning" - inden jeg skal på udflugt, hvor jeg VED at der ikke er toiletmulighed???

SÅ skal jeg bare lige "tisse af" hele tiden - indtil jeg kommer ud af døren ...

Når jeg først er "ude" - er der sjovt nok ingen problemer - med mindre jeg sidder i hyggeligt lag og drikker en øl - eller to.

Dét kan en medskribent herindefra vist skrive under på. ;-)

(Men han skal så også).

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Har altid været det
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 00:01
Jeg tror jeg har været nat-*isser lige siden jeg selv kunne stå ud af sengen... jeg kan BARE ikke sove hvis jeg vågner og der er det mindste der skal ud... måske en slags hysteri eller tvangstanke.. men sådan er det altså, så det er IKKE fordi jeg er over 30 nå!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hahaha! ...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 02:16

Hvor er det bare en fed tråd!

Gamleged: Det ville jeg bare gerne være vidne til det der!!

Jeg har nu altid skulle på toilettet om natten... Det er faktisk blevet værre her på det sidste, for jeg får sjældent drukket nok i løbet af dagen, og det gør, at jeg om aftnen af ren og skær princip sætter mig med 3 kander vand, som jeg bæller i løbet af et par timer. Så kan jeg rende på toilettet mange gange i løbet af de timer - men er det overstået her? Næh nej! Natgåturen med hunden er ikke rar, og det er slet ikke sjovt at vurdere om den næste busk mon ikke kan tisses i?? Meget frustrerende i øvrigt, når hunden bare tisser hvor den har lyst

Men jeg kan faktisk sove igennem om natten - så skal jeg bare tisse så meget om morgnen at det gør direkte ondt - så foretrækker jeg altså min nattevandring.

Jeg tror ikke jeg vågner grundet min blære. Jeg vågner bare, og ved, uanset hvor stor min tissetrang er, at jeg MÅ og SKAL ud og klemme et par dråber Ellers kan jeg ikke sove videre!

I øjeblikket er det ikke nemt... Jeg har 9 killinger som sprinter rundt i lejligheden uanset tidspunkt på døgnet, og når lyset i gangen er gået, er der altså sommetider en lille hale eller pote der kommer lidt i klemme Ups!

Med den bemærkning - off I go to the toilet! Kande vand nummer 3 er nemlig tom, og skal afsted igen mod de evige kloakker!

Desuden skal hunden luftes!

Happy nightpeeing everyone!

Vickie

SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES!

Skriv eller ring, for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

He he, også mig...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 09:48

Jeg er 24 og vil også godt indrømme, at inden jeg blev gravid ( er i uge 28) vågnede jeg også ved at blæren var ved at springe...-men nu uha, som jeg kan...

3-4 gange hver nat skal jeg lige et lille smut op på det lille hus...

Annemarie

0
0
Svar på denne tråd

Også mig..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 12:28

Jep, sådan har jeg haft det, så længe jeg kan huske.

Uanset hvor lidt jeg skulle tisse, vågnede jeg 2-3 og nogle gange 4 gange på én nat. Og selvom det føltes som om, at jeg skulle tisse helt vildt meget, så kom der tit kun et par dråber, det var det.

Så læste min kæreste i avisen om et naturprodukt kaldet InControl. Det skulle hjælpe med at få kontrol over blæren, så man ikke sådan lige vågner om natten.

Det er jeg begyndt at tage, og nu er jeg faktisk kun oppe 1 gang om natten. Ja, jeg er oppe, men jeg skal dælme også tisse, når først jeg vågner. Så jeg vil vove at påstå, at det har hjulpet.

Det kan købes i Matas, hvis nogen skulle være interesseret.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
Heste søger parter nær Bramming
0
0
Svar på denne tråd

Inkontinens
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 13:17

det er ikke sundt at holde sig,det kan føre til inkontinens...så man skal ha den helt store tena på når man bliver gammel. Men der er flere typer inkontinens,men sørger man for hyppige toiletbesøg overanstrenger man ikke sin blære og derved trætter og ødelægger sine muskler...så kan man undgå den store tena lidt længere.

Det værste er at drømme man skal tisse og så ikke vågne...det har jeg prøvet et par gange...da jeg så vågnede var jeg ved at tisse i sengen..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider