Ja, jeg købte det første blad i denne "serie". Derefter bestilte jeg et abonnement på 3 blade, for lige at "se det an." Jeg har modtaget det første blad i abonnementet, og venter nu på blad nummer 2 i abonnementet (Nummer 3 af dem de har lavet). Det er dog endnu ikke kommet, og mor siger at det er i butikkerne. Er det ikke sådan at har man bestilt et abonnement så får man bladet senest når det er i butikken? Eller er der noget jeg har misforstået? Er der andre som har abonnement, og som har fået blad nummer 3?
Desuden spurgte jeg (Lidt selvglad måske
) om de ville lave et interview med mig. (Læs lidt mere om "min baggrund" med hunde på præsentation). Det svarede de ja til, og hun vil sætte en fotograf og jounalist på sagen inden for nogle uger. Desuden bad hun om tlf nummer og adresse. Ingen problemer der. Hørte så ikke mere fra hende, og det var 17. februar. Har endnu intet hørt fra bladet. Er det mig, eller er det "for dårligt"? Det er da helt okay hvis de alligevel ikke er interreseret i det interview, men kunne de så ikke give mig besked?
Måske er dette indlæg lidt negativt. Det er jo et rimelig nyt blad, og måske har de bare brug for tid, så vil ikke dømme dem, men syntes det er lidt træls at vente og vente og vente... men det er jo menneskeligt at fejle, så det kan jo ske for alle...
Vil egentlig bare høre om i har fået jeres blad, hvis I har abonnement...?