Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

løsdrift til topheste
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 07:37

har i læst det på forsiden og set billederne?

Hvor ser det bare lækkert ud, gid jeg fik sådan et kuperet terrænt en dag, det ville da være vildt fedt for hvilken som helst hest, ville jeg mene...

men øh, må nok nøjes med alm folde...

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

langt om længe
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 08:37

Synes det er på tide, hvis det ikke har været det normale før i tiden at heste får lov til at være hest, især i de unge dage. Det eneste der kan undre mig, er at de selv sammen heste om nogen år måske står i en boks hele dagen lang, fordi de ikke må komme på fold. De kan jo risikere at få skader. Hvis de endelig kommer ud er det med gamacher og ene fold.. Ja jeg undre mig bare for de har jo levet fint de første år af deres liv uden, men fået lov at være heste, men når de bliver 4 tror nogen pludselig at krikken ikke kan gå ordentlig på sine ben, og har mistet flok instinktet. Er det kun mig der undres over dette???

0
0
Svar på denne tråd

Det ser dejligt ud...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 08:46

... og jeg har da også haft fornøjelsen at have min hest på en meget kuperet fold - det var alletiders (undtagen at han tabte en del sko i en periode)

Det er jo sådan heste skal have det - og bare fordi man skal ende som "tophest" skal man jo alligevel have et godt hesteliv.

Den engelske dressurrytter Luinda McAlpine har for øvrigt ALLE sine topheste ude året rundt - uden dækken og uden sko. Og de starter internationale stævner.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider