Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

UPS. kære dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 07:04

Jeg må da vist hellere ringe til doktor dyr idag.

normalt er det jo dorktor dyr, som ringer og rygger kunderne for manglende indbetalign af regninger, men idag må det jo så lige være den omvendte verden.

Min kære doktor dyr, har da vist lige glemt noget.

Flere besøg i februar måned, her i min stald som jo nok vil løbe op i omrking 2-3 tusinde kroner. Men min kære doktor dyr, har da vist lige glemt mig, for der er endnu ikke kommet nogen regning.

Hmm. mond ikke jeg lige skal ringe til dem her til morgen.

IMC
Klassisk læder kapsun sælges.
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

vores dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 07:41

er en flinker mand, han rykker nemlig ikke, men sender pæne breve ud hver den første, hvor der står: Dette er ikke en rykker, men et kontoudtog.

Så pænt et brev, giver jo en dårlig samvitighed ikke at betale, det står også på når regningerne kommer så tæt, den forrige ikke har været forfalden endnu.

Han bliver nok glad for dit opkald, godmorgen til dig Inger.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

Min dygtige
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 07:45

dyrlæge er ikke så god til at aflevere bilag til bogholderen. Det betyder, at regningerne ofte kommer 4-5 måneder efter behandlingen.

Det har så den fordel, at man kan nå at spare sammen, hvis det er en ekstra stor regning

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

Har der
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 07:47

egentlig ikke været en tråd om det en gang, hvor jeg mener at du Inger startede den? Eller også har jeg et dejavu

Hmm underligt.

0
0
Svar på denne tråd

jovsen det er rigtigt.
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 15:08

det er ikke første gang min kære dyrlæge har " glemt mig".

snakkede med kontordamen her til morgen, hun ville da lige undersøge det, men grinede da lidt, for det er jo ikke så normalt, at folk ringer og rygger for deres regninger.

IMC
Klassisk læder kapsun sælges.
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

iubflcjkc
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 17:04

Vores dyrelæge glemmer os tit at sende regningen :(

Lidt øv.

Hilsen
Annecathrine
Dressage Team Jakobsen
STOLT fjordheste ejer!
FOTOGRAFERING TILBYDES!
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 19:52

min dyrlæge, der når man dårligt at sætte hesten i boksen igen før regningen ligger der.

De gør det via comp. så de bliver udskrevet med det samme, elelr dagen efter, og tror ALDRIG jeg er blevet glemt.

Men har da indimellem kunne forhandle mig til en god pris ved feks. flere kastrationer af katte osv.

Men ellers

GODAFTEN inger, jeg tror dyrlægen vil værdsætte dit opkald, så bliver man da også huske.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Madddox m.fl.

0
0
Svar på denne tråd

ja..har oplevet det samme
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 19:58

Ja min dyrlæge har også glemt regningen en gang, men efter to mdr venten ringede jeg for at minde dem om det...og fik så betalt det jeg skylte

0
0
Svar på denne tråd

1 gang
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 21:48
Vores dyrlæge sender kun ud en gang om året, så der får man så en stor regning, hun har ikke glemt et eneste besøg endnu :-)
0
0
Svar på denne tråd

Sagaponyen
Forfatter: 
Dato:  21-04-2006 22:48

Sagaponyen: Det var da en sjov måde at gøre det på! Lidt upraktisk må jeg så sige hvis man en overgang hele tiden skulle have fat i dyrlægen, så løb det jo op til den dag, og hvis man nu ikke lige har spekuleret på at spare op så kan jo blive lidt overvældene.. ;p

I'm the Killah Chickahn
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider