|
|
| ydtryk jeg hader |
|
|
Kender I det med at man læser forskellige ting og så er det ligesom maven krymper sig sammen af bare irritation. Et par eksempler : Jeg kan ikke give den store købesum,men garanterer at den får et godt hjem !!!( Som om at den ikke vil få det, hvis den købes til normal pris ) Jeg søger (dit og dat ),den skal være uden fejl overhoved og kunne(dit og dat),men jeg kan kun give ... ( man får hvad man betaler for ellers må man nøjes med mindre eller spare mere op . Se min dejlige hest/pony.( så ser man en tynd/muskelfattig/mærkelig bygget hest/pony der går med sænket ryg og evt en der kunne trænge gevaldigt til et shine up eller en ændret kost). Hvad med jer,hvad kan irriterer jer ???
Mvh Graven Smuk Broncerød Welsh cob Sec D hingst med blis og sokker tilbyder bedækning !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hi hi hi... |
|
|
Tror mest det er "jeg er en 11 årig pige der ikke må få hest men vil du sælge den billigere for så kan det være jeg kan overtale mine forældre." *S* Tror jeg ikke... "Min hest får 3 kilo hø, vejer 600 kilo men det er ikke muligt at få mere hø og jeg gider ikke hente noget da det er besværligt. " "Min fuldblod på 3 år er færdig med at vokse" + et billede af en fin smuk hest med en røv der stikker 5 cm. op.. " Min krybbebider skal have skiftet foder. hvordan lyder havre og rød fibermix.. " HMM ikke godt.. Tror vist lige det er det der har gået mig på de sidste dage.. Jeg ved godt det ofte er uvidenhed og fred med det.. Men jeg kan blive så øv over folk der ikke lytter lidt på hvad der bliver givet af råd herinde, og prøver at følge lidt med i div. undersøgelser der foreligger..
Stald Rohan. PRE. Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs. Nu også forhandler af Regulator på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shyyhhh |
|
|
pssst... I må altså ikke sige det til nogen men der er faktisk mange ting der kan give mig tarmslyng. Eksempler: - Jeg er ti år og har lige fået min første hest. En plag på et år, hvordan skal jeg lære den at XXX...
- Tilridning tilbydes af 14 årig erfaren rytter - også problemheste...
- Min hest stejler, bukker, løber, bider, sparker, vil ikke ditten og datten. Hvad skal jeg gøre??
- - og så strandard svarene: Tjek tænder, sadel, ryg, dyrlægen lær HMS... osv. (Jamen kan det ikke tænkes at det er den tobenede der trænger til et medlemsskab på den lokale rideskole
) - Og så HADER jeg når nogen skriver sååå - fordi det er sådan en skolepige gimpe ting
Conni - der selv kan være skide irriterende
Tja, så er jeg tilbage på HN.... Nu med ny hest og ny præsentation, billede af mit nye vidunder kommer senere.... Fodertønder sælges: Passer til Brogaarden sække. kr. 45,- stk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt det hesten/ponyen kan |
|
|
Det der irriterer mig grufuldt er, at der i rigtig mange salgsannoncer står, hvad hesten/ponyen kan... Ja tak, det kunne den måske for lang tid siden. Sidste år oplevede vi indtil flere gange - i "jagten" på en springhest til datteren - at godt nok kunne hesten både "dit og dat", men nu går den altså på sommerfold (og har gjort det i 2 måneder) og ja, så er skoene pillet af - nu den alligevel ikke bruges. Jamen, vil man sælge sin hest, så burde den da også være top-tunet og klar til at blive prøvet af en potentiel køber...
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Er ejer af 1 "tragedie" - øh, rettelse trakehner og 2 lettere erotisk buttede ponyer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hader... |
| Forfatter:  |
Nanna :D |
| Dato:  |
21-04-2006 12:52 |
|
Jeg hader når jeg ser at folk har skrvet en salgsannonce, hvor man ser det hele fra hestens side... Fx: Hej, jeg er en glad hoppe, der hedder Lotte, min søde ejer kan ikke have mig mere da hun ikke har tid til mig. Derfor søger jeg en god familie med andre heste venner/veninder jeg kan hygge mig med... osv' Det er lige til at brække sig over... Altså hallo, så køb dog et wendy blad i stedet... Venlig hilsen Nanna.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe hehe |
Diana T |
21-04-2006 13:10 |
|
Jeg hader når der flere gange i et indlæg står hehe , hihi og andre ord som ikke hører til der , når jeg ser det ser jeg rødt . Jeg kan næsten forstå når det er børn , men selv voksne skriver det , min gamle dansk lærer ville have krummet sine tæer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hader er |
|
|
det ikke lidt et grumt ord??? - jeg hader ikke noget, men der er ting der irritere mig, som fx. der der nedgøre andres heste eller personer på en grum måde, det er ok at have en mening, nogle kan bare ikke snakke pænt  Ok og så bryder jeg mig godt nok ikke om vejret i dag - godt de siger det bliver bedre vejr de næste par dage
Mange vrinsk fra Maria og hendes 4 hyppere! TJEK MIN PROFIL MED MANGE SJOVE REDIGERINGER AF BILLEDER Ronja søger part - ven for livet! Hesteting sælges/byttes! - se hjemmeside!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irriterende udtryk. |
|
|
Man kommer traskende ned i stuen om morgen. I sofaen sidder ens mor/far . Man vader ind af døren og ser halv træt ud en lørdag morgen. "Nå, er du vågen nu?". (USH - ja, selvfølgelig er jeg sku vågen, kan du ikke se jeg går her!!!) Man ligger trygt og godt sammen med en veninde og sover kl. XX om aften/natten. Man er virkelig træt og er ved at falde i dyb søvn. Ens veninde braler op; ".. Er du vågen?" (Ser det sårn ud når jeg ligger med ryggen til, putter mig rigtigt under dynen og ikke har sagt noget i mindre end en halv time)
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hader... |
|
|
Jeg hader, når folk laver en Jeg-hader-tråd og så starter med en stavefejl i overskriften! Ydtryk er vist ikke er ord... 
Hilsen Hanne I don't suffer from insanity... I enjoy every waking moment of it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader hader |
|
|
jeg hader ordet "gangmaskine" - en hest er IKKE en maskine. den er LEVENDE. "min hest kunne ikke holde til det" (sagt om en fin ridehest der er aflivet pga skade) - -JO det kunnne den - men du skulle absolut ride den sønder og sammen før den var klar til det. "jeg henter lige krampen/krikken" - hvis man omtaler sin hest/gode ven på den måde, så mangler man respekt for den. og det afspejler sig tit i måden den bliver behandlet på - og DET kan jeg ikke have.
Rid smukt Rid Klassisk. Få TEGNET ELLER MALET din hest, hund eller kat.Se min præs. hvordan. Er du interesseret i at købe en LUSITANO kan jeg hjælpe med at formidle kontakt til avlere i Portugal.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg irriteres |
|
|
... meget over dem som "bare skal lave et for-sjov føl, så det gør ikke noget at hingsten ikke er kåret" Øv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hadeudtryk |
KatieKat |
21-04-2006 21:24 |
|
Jeg får dårlige nerver af personer der skriver et langt indlæg hvor de kommer med en masse meninger og også gerne sviner andres meninger en anelse og så slutter af med "men det er jo bare min mening" Ja, hvems mening skulle det dog ellers være? Og skulle det undskylde ethvert latterligt udsagn at det jo bare er min mening?
-Dorthe Magister Mundi Sum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|