Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor alternativ er du???
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 19:25

Hvor alternativ er du, når det kommer til behandlingen af din hest?? Ville du tage beslutninger om din hests fremtid uden at have en dyrlæge på sidelinjen? Her tænker jeg på alle de forskellige behandlere, som efterhånden findes: Healere, clairvoyante, dem der med krystallerne osv. osv.

Det er noget jeg har gået og spekuleret over de sidste par dage efter en af mine gode veninder tog en ret drastisk beslutning, som var baseret på noget en hestehvisker havde sagt.

Hvad beslutningen gik ud på er såmænd ikke så relevant i den her sammenhæng, for hun kender jo trods alt sin hest bedst.

Mig selv, tja, det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er veterinærstuderende, og derfor stiller mig lidt skeptisk overfor folk som kommer ud og siger at hesten føler dit og dat og gerne vil have at man laver nogle ting om i omgangen med den. Jeg tror nok et eller andet sted på at der findes mere mellem himmel og jord, men har nok bare lidt svært at forholde mig til det.

Men kom med jeres erfaringer og jeres mening. Det kunne være rart at kende folks holdninger til emnet.

Knus

Anne-Marie

0
0
Svar på denne tråd

det vildste
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 19:36

det "vildeste" jeg har prøvet er at hun får massør ind imellem hvilket jeg kun kan anbefale... mht krystaller så skal situationen være meget langt ude før jeg ville overveje sådanne metoder...

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)

ODENSE; Sød og glad ældre hest søger rolig rytter til skovtur/hygge fra juli.... skriv og hør nærmere!

Privat rengøring tilbydes i ODENSE

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 19:44
  • Massør (hesten elskede det)
  • Healer (hesten og jeg havde en kommunikationsbrist vi fik styr på)
  • Hestehvisker (lærte mig at sætte mig igennem gennem kropsprog som leder)