er efterhånden så skuffet over det faglige niveau og skolens indstilling til den uddannelse jeg går på at jeg overvejer om jeg skal finde på noget andet... jeg er halvvejs i forløbet og er i tvivl om jeg bare skal sparke mig selv bagi og fuldfører, eller overveje noget andet...
problemet består i at lærernes indstilling til uddannelsen og selve niveauet hænger noget løst.. vi har et hav af aflyste timer og dage hvor vi bare ikke lærer en skid... jeg var top motivert da jeg startede, men folks seriøsitet gik hurtigt ned og føler mig som om jeg er den eneste i klassen der faktisk godt gider lave noget..
hhalvdelen er droppet ud pga useriøsitet og fordi de følte de spildte tiden, hvilket jeg også føler...
jeg har ALDRIG tidligere været skoletræt, men det er jeg virkelig nu... føler mig så til grin når jeg står op og tager i skole også læreren bare deler en opgave ud og siger vi retter næste gang, hvilket så ikke sker da vi kun er ca 3 der har lavet den...
uddannelsen jeg går på er vidergående
er både alm. mat. student og har taget den 1 årige hhx, så det er ikke fordi jeg ikke kan lide at gå i skole...
er typen der er opdraget til at fuldfører hvad du er begyndt på og derfor er det også med mange overvejelser jeg skriver dette.. føler at jeg har tabt...
gode råd?
-har prøvet at råbe skolen op, men intet er sket..