Hej...
Jeg står med et problem der omhandler min kærste.
Han har før lidt af bulimi, men er kommet sig over dette.
Problemet er nu, at jeg stadig mener, han har et spiseproblem (hvilket han ikke kan være mere uenig i). Han spiser kun én gang om dagen og det er om aftenen.
Han spiser tit udelukkende kyllingefilleter eller 0,1% fedt youghrut (500 gram på en hel dag). Lige så snart han ser, at der er mere end 2% fedt i en madvare, så rører han det ikke.
Derudover spiser han IKKE ris, kartofler, pasta og brød.
Tilgengæld spiser han et par poser vingummier om dagen (det må vel svare til 300 gram) og en masse bananer.
Er der en kur, hvor man skal undgå ris,kartofler o.lign og samtidig spise meget fedtfattigt? Har haft kigget på den, der hedder Atkins diæt, men der må man spise meget fedt mad og udelukkende fokusere på ikke at spise ris, brød mv. Men det er jo ikke helt det han gør.
Grunden til jeg gerne vil høre om I kender denne kur er, at min kæreste er begyndt at lide af hovedpine, har fået nyresten og render på toilet flere gange i løbet af natten. Jeg ville meget gerne kunne vise ham en hjemmeside, hvor der står at hans kostvaner kan medføre disse gener, da jeg mener at have hørt det engang.
Håber der er noge a jer tøzer der har lidt forstand på det:)
Kram