Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Diæter- kan de være farlige!?
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 17:02

Hej...

Jeg står med et problem der omhandler min kærste.

Han har før lidt af bulimi, men er kommet sig over dette.

Problemet er nu, at jeg stadig mener, han har et spiseproblem (hvilket han ikke kan være mere uenig i). Han spiser kun én gang om dagen og det er om aftenen.

Han spiser tit udelukkende kyllingefilleter eller 0,1% fedt youghrut (500 gram på en hel dag). Lige så snart han ser, at der er mere end 2% fedt i en madvare, så rører han det ikke.

Derudover spiser han IKKE ris, kartofler, pasta og brød.

Tilgengæld spiser han et par poser vingummier om dagen (det må vel svare til 300 gram) og en masse bananer.

Er der en kur, hvor man skal undgå ris,kartofler o.lign og samtidig spise meget fedtfattigt? Har haft kigget på den, der hedder Atkins diæt, men der må man spise meget fedt mad og udelukkende fokusere på ikke at spise ris, brød mv. Men det er jo ikke helt det han gør.

Grunden til jeg gerne vil høre om I kender denne kur er, at min kæreste er begyndt at lide af hovedpine, har fået nyresten og render på toilet flere gange i løbet af natten. Jeg ville meget gerne kunne vise ham en hjemmeside, hvor der står at hans kostvaner kan medføre disse gener, da jeg mener at have hørt det engang.

Håber der er noge a jer tøzer der har lidt forstand på det:)

Kram

0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 17:07

ved ikke helt hvd der stå omkring gener på denne hjemmeside, men jeg er selv tilhænger af Lene Hansons diætplan...selvom jeg ikke skal tabe mig er den en glimrende rettesnor til en sundere livsstil.

Prøv at kigge på www.netdiet.dk ...

Hilsen Mette

Sælges: Kingsland bandager. derby dres.støvler + masser af mærketøj.

SE MIN PRÆS.!

H'ÆNDER SØGES TIL PROJEKT OM HN. SKRIV FOR INFO

0
0
Svar på denne tråd

linket dur vist ikke
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 17:12
ja som overskriften siger kan jeg i hvert fald ikke komme ind på siden... har du skrevet forkert:)
0
0
Svar på denne tråd

Han får for meget protein
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 17:50
Han skal til lægen. Han er ved at forgifte sig med en overdosis protein, tror jeg. Det er alvorligt, fordi han kan "brænde" sine indre organer af.

Det er ikke fornuftigt at udelukke hverken kulhydrater eller fedt helt - og det gør han heller ikke, men han får sine kulhydrater fra vingummier fyldt med farvestof.

Bananerne er sunde nok i sig selv - men enhver diæt skal være afbalanceret.

Jhez

Hjælp til vægttab: www.jhez.dk/weightloss/
0
0
Svar på denne tråd

ups...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 18:32

det er vist www.net-diet.dk ...

Hilsen Mette

Sælges: Kingsland bandager. derby dres.støvler + masser af mærketøj.

SE MIN PRÆS.!

H'ÆNDER SØGES TIL PROJEKT OM HN. SKRIV FOR INFO

0
0
Svar på denne tråd

fedt..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 18:46

Hej

Mig bekendt skal kroppen bruge noget fedt til at transportere vitaminer og mineraler rundt. Så det er ikke særligt sundt helt at undgå dem. så vidt jeg husker skal man bruge 20-30 gram om dagen!

Desuden snyder han sig selv for en masse grøntsager - de sudne kulhydrater - der er godt for forebyggelse af kræft og andre sygdomme.

for ikke så lang tid siden var der en artikel i helse hvor en del af de populære kure blev gennemgået.

Det er jo aldrig sjovt at indrømme at man har et problem, men det lyder det da til at din kæreste har! Kun at spise en gang om dagen ødelægger desuden stofskiftet.

Håber at du får ham overbevist om at han ikke er på rette spor

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider