Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At få forsikret sin hest - plag.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 16:01

Hej alle..

Jeg ville egentlig gerne have min plag, Lady Liva forsikret. Jeg har tænkt på en livsforsikring og en sygeforsikring. Men hvor finder jeg priser og forsikringsselskaber? Hvornår tegner man normalt forsikringer på heste, som er avlet til at være ridehest?

Er der nogen som har nogle erfaringer med de forskellige selskaber, eller nogle råd til mig om andre forsikringer jeg skal tegne.

Louise

DV plag Lady Liva

og hunde-gadekrydset Vax

Har du en drøm? Så før den ud i livet!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har min...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 16:41

plag forsikret ved Tryg. Han har en alm livsforsikring sat til 25000 kr, samt en dyrlægeforsikring der dækker 75 % af alle dyrlægebesøg (dog selvfølgelig ikke de årlige som vaccination osv) Den giver jeg vidst 750 kr årligt for. Med de dyrlægeregninger jeg har haft de sidste par år synes jeg de penge er godt givet ud og har også tegnet en på min hoppe.

Mener jeg årligt betaler ca 2000 kr i forsikring pr hest - det er incl. dyrlæge forsikringen. (det er incl. rabat pga medlemsskab af DV)

Jeg har aldrig selv været ude for at få brug for livsforsikringen ved tidligere heste (heldigvis) men den er jo god at have hvis uheldet er ude - og tror ikke man kan dyrlægeforsikre uden...

Mht Trygs dyrlægeforsikring har jeg kun gjort brug af den en gang indtil videre og der kom pengene fluks på min konto

Hilsen Mette

send mig en mail

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  18-04-2006 16:55

Jeg har alle mine heste forsikret hos Alm. Brand...

liv, syge og uanvendelighed.

Begge plagene er forsikret for 20.000 (liv og uanvendelighed) - koster ca 1400 om året. Sygeforsikringen koster ca 1000 kr om året og dækker 60 % af alle nødvendige dyrlægeudgifter, og der er ingen selvrisiko. Pengene kommer inden 3 uger.

Jeg vil aldrig undvære sygeforsikringen.

Hos ABB skal de ikke undersøges af dyrlægen for at tegne forsikring, der kommer en af deres egne konsulenter ud og tjekker hesten og det er gratis.

Hvis hesten forsikres inden den er 1 år sparer man 5 % resten af dens levetid (hvis man altså beholder forsikringen hos dem). Forsikres hesten inden den bliver 1 måned dækker den operation af mus...

Jeg er fuldt ud tilfreds.

mvh. Heidi, Hekla, High-Line, High Hope & Marzarin

Stutteri High

Afkom efter Blis DH 5040 efterlyses - send mig en besked, hvis du kender, ejer, har kendt/ejet....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider