Så gjorde jeg det: efter en uges tid med dårlig kommunikation mellem ejer og jeg, valgte jeg at stoppe med at passe Wonder!
Efter at have fundet ud af at endnu en person skulle til at passe Wonder, fik jeg mine tvivl. Da jeg derefter fik at vide at han var "optaget" diverse dage, dem hvor jeg plejede at komme, var det dråben. ¨Så jeg fik en snak med ejeren; Ikke at hun hørte efter hvad jeg sagde. Følte at jeg talte henover hovedet på hende.
Derfor rider jeg nu min venindes hest, Delle, som jeg springer LC-LB på, og LB dressur. Men selvom det er en super hest, savner jeg nu stadig "min" Wonder 
Den anden dag, da jeg red forbi hans fold på vej over i ridehuset, så han efter mig. Noget ejeren åbenbart så, for 10 min. senere fik jeg en sms hvori der stod, at hvis jeg nogensinde fik lyst, måtte jeg gerne begynde at ride ham igen! Hvad siger man til det? Vil jo gerne, men har endelig taget mig sammen og sagt: Nej! Når jeg passer en hest, vil jeg gerne have en vis indflydelse, og hvis ikke jeg får det, er det bare ikke det hele værd.
Så ville bare høre om jeg var den eneste, der af forskellige årsager blev nødt til at stoppe med at passe den hest, man hidtil har holdt mest af?