Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forår i luften - ja tak skal du have!
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 21:40

For søren da. Red den dejligste tur idag, men er I tossede hestene er skøre i bolden.

Mettes bagben er pt. monteret med fjedre, og ud af ingenting eksploderer hun i bukkespring - eller hvad man kan kalde dem.

Oplever I samme symptomer?

Et billede fra idag - har ca. 30 stk. liggende klar, som bliver smidt ind på opslag og billeder senere :)

Fortsat dejlig aften :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 21:46

Ja vi har også forårs-kåde heste. Og sikke en dejlig plet-hest du har.

hilsen Vibeke

Dalmatiner hvalpe sælges, kun 1 han tilbage....
0
0
Svar på denne tråd

jep vores
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 21:46
17 årige pony fandt sit galopgen frem af gemmerne, og spurtede afsted i skoven, ikke for ingenting vandt hun DM i ponygalop for hendes kategori i 2002, dog ikke med min datter på ryggen.
0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 22:09

Ja, også her står den på bukkespring.

Lige for tiden kan jeg godt føle lidt, at jeg sidder på en stukken gris fremfor en hest

Min hoppe er lige i krudtugle-hjørnet, hver gang vi slå an i galop så får jeg godt nok en højtflyvende start i form af et til flere bukkespring

Troede i første omgang at det var fordi, hun havde haft en lille pause med næsten ingen ridning. Men nej selv nu hvor jeg har redet hende pænt meget her i ferien, kan hun alligevel komme med et spring eller flere på næsten hver tur.

Jo mere jeg rider hende, jo mere bukker hun - så jo det må være foråret som gør det

Påskeknus fra Tine

og haffipigerne,

:-D Flicka og Frigg :-D

Vårbyg halm købes

"Haflinger Horses" (bog) købes

0
0
Svar på denne tråd

Det samme her..
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 22:54
Hehe, dejligt at høre jeg ikke er den eneste med en lidt ustyrlig hest Synes ligesom det er lidt svært at styre gearene for tiden
0
0
Svar på denne tråd

Næææ...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2006 23:21

Mine har opført sig fornuftigt

Jeg tog ellers en stille ridetur på min drægtige hoppe - som ikke har været redet siden før hun blev ifolet sidste år, og stadig kun er under tilridning. Men hun opførte sig meget pænt

0
0
Svar på denne tråd

Min har også vældig travlt...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 11:54

Heldigvis holder han sig til nogle enkelte bukspring, og lidt hoppen til side for fugle i buske m.m.

Et eller andet sted synes jeg, at det er fedt at hesten reagerer så tydeligt på at det er forår - så længe det ikke ender med at jeg skvatter af altså

MVh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Det er skønt...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 13:16

Ja..det er egentlig skønt. Desværre er jeg nødt til at smide et lidt strengere stykke metal i munden på pletten - men hun affinder sig ok med det, og jeg undgår at hun stikker af og glemmer mig :P

Og tak for rosen af Mette. Hun er simpelthen det lækreste stykke ridedyr

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

Det kan jeg
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 14:08

Jeg kan ikke mærke foråret hos de to åringer, som jeg træner hver dag - utroligt nok. Men jeg er sikker på at tog jeg ud og ride på Tea skulle hun nok huske mig på hvad årstid vi har :D

Om ikke andet kan man mærke det ved at når hvis ens trøje er sort når man går ind på folden er den hvid når man smutter igen :-P

Jeg tror jeg kunne stoppe flere dyner med al den pels!

- Heidi

Rideudstyr sælges!

Savner dig så meget, Lea!

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2006 14:18

Vores hingst er i gevaldigt forärshumör... - Han er i hvert fald ikke i tvivl om, at han rent faktisk har tilladelse til at bruge sit udstyr, ogsä selvom han ikke har prövet det endnu :P

Han er lettere horny, lad os sige det sädan!

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider