Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Puha så gjorde jeg det.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 13:40

Nu har jeg fået mig taget sammen til, at gøre alvor af mine meget lange overvejelser, mht at sælge min dejlige hest.


Min kæreste og jeg havde en meget lang "alvors snak" i går aftes...

Det hele handler jo om, at vi gerne vil til og igang med at stifte familie og jeg har bare gået og trukket det i langdrag, fordi jeg har haft svært ved at se i øjnene at jeg måtte ofre min hest for en tid.

Jeg har haft egen hest i ca 17 år og må erkende at det bliver der altså ikke hverken tid eller råd til når/hvis der kommer en lille...

Jeg er 31år og syntes at mit ur ligsom er begyndt at tikke, så nu tror jeg at det skal være, hvis det nogensinde skal være..


Jeg syntes ligsom at man må gøre en ting ad gangen for at opnå mest indre ro i sindet, jeg ville hade og have hesten til at stå og at jeg ik kunne nå og tage mig af den, puha det kunne jeg ikke klare af bare dårlig samvittighed..

Og omvendt vil jeg jo også have det træls med at skulle gå fra mti barn...

Jeg er lige ved at få stress af og bare tænke på alt det nye der kommer til at ske i mit liv, tænk hvis man skulle fortryde...!

0
0
Svar på denne tråd
 
 låne ud..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 13:43

du kan ikke låne hesten ud evt. med forkøbsret...

held og lykke med projektet; børn





Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)

ODENSE; Sød og glad ældre hest søger rolig rytter til skovtur/hygge fra juli.... skriv og hør nærmere hvis det evt. er noget for dig...

*La'Chalina*
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjo måske
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 17:58

kunne jeg godt låne ham ud, men jeg er squ så pokkers stædig og tror ik jeg ville kunne lade være med at blande mig..

Og det ville være ret synd for låneren, som med garanti også efter kort tid bliver træt af mig.. hehe!!

Jeg satser på salg i første omgang...

Lena

0
0
Svar på denne tråd
 
 hesteløs årrække
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 18:24

Hej!

Held og lykke med projektet :0)

Jeg kan kun sige, at når først du har fået børnene, så vil du aldrig undvære - man holder faktisk helt op med at tænke hest!!

Og på et tidspunkt, så er børnene jo en alder, hvor man kan introducere dem for hest og, tjae - så starter du måske også igen.

Jeg står i det - med fire børn, og hestene har været laaangt væk i mange år, men nu har jeg heste igen og det er helt skønt :0)

Så lad være at tænke så meget over det - bare kast dig ud i det - det KAN lade sig gøre at have heste og børn samtidig, der vil bare være nogle år, hvor du helt af dig selv fravælger.


Held og lykke - og glæd dig!! :0)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 18:33

Okey søde ven.. Nu kan jeg se din overvejelse om at sælge Laban er en realitet.

Jeg kan se dit dilemma og syns at det lyder rigtigt det du gør:-)

Du skal bare vide at jeg altid er der for dig og du må til enhver tid ride på mine heste


DET GYLDNE TEAM!

VI STYRER!

Golden Destiny & Golden Fabia!

Elsker sku de gyldne skønheder! c",)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 22:49

Jeg har både børn og heste og får det til at passe fint sammen. De rider nemlig også, og har altid godt kunnet li´ heste. Men hvis du føler at det skal være en ting af gangen, er det den rigtige beslutning både for dig og hesten.

hilsen vibeke


Dalmatiner hvalpe sælges, salgsklare onsdag før påske, kun 1 han tilbage....
0
0
Svar på denne tråd
 
 håb forude
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 23:32

Fortvivl ikke - du kan altid vende tilbage ;-)


Jeg lagde også hesteriet på hylden for at studere, rejse og få børn efter stort set at have boet i en stald i 15 år. Jeg har fået tre børn og havde indtil sidste år stort set ikke siddet på en hest i 15 år.


Og så købte jeg mig en hest igen i september måned sidste år og er nu tilbage i sadlen for fuld skrue og nyder min hest med en endnu mere hestetosset datter.


Det er skønt - så nyd du bare din(e) børn og vend tilbage til ridningen, når der bliver tid til det igen.


Hilsen Line

.....med DESEADO (P.R.E)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fornuftigt
Forfatter: 
Dato:  13-04-2006 01:39

Jeg synes det lyder fornuftigt!


Så skal du ikke have dårlig samvittighed over ikke at give hesten den tid den har brug for, og du kan bare slappe af... Og som de andre siger kan du jo altid købe hest igen.


Men damn det må være hårdt, når du nu har ejet en hest i 17! Det bliver noget af en omvæltning!


Held og lykke med det hele :)


- Heidi





En god hest er som en firkløver - svær at finde, men heldig at ha'

(- og jeg har fundet 12!)



Rideudstyr sælges!


Savner dig så meget, Lea!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2006 08:11
jeg solgte min hest da jeg blev gravid, da var jeg 17 år og nu er jeg 29 og har stadig ingen hest igen jeg har fortrudt det mange gange. På den anden side har det også været svært at få tiden til det da den ikke stod hjemme og jeg skulle ud at køre hver dag, så alt i alt var det det bedste for min hest.
Jeg har så fundet andre måder at ride på siden da, jeg tyvstjæler min venindes heste når jeg har lyst
Pøj pøj med at få solgt din hest og det med baby vil jeg helst ikke blande mig i

HILSEN METTE

"Hellere såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen"



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det varmer..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2006 09:16

Tusinde tak for alle de søde hilsner, det varmer når man får noget opbakning, af andre og hører at man ikke

er helt tosset..


Lena

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider