Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mit første rigtige møde med HMS:)
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 22:34

I sidste uge fandt jeg ud af at en i nærheden fik en HMS-træner ud. De var et lille hold og jeg måtte gerne prøve at komme med. Så i eftermiddags drog Marengo og jeg afsted for at lære noget nyt. Da vi kom frem var Marengo godt oppe og køre. Der var jo andre heste som var ret spændende. Til at starte med tog Maj (HMS-træneren) Marengo og viste hvordan jeg skulle gøre med ham. Bagefter var det os, og jeg synes det gik ret godt. Marengo var mere opmærksom på mig og det virkede til at han respekterede mig en smule mere:) Så jeg var rigtig glad da vi red hjemad igen. Jeg synes jeg havde fået rigtig meget ud af de to timer.

Bedækning v. shetlandshingst tilbydes.

Skriv og hør nærmere.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 22:52

Det lyder godt :D

hvilken træner var det?

Knus.

0
0
Svar på denne tråd

Træner...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 09:56

Jeg ved ikk så meget om hende, men hun hedder Maj. Hun har haft med HMS at gøre i 7-8 år og ville nu gerne undervise lidt i det.

Derudover ved jeg faktisk ikke så meget, da det var en anden der koordinerede det hele og jeg sådan set bare sprang på et hold.

Jeg er lidt muggen på mig selv, over at jeg ventede så længe med at forsøge at se hvad det er. Men efter at have startet op, synes jeg det er det hele værd.

Er der andre der har historier fra deres første HMS-timer?

Bedækning v. shetlandshingst tilbydes.

Skriv og hør nærmere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider