Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

værste / bedste
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 07:03

Må vi høre hvad er den værste / bedste fødselsdagsgave du har fået??

Min ellers dejlige kæreste kom med en fra bog og ide til mig for nogle år siden, jeg er glad for at læse så det var jo fint nok, stor var overraskelsen da jeg åbnede den og fandt et eksemplar af ... tadadaaa... Karlsson på taget

Jeg forsøgte ihærdigt at skjule min skuffelse, men han gennemskuede mig og sagde jamen du har jo snakket så meget om den bog ja hallo til vores BØRN *GG* tror det er den værste fødselsdagsgave jeg har fået

Den bedste er en weekend for to, som jeg fik sidste år, den bragte lykke :-)

0
0
Svar på denne tråd

etaowlreæ,
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 08:32

For mange år siden, kom jeg ind i det rum, hvor min ex-kæreste var ved at pakke en julegave ind til mig - Jeg nåede lige at se, at det var en lillebitte pakke, hvorpå jeg skyndte mig ud. Neeej, tænkte jeg; Et flot smykke! Spændt åbnede jeg den juleaften - og så var det en damelighter... - og jeg røg ikke!!!

Da var jeg skuffet!

For endnu flere år siden, var der en anden kæreste der kom til at tabe en skål, som jeg havde arvet fra min dejlige farmor. Jeg blev ked af det, for den var et kært minde om mange hyggelige middage om hendes spisebord - men det var der jo ikke noget at gøre ved. - Til min fødselsdag, fik jeg 5 skåle i forskellige størrelser, fra dén serie, som han havde været rundt og finde i Københavns antikviteter - Dér blev jeg glad og rørt! - Jeg fik da også noget andet, men det har jeg lykkelig glemt. Kan hun huske hvor rørt jeg var over at få skålene!

Gitte C
GILA HORSEFAIR
www.gila.dk
Forhandling af Cheval Liberté - se også brugte trailere
Breyer - Kvalitetslegetøj til hestefolket
- SE ÅRETS FLOTTE NYHEDER!!!
OBS... Flere brugte trailere til salg!
0
0
Svar på denne tråd

værste/bedste
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 08:48

Mine bedste fødselsdagsgaver har som regel altid været bøger.

Den værste - ja, jeg synes egentlig ikke jeg har fået så mange DÅRLIGE gaver (eller også har jeg glemt dem). Men den jeg lige kommer i tanke om var en Barbie-hest.

Det lyder jo ikke slemt i sig selv - jeg havde brændende ønsket mig en i flere år da jeg var barn, men fik den ikke (den var DYR - næsten 100 kr!!). Og så en gang fandt min morfar den på supertilbud - så fik jeg den... men i mellemtidne var jeg blevet 18 år, og så var det ligesom interessen for plastheste til dukker ikke helt var der mere . Ville hellere have haft noget udstyr til den RIGTIGE hest jeg havde købt i mellemtiden.

Fik også engang en skjorte der nærmest bestod af flæser. Det var ganske vist moderne, men klæder ABSOLUT ikke mig. Og så fik jeg den med ordene "nu har jeg været hele byen rundt efter den, så du vover på at bytte den"... jeg byttede den ikke, men jeg fik den aldrig på! Den havde stadig mærkerne på, da den røg i en genbrugsontainer et par år efter

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

min bedste gave...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 08:59

Min bedste gave må absolut være min USB med mp3 afspiller i. Den er blevet en tro følgesvend. Og udover det, så har alle hesteting og staldgrej altid været velkomment hos mig.

Min værste gave var da jeg var omkring 12 - 13 år gammel. Der fik jeg ikke mindre end to barbie dukker til jul. Og det havde jeg ABSOLUT ikke ønsket mig. Jeg var en "drengepige" og ville hellere spurte rundt udenfor og ride på min lånepony, men mudder i håret og hestemøg under neglende

Så jeg kom desvææærre til at lege frisør med dukkerne, som fik klippet hele hovedet af til sidst. Det var vist min egen personlige protest. Sådan kan det jo gå.

Med venlig hilsen Thedo

Hvis du kan li´ katte

så se på min præsentation.

Der er et pragteksemplar :-)

0
0
Svar på denne tråd

Min værste gave
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 09:11

var uden tvivl da min kæreste havde købt mig et par fælge!!! - Jeg har aldrig interesseret mig det mindste for biler og kørte dengang en gammel skoda som jeg havde arvet...

Bedste gave er nok en bog som min veninde gav mig, hvori hun havde skrevet en masse kommentar og tanker til indholdet. - Den gjorde mig glad

Mange hilsner

Linda-Doris , - med hypperne:

Cirsa

Loppen Lora

Lille P &

Lucky Lancie

0
0
Svar på denne tråd

gaver..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 09:27

Den værste gave jeg har fået er nok alle dem jeg har fået af min faster i årenes løb...

Lige fra min søster og jeg var små har hun givet os koge bøger og pige kalendre. Vi var også 100% hestepiger og havde da selvfølegelig en Penny kalender!! Det var som om hun prøvede at omvende os

Den bedste er svær at sige, da jeg var lille fik jeg altid de ting jeg ønskede mig, for vores mor var rigtig god til at huske sådan noget

Jeg får stadig super gode gaver af min nærmeste familie fordi vi kender hinanden så godt.

Så det er måske den gave, jeg fik af en hvis hest jeg passede, vi havde kun set hinanden i stalden, men alligevel lykkedes det hende at købe en trøje til mig der bare lige var mig!

Det var en god gave, for jeg blev meget overrasket over at hun kunne finde noget så perfekt, trods vi ikke kendte hinanden uden for stalden.

0
0
Svar på denne tråd

dfghjklæøø
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 10:26
hmm den bedste.. det er nok den NYESTE rigtig fede cykel ,, uhh ha., den er lækker, lækker, lækker.. jeg tror enlig aldrig jeg har fået en værste fødselsdagsgave..

~ find ponyen med det kønneste hoved, så har du jo allerede fundet Welsh mountain ponyen~ :D

Jolly= den bedste ...

-og den kønneste.. <33

en gang Welsh mountain..

For evigt Welsh mountain!! :D.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 10:29
Den værste og mest upersonlige gave må være en stegepande

Min Hjemmeside opdateret med 5 avlsgodkendte hingste. Feinbrand DVH555, Top of Class OLH696, Birkilds Balboa NF, Kawango DH 293, Kirmizi OX

Dejlig Trakehnerhoppe + hingsteføl fra 2005 til salg

0
0
Svar på denne tråd

bedst/værst
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 10:43
Min bedste gave var en af mine konformationsgaver. Fik 2 mdrs tilridning og en sadel af ham jeg passede heste for!!! Så det var en god dag!

De allerværste gaver jeg nogensinde har fået er min bedstemors hjemmesyede tøj!! For min bedstemor har absolut INGEN smag! Hun køber også somme tider tøj til mig, og det er ikke mere heldigt! Fx. havde hun købt et par glitrende guldbukser med røde hjerter på hver balle til mig, for de var da smarte! NOT! og alle hendes trøjer med alt for store blomster, og bukser som ligner noget fra 1940... Det er bare ikke fedt!!! Tager pænt imod, og smider dem så bagerst i skabet! En gang imellem er jeg dog heldig og får noget jeg kan bruge!

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider