Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Had...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 23:09

Jeg troede aldrig jeg skulle sige dette og er virkelig flov over det, men jeg har opdaget at der er 2 mennesker i denne verden jeg virkelig, indebrændt HADER..

De har gjort noget mod mig der er dybt utilgiveligt og ondt og det var 2 (specielt den ene ) jeg regnede som gode venner (den ene kun bekendt.) Jeg blev stukket i ryggen på værst tænkelig måde og de sendte mig virkelig til tælling psykisk.

Efter at have opnået nogen ting der gjorde at jeg føler jeg "vandt" lidt over dem har jeg det bedre også fordi jeg havde rigtig mange på "min" side i denne sag.

Nu har jeg lige set den enes navn nævnt på skrift og jeg blev ÆDIKE tosset og virkelig GAL! Jeg fik kvalme og fik det fysisk dårligt af at se navnet! GAL over at se at denne person skulle kunne repræsentere noget positivt for noget som helst, hvilket var det der var formålet i dette tilfælde..

Jeg vidste ikke hvordan rendyrket had føltes-det ved jeg nu, men jeg har ikke lyst til at have det sådan..

Jeg vil gerne "videre"..har ikke planer om at hverken elske dem eller lign, men vil så gerne kunne se dem og mene at de er skide ligegyldige..Jeg bliver bare GAL nu..

Nogen der har en tilgivelses evne de vil dele med mig?

"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse...

Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs."

Citat: Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Ting tager
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 23:18
tid... Og had er en af dem der kan forsvinde med tiden...

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg tabte tråden her...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 00:16
Jeg er på ingen måde med her, og aner ikke hvordan jeg skulle kunne komme på gode råd, uden at vide hvad der er sket. Men det lyder virkelig alvorligt, siden det er rendyrket had?

>>Medlem af "smårytternes" klub<<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider