Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nyresten - mennesker
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 09:26

Jeg vil høre om der er nogen som har prøvet have nyresten?

Jeg vågnede omkring kl. 4 med at jeg skulle virkelig ned og tisse, men samtidig med var jeg øm. Da jeg så sad, ikke sandt..

hold fast det gjorde ondt. Det var ligesom der sad en prop og det ikke kunne komme ud.

Jeg havde ondt de næste 2-3 timer. Jeg ringede til vagtlægen, men han ville ikke gøre noget da jeg ikke havde feber!! .

Men ondt det havde jeg.

Så lige pludselig da jeg havde et toiletbesøg, vupti så var proppen væk. Pist væk. Den trykkende fornemmelse den forsvandt.

Naje det var dejligt . Så lagde jeg mig til at sove omkring kl.7 for at få lidt søvn, da jeg ville ringe til lægen kl.8.

Jeg vågner kl. 8 og får ringet og han mener at det er en nyresten som er passeret eller kommet ud.

Og jeg skal komme ned med en urinprøve.

Jeg kan mærke at det er begyndt igen lige så stille og roligt. Øv det passer slet ikke ind i mine planer .

Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller

0
0
Svar på denne tråd

nyresten...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 10:18

ja, det mener lægerne jeg har haft - næsten hele tre gange!!

Det gør virkelig ondt. Jeg blev indlagt tre gange fordi de ikke kunne finde ud af hvad det var og de var bange for, at det var blindtarmen der var noget galt med.. men tredje gang mente de at det var nyrsten der var passeret, men de kunne ikke se noget på scaneren?? underligt.. kunne ikke gå eller sidde og jeg skreg af smerte, for det kom ligesom i bølger ( føles som om man har blærebetændelse i slem grad).

Men det er da heldigvis 3 år siden jeg var mærket af det.. blev indlagt i træk, de tre år før en uge af gangen, ikke særligt fedt.

Men håber du bliver rask og det "bare" var en nyresten der skulle passerer.. det gør nade!!!

Hilsen Lindis

Paradico - vil elske dig for evigt <3
Gaia - jeg vil altid huske dig <3
0
0
Svar på denne tråd

Har også
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 10:42
prøvet det, og har desværre stadig smerter.Desværre har jeg haft nyrestens smerter i 11 år nu og har både været i nyresten knuser og kikkert operation. Men ingen ting hjælper.Har så pt fået tilbudt medicinisk behandling håber det hjælper.

****Sandy-Anan´h****

0
0
Svar på denne tråd

Av Av Av AV
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 11:17

det er den eneste jeg kan sige om nyresten...

Jeg har for en del år siden, haft en der passerede...

Jeg har aldrig oplevet smerter så voldsomme. (og jeg har altså født 6 gange)...

Jeg har (7-9-13) ikke haft noget særligt siden...

0
0
Svar på denne tråd

ja puha.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 11:24

Jeg håber bare at medicin er nok. Og mhs. til blæretændelse føles det lige nu til at være.

Men det var virklig ubehageligt der fra kl. 4.30 og så til kl. 7. Hold fast det var lang tid.

Lige nu går det meget fint. Der har været lidt trykkende i siden bagpå ryggen over hoften. Men det er der ikke så meget af nu.

Så jeg håber min kære doktor kan hjælpe mig.

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"
Rigtig dejlig oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller

0
0
Svar på denne tråd

nyresten
Forfatter: 
Dato:  10-04-2006 15:29

Jeg har har en omgang nyregrus.. Altså små stykker nyresten, der ikke sad fast. Det gjorde rigtig ondt, og det tog et par dage, før det var helt væk.

Forklaringen var at jeg drikker for lidt. Samtidig havde jeg dagene forinden danset ekstra meget. Hvis man ikke drikker væske nok, så får man ikke skyllet systemet igennem og derved kan der opstå nyresten. Det kan også komme af forkert kostsammensætning.

Så frem med vandflasken, det renser

Carina

- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider