Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Farvel til Hjalmer
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 16:28

ja det nåede jeg desværre ikke...

sommeren er godt på vej efterhånden og jeg er begyndt at glæde mig til lidt hårdt arbejde til sommer hos hestene på vikingespillet, og især Hjalmar ham er simpelthen så god til at aflevere et par blå mærker og det er skønt en gang imellem at blive brugt lidt ekstra...

Anyway... Hjalmar har de sidste par år totalt charmeret og styret showt på vikingepladsen... men han måtte desværre aflives i søndags...

jeg fik et opkald mandag aften fra Hjalmars ejer, og hun fortalte at han akut havde fået noget tarmslyngslignende noget- tarmen der sidder tættest på blindtarmen havde viklet sig rundt om det fedt der kommer ned fra ryggen- han blev selvfølgelig kørt til landbrughøjskolen hvor han fik kørt 20 liter vand igennem sig og skulle opereres og havde faktisk rigtig gode chancer... men pludslig var det hele bare galt og han måtte aflives...

jeg fik ikke rigtig fat i om det var under eller efter operationen men det var samme dag han blev aflivet...

vi ved det var akut for han havde fået og spist sin morgenmad men da de skyllede ham igennem var der absolut ingen spor af mad eller noget som helst... så på trods af de smerter han nu engang havde haft gik det hele heldigvis hurtigt selvom vi er mange der godt synes han kunne have holdt fast i livet...

så et pænt farvel til Hjalle og HIl HIL HIL som vikingerne siger... og til Hjalle husk at hilse på den anden side...

dette er så vidunderet der gav op... nat nat Hjalle

det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... på trods af det er jeg hesteløs...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider