|
|
| hvem skal spille dig? Dit liv på film! |
|
|
Forestil dig, at dit liv er så interessant, at hollywood er interesseret i at filmatisere dit liv  Hvilken amerikansk skuespiller forestiller du dig skal spille dig på det hvide lærred? Jeg kan klart se mig selv som Michelle Pfeiffer  Hun kunne sagtens dulle rundt og spille mig  Hvad med i andre???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror ikke |
|
|
Der er nogen skuespiller der kan spille min rolle. Så de må "nøjes" med mig  Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil også gerne selv ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
09-04-2006 14:11 |
|
... der er alligevel ikke nogle Hollywood-skuespillere, der har hårfarve i den rigtige og smukke grå nuance  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh |
Signe J |
09-04-2006 14:14 |
|
Angelina Jolie yeah! Så kunne jeg da i det mindste være smuk og *meowr* på film.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt klart... |
Acoghestene |
09-04-2006 14:17 |
|
Emmy Rossum...hun er så smuk og så sød og så synger hun rigtig godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hår kan farves... |
|
|
Det behøver da heller ikke være en der ligner  Min venindes x-kæreste skal evt. spilles af Brad Pitt, og der er absolut ingen sammenligning mellem de to mænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej men i så fald ... |
Lisbeth Sejberg |
09-04-2006 14:26 |
|
... skal det være Whoopie Goldberg  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Af alle så |
|
|
Så tror jeg sgu næsten det sku være Cameron Diaz  Hun er god til at spille klodset synes jeg, så med lidt hård træning ku hun nok godt nå op på mit katastofe niveau 
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Skøn stabil 2'er pony udlånes, tje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej.. |
|
|
Nu er jeg bare nysgerrig men arose : hvem er din venindes ex-kæreste da? En meget kendt mand, med et meget interresant liv?  Kan ikke gøre for min nysgerrighed -du behøver ikke at svare  Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kendt mand med et interessant liv? |
|
|
Det ved jeg ikke, han har skrevet en bog om 9-11. Men jo, han har nok haft et interessant liv i forhold til så mange andre. Jeg ved nu heller ikke om filmen bliver en realitet, det er lang tid siden jeg har hørt noget om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cameron diaz |
|
|
Lige som Johanne vil jeg nok sige Cameron Diaz. Hun er lige så fjollet som jeg kan være, og på samme måde klodset på den fede måde. Og så er hun jo smuk på den naturlige måde. ( ikke fordi jeg er det )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt... |
Mette J |
09-04-2006 17:29 |
|
..klart: Julia Roberts 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen tvivl... |
Badusen |
09-04-2006 17:50 |
|
Minnie Driver Badusen
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cameron Diaz |
|
|
Er jeg nok ikke den eneste der vælger.. Elsker stort set alle de film hun laver, og tror sagtens hun kunne spille mig...
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spille mig |
Tine85 |
09-04-2006 18:34 |
|
Det skal Sandra Bullock, syns hun er en fed skuespiller. Så helt klart hende der skulle spille mig 
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem skulle mon spille mig? |
|
|
ja hvem skulle dog det?? jeg tror jeg vil give den rolle til Maria bonnevie. kendt i hovedrollen son Dina i "jeg er Dina"
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ligesom Tine |
|
|
Ville jeg nok vælge Sandra Bullock - lige bortset fra at kvinden er politimand i Agent Catwalk, så er hun ligeså klodset i stiletter og kjole som jeg selv. Jeg er nødt til at se i øjnene, at rigtig kvinde, det bliver jeg nok aldrig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig som ældre |
|
|
det skal være hende der spiller Amy,s mor i Amys ret. Dorte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ___ |
|
|
Jeg ville sige Lindasy Lohan. Jeg så engang en film da hun var på min alder og brunette. Ikke for at være selvglad men ligheden var stor.  Hun havde også fregner.  (Hvis det bla. er udseendet det skal basere på? ^^) Meget sjov tråd iøvrigt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
TinaCR |
10-04-2006 17:07 |
|
Tror den lidt tvivlsomme ære ville gå til Terry Hatcher, Susan i Desperate Housewifes. Kan virkelig se mig selv i hende, og hun er lige så klodset og uheldig som jeg er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg var |
|
|
Da jeg var yngre, fik jeg al tidafvide at jeg burde spilles Allys barn, hvis hun fik et :S Jeg syntes ikke selv at jeg ligner Ally ?!
- Line. Darling og Queen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skuespillere |
|
|
Sandra Bullock  - Endda har vi samme navn ;P
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marianne Sägebrecht |
Kikærten |
11-04-2006 13:05 |
|
Den trinde dame i Bagdad Café. Hun er sjov og meget bestemt. Fysisk er vi nok heller ikke ulig 
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Julia Roberts måtte gerne få den tvivlsomme ære 
// Amanda - nu uden Ramses! Elsker dig for altid i min skat. Selvom vi ikke længere kan være sammen er du alligevel altid hos mig. Jeg bærer mindet om dig i mit hjerte! Du og jeg for evigt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|