Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er det et licensnummer?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 20:47

Vi er begyndt at finde gamle papirer frem, fordi Anja nu skal i gang med stævner.

Vi mente egentlig ikke, at hun havde en rytterlicens. Men så var det at vi kom til at kigge nøjere på en 9 år gammel opklasning af Cæsar fra pony til hest. På den står der forneden:

"Det meddeles at ovennævnte pony pr. 24/4-97 opklasset til hest med 33137 Anja Hoff Rasmussen som rytter." (Har nu giftet sig til at hedde Petersen).

Nu er spørgsmålet, om 33137 er Anjas rytterlicens nummer, eller om det er noget helt andet. Er der nogen der ved det?

Mvh

Erling

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:07

rytterlicens skal man betale til hvert år, men det er højst sansynligt dette. Ellers rind til dansk rideforbund, de vil gladeligt hjælpe dig med dette www.danskrideforbund.dk, der kan du også kigge efter informationer :)

held og lykke med stævnerne ;)

g я у ﻉ> в נ я к є
Jeg er født sådan.
Hvad er din undskyldning?

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det tror jeg...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:26

Det passer med antallet af cifre!

Det letter jo lidt hvis hun skal have licens igen, så er det kun licensprøven hun skal op til.

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:28

Det lyder som et rytterlicens nr men hvis I ikke har betalt til det siden for 9 år siden så ska Anja ha´et nyt! Man ska´li´som "holde det ved lige"! Og nu ska man jo tage de første 2 (så vidt jeg husker) ridemærker for at få licens. Men tjeck li´med DRF for jeg husker måske forkert!

Pøj pøj med stævnerne!

Stærk firehjulstrækker

til hestefolket:

Nissan Patrol 2.8 TDI sælges

Se mere på min præs!

NY PRIS!

0
0
Svar på denne tråd

Tine Gade og JP
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:38
Jeg har lige prøvet at kigge på rideforbund.dk, og fandt bl.a. dokumentet "Rytterlicensforklaring_2005".

Her står der bl.a. følgende:

"Var du fyldt 18 år d. 1. januar 2005
Har du ikke tidligere haft licens gælder kravet omkring beståelse af ridemærke prøve 1 & 2 samt rytterlicens prøven fortsat. Har du ikke løst rytterlicens det foregående stævneår, men kan dokumentere tidligere at have haft rytterlicens, kan licens generhverves uden at aflægge ridemærkeprøverne og licenspræven."

Som jeg forstår dette, så burde Anja faktisk kunne få en rytterlicens nu, hvis hun kan fremvise noget papir på den 9 år gamle licens. Eller har jeg helt misforstået det?

Hilsen Erling
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:50

Jo jeg vil give dig ret Erling! Jeg forstår det også på den måde at Anja kan få licensen igen uden ridemærkeprøver!

Stærk firehjulstrækker

til hestefolket:

Nissan Patrol 2.8 TDI sælges

Se mere på min præs!

NY PRIS!

0
0
Svar på denne tråd

licens
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 21:55

Hej Erling

Du har forstået det helt rigtigt.

Du skal bare oplyse det gamle licensnummer.

Vh Elisabeth

Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider