Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad har I nået i dag?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 15:53

Jeg har vækket og sendt 3 børn i skole, samt smurt madpakker, har kørt til hesten og kørt til undervisning 45 km. væk med trailer. Hentet 2 trailerfulde grus i en grusgrav, til haven hvor jeg har aflæsset den ene, og nu sidder jeg med kaffe og sumper til HN, inden jeg skal handle og lave mad.

Hvad har I nået idag?

Jeanette
www.sitecenter.appaloosa.dk
Opdateret Marts 06

0
0
Svar på denne tråd

*suk*..
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:01

Jeg har en slappedag idag - som sædvanlig..

Jeg har været til samtale på psykiatrien som gik fantastisk godt og så har jeg endelig fået farvet hår.. Har også været godt tiltrængt i en måned nu..

~ Shetter ~
** **
Vi bliver alle født som grimme ællinger -
men kun få bliver lige så smuk en svane som mig ;-D
0
Svar på denne tråd

Ikke så meget
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:01

Har været på arbejde siden kl. 09.00. Vi er midt i en månedsafslutning, men er stort set færdig med alle mine opgaver.

I aften skal jeg have undervisning kl. 20.00 og det skal videofilmes Har aldrig prøvet at blive filmet mens jeg rider, så er spændt på at se, hvor slemt det står til

Med venlig hilsen
Trine
:-)

Dejlig unghest søger part i Taastrup

0
0
Svar på denne tråd

zzz
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:02
jeg har læst læst læst, lavet havregrynskugler, læst læst og sidder på HN nu... suk hvor jeg glæder mig til eksamen er overstået og man kan slappe af

Trine ~ Chimona
-ATLANTIS-
Hjælper på Enghøjs Ponyclub uge 27 28 33 - vi ses!!
0
0
Svar på denne tråd

været syg
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:05
Jeg har somend spenderet min dag med at pendulere mellem diverse rum i huset og toilettet! Er lige kommet over min influenza, og har kun ondt i halsen tilbage, og så render jeg ind i noget mave-halløj... Gider ikke mere!!! Og nu kalder toilettet igen ØV!!!

Sommergræsning søges i Salling: se under Markedspladsen eller skriv over beskedcenter hvis du evt har plads til to heste.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:10

Været ude og lukke pjokket på fold, har smsèt til den store guldmedalje, købt nye ting til pjokket.Betalt min nye sadel. Bestilt et hvidt velourunderlag med snoet pipe og broderet navn til når vi skal til stævner, handlet ind til i morgen. Har sludret med en kolega og sidst men ikke mindst, bestilt bord på Viby Kro til mig, min bror, min svigerinde og mine forældre

Nu gider jeg ikke lave mere idag...

Knus fra Christina
Der har købt ny hest:-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har haft fri
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:13

Jeg har haft fri fra skole idag, så jeg stod først op før middag. Så spiste jeg morgenmad mens jeg kiggede her på HN, og satte noget tøj til vask. Så har jeg ryddet en lille smule op, og være oppe på rideskolen og lukke min venindes hest løs i hallen (..min nye part/passe/ride-hest :) ) så han fik rullet sig - og derefter striglede jeg, og lukkede ham ind igen.

Så har jeg haft snakket med banken, og fået ordnet lidt dér, og skal op og have lavet en ekstra-nøgle til et stævneskab når det holder op med at regne. Nr. 2 vask er sat over, og når den er færdig kører jeg op på rideskolen igen, og skal have undervisning på Dyfong for første gang :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

Stået op...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:14

... og

fodret hund, katte og heste.

Spist morgenmad og lavet kaffe til gemalen, der er hjemme i dag.

På job fra 8 til 16 (ja, sidder og hænger her endnu), hvor jeg har nået en fantastisk masse i dag, ind imellem 3 møder.

Og nu lukker jeg ned og kører hjem. Min mand har taget Felix ind, så han er tør når jeg kommer hjem - så skal jeg ud at ride :)

Så sætter jeg aftensmaden i ovnen, og mens den laver sig selv, er er der en gang hundetræning, og hvis jeg kan nå det, så skal jeg lige have 10 minutter med vores 3-års hoppe - og så har jeg en bunke vasketøj og 117 mails, jeg lige skal have kigget på.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Propositioner til Birkens Kr. Himmelfartsstævne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:39

Vækket Sofie, smurt madpakke, og kørt hende i børnehave.

Bagefter kørte jeg ud til hestene, nussede lidt og lukkede dem ud.

Så mugede jeg alle tre bokse i bund, snakkede med ejeren af stedet, smed rent halm i boksene, snakkede igen, lavede mad til hestene, snakkede igen, og tog så hestene ind.

Dette tog faktisk 6 timer

Derefter hentede jeg Sofie igen, afleverede hende hos min mor, de skulle nemlig hygge i eftermiddag, og nu sidder jeg her og hygger, og skal bare lige i bad, inden jeg skal ned til min mor og stedfar, som giver aftensmad i dag.

Når Sofie så er puttet, så står den på Skadestuen, og ren afslapning, det trænger jeg jo til

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

Medlem af DÅHM syd, DÅHM det er fedt, at være klog!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:41
Jeg har fået to børn op , sendt en i børnehave ,en hjemme, ordnet hestene 5stk til morgen og været til fys. med min arm og handlet en af hver til køkkenet ,lagt datter til at sove , tændt op i fyret som kan være en prøvelse, begyndt at pakke campingvognen til påskeferien , hentet barn igen i børnehaven, været i banken, og skal nu kun lige nå at ordne heste til aften , lave mad , have børn i bad og mig selv, og rydet væk efter os alle og have fodret min vovse og nusset lidt med de små hvalpe, og have set lidt TV hvis jeg når det før jeg falder omkuld. Og lige PT. tager jeg en puster på nettet men nu må jeg videre PUST OG STØN.
0
0
Svar på denne tråd

Min dag...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 16:54

Jeg har været på andendagen af grundkurset i hestemassage. Så først har jeg lært en masse om muskler og bagefter har jeg masseret på dronningens køreheste. Og nu skal jeg slappe af resten af dagen, der kan ikke rigtig være mere ny viden i mit hoved for i dag. Men det fedeste kursus ever...

Karin

Dansk varmblod - heste der vil til ryttere der kan

0
0
Svar på denne tråd

uha uha
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 17:01
jah har nået at være på arbejde, før det var der fodring af alle dyrene, udlukning af hestene og hundene, en hurtig kop kaffe.
Efter arbejdet (fri kl. 15:00) var det direkte hjem, lidt mad i maven, fyre op i fyret, muge ud i 3 bokse, slæbe vand til hestene og feje hele stalden. Fik også ordnet haven, efter hundenes "morgenrunde"...

Nu sidder man og er helt fæærdig
0
0
Svar på denne tråd

Op kl.06.45
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 18:43

Kaster mig i staldtøjet . Ud i køkkenet fat i Blypperne inden de får øjene, op i farven ud på gårdspladsen for at morgen tisse ( alle Jacksene :-)) )

Over gårdspladsen for at fodre .

Ind i bad, ud og lukke de Smukke på fold , muge gøre og gøre frokost klar .

Ind og tørre hår klæde mig om og kl. 08.30 satte jeg kursen mod Holte hvor jeg havde en foto opgave for et ugeblad på 6 billeder.

Og så sad jeg ellers der i kø fra Greve og op på mototring 3 helt til Buddinge !!!

God jeg ikke befinder mig der hver dag , spild af TID...

Nåede det lige brugte 3 timer på det , tilbage igen nåede at fodre selv på folden ( havde givet instrukser til manden ellers ) .

Ind drikke et krus te , guffe en mad . Havde ikke spis andet end 6 mini padder på vejen :-)

Ud i bilen igen ind til studiet kikke på manus og læse dagens nyheder .

Hjem igen lukke ind, nusse kort !! Ind og lave maden .

Og nu er det slut , skal kun fodre til aften ved 21 tiden og så sover jeg godt, også selv om jeg ikke fik redet for en sjælden gangs skyld...

Illum, navnet forpligter!!

Uægte formering det kan enhver begive sig ud i...

0
0
Svar på denne tråd

nået i dag
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 18:47

op 5.55, lave kaffe, bade, drikke kaffe, ryge smøger, lufte hunde!

Køre på arbejde.

Været påskehare :-)

Hjulpet mine elever med at finde de æg, den åndssvage påskehare havde gemt ;-)

Fundet den elev, der blev ret meget væk, da han ledte efter påskeæg

Glædet mig over at 13-17 årige STADIG synes det er for fedt at lede efter påskeæg (endda i regnvejr!)

Kørt hjem!

Luftet hund - kysset af hund - spist lidt

Pakket flere flyttekasser

Hængt lidt ud her...

Prinsesserne, hunden og jeg flytter til påske :-)

Vi ønsker os en langhårskat (skov - mco), infertil - skal være vild med små hunde!

STALDPIGE SØGES BÅDE WEEKEND + FAST,

LØN, KOST, LOGI OG OPSTALDNING

0
0
Svar på denne tråd

Dagen idag
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 19:03

Jeg har været på arbejde.

Derefter var jeg til tandlægen

Min lillebror hentede mig og vi kørte en til til hans lejlighed, da jeg skulle hente vores kuffert samt skøjter.

Hjem og vaske tøj så der er rent til feríen

Og nu skal jeg lavet foderplan, liste over hestepassere samt telefonnumre, telefonnummer til dyrlæge, smed osv. Så er der styr på det hele, nu når jeg skal væk fra hesten i så "lang" tid

Og jeg skal måske have set på en smule klubarbejde.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 19:57

Kl. 06.00 bippede uret. Op og få øjne, og hurtigt tøj på, og ud at gå med den morgenfriske vuffer. Tilbage 06.30, hvor jeg fik noget andet tøj på, sat håret, smurt en morgenbolle. Overtøj på og ned i bilen.

I synhallen med bilen kl. 07.10 - hvor den ikke gik igennem syn ARRRGH!!! Lorte-start på dagen! Herefter ud i døds-køen på Fløngmotorvejen, hvor jeg sidder og triller tommelfingre hver morgen .

Ankom på arbejde i Taastrup lidt over 8. Fik herefter pakket en tasket, og proppet nogle unger i flyverdragt, og så op på stationen og vente på et tog, som var 15 min forsinket (igen!!) Med en million andre mennesker satte vi kursen mod Kbh, af på Nørreport, atsti-afsted ned af Gothersgade, hvor vi skulle i børnebiograf og se Alfons Åberg mv., og bagefter spise madpakker. Nåede det i sidste øjeblik, pyha..

Afsted mod Nørreport igen - med S-tog hjem.

Fri fra arbejde kl. 16 - og lige ned i døds-køen igen . Hjemme kl. 16.20 og ud og gå LAANG tur med den altid glade vuffer. Hjemme igen halv seks og måtte melde afbud til undervisning. Var fuldstændig færdig og stadigvæk rigtig meget forkølet. Irriterende.

Nu sidder jeg bare og pudser næse, og læser "Den store foderbog" - inspireret af et indlæg den anden dag .

Så jeg "nåede" heller ikke at ride idag. Sådan er det!

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 20:06

..haft en dejlig dag :-)

Stod op kl 7, gik i mad, fik morgenmad osv.

Så begyndte jeg at læse lidt om Den Europæiske Menneskerettigheds-konvention..

Kl. 10 drog jeg afsted til Magasin for at shoppe med 25% rabat ;-) :-)

Tog på café med veninden og fik en god frokost.

Så hjem med alle poserne - og læse videre ;-)

Nu er bogen snart ved at nå sin ende.. Og jeg er blevet lidt klogere på dét område ;-) :-)

God aften til alle :-)

Mvh Mette..

0
0
Svar på denne tråd

lavet idag?
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 20:12
Stod op kl. 6, fræsede kl. kvart i 7 op imod bussen, for kom i tanke om at jeg skulle have den lidt tidligere, sad på en station i en bus som ikke ville starte, stået skoelpatrulje, været i skole til kl. 3, hjem med 2 busser, støvsuget, vasket gulv, ordnet toiletter, tørret trappe, og tørret vindueskamme. lavet projektopgave plus engelsk gramatik. Og nu slapper jeg (:

Penge gør dig ikke lykkeligere,

Men det gør liver noget nemmere :P

<3

Sasha

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 20:12

Jeg har været i skole siden klokken 8.00 og skrevet stil, vi havde prøve..

Så har jeg været hjemme og gå med min hund, og så tog jeg ud til Troya og skidtede på hende, mugede ud, gav hende hø, vand og wrap og børstede hende rigtig rigtig godt.. Den lille stakkel må jo ikke andet end at tulle og den må ikke komme på mark, for så kan fosteret ikke sætte sig fast.. (Hun skal have BABY :D)

Så red jeg en anden hest der hedder Max, som jeg har fået lov at ride de fjorten dage hvor Troya ikke må rides hårdt ;D

Det var da bare det ;D

La-Troya

{> Elsker hende ! {>

Kig forbi www.la-troya.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

ikke ret meget
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 21:04

Jeg havde fri fra sem idag, så vi sov lidt længere end normalt. Stod op ved 7-tiden og spiste morgenmad sammen med kæresten.

Da jeg havde sendt ham på arbejde, fik jeg lige ryddet lidt op, mens jeg forgæves ventede på tørvejr. Hundene blev mere og mere utålmodige, så vi begav os ud i regnen - og gik en tur på en halv times tid.

Vel hjemme igen fik jeg lige varmen under tæppet med en kop kaffe til resten af "God Morgen Danmark".

Herefter lavede jeg ikke det store. Fik vasket lidt tøj og læst en smule (ikke så meget som jeg burde).

Spiste frokost og så var det ved at være tid til at lufte hunde igen (og det regnede stadig!). Denne gang tog jeg dem enkeltvis og fik trænet lidt med dem hver især - det tog vel knap 2 timer alt i alt..

Tog et dejligt langt varmt bad og så gik turen ellers ind til byen for at handle ind og hente kæresten.

Hjemme igen. Fik smidt kæresten af herhjemme og tog derefter over til hyppen. Skulle kun strå og blande foder, da hun bruges til undervisning om torsdagen.

Fik taget lidt sol på vej hjem.. Da jeg kom hjem, havde kæresten lavet mad, så det var bare at sætte sig til bords - skønt!

Nu sidder jeg så bare her og vil snart begive mig ud på dagens sidste luftetur, inden jeg skal i seng (og det regner stadig)..

Lidt kedelig men dejligt afslappende dag!

Mvh Christina og Riga

Medlem af SAK og D.Å.H.M

0
0
Svar på denne tråd

Ikke så meget
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 23:11

Jeg går jo hjemme på barsel, så jeg har ikke lavet det vilde i dag. Vasket lidt tøj, gjort rent på badeværelset, fejet over det hele, vasket kattebakke, købt lidt ind, spist frokost sammen med mine søstre, været til fødselsforberedelse, snuppet en lur på sofaen, lavet mad og nu sidder jeg så her.

Linda.

Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben

hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider