Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ahhh LOST..serie
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 22:01

jeg ELSKER den serie...

og hold op hvor den sluttede óndt i aften...kan slet ikke vente til næste uge...

jeg ser den på sverige 4 da de er længere fremme i serien...og til jer der ser den danske..uhh i kan glæde jer vildt til de næste afsnit...

hvordan kan de tilade sig at KUN at sende det 1 gang om uge...kan slet ikke vente...

aaahhh fra en sindsyg lost fan

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

lost...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 08:13

LOST er guldserien!!!

Jeg elsker den serie.

Og jeg er helt enig med dig i, at det er alt for lidt kun at sende et afsnit om ugen...

Jeg ser den på KANAL5 så schyyy du må ikke sige noget om hvad der sker

Hilsen

Katrine

-Nothing is original
everyone imitates someone-
Man bliver fuld af L O R T hvis ikke man skider
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd

lost fan
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 08:21

er jeg også helt vildt... men ser den kun på dansk... har set at sverige sender det, og at de er længere fremme, men det bedste jeg ved er at mandag aften sætter jeg mig kl. 20 med snacks og cola, og ser den fantastiske gode serie, og har helt ro fra børn og mand, da manden tar børnene, så jeg kan se min serie...

manden har så hentet hele serien, og set den, og vil så gerne fortælle hvad der sker... har kastet ting efter ham når han starter...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver født d. 30/06-04

Daniella født d. 24/11-05

tjek:

www.123hjemmeside.dk/oliverdaniella

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider