|
|
| Hvor meget vejer i og hvor høje er i? |
|
|
Som overskrift! Jeg er 168 cm. og tager meget på i tiden! Jeg er kommet op på 75 kg! Det er jo til at græde over når man ser sig i spejlet! Hehe men jeg har hørt at mænd kan lide damer med lidt fylde! ...Men jeg vejede 52 kg. for 2 år siden - med samme højde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iwkbvfzjdvjd |
|
|
Min læge siger, trods jeg efter div. beregninger er overvægtig, at jeg er som jeg skal være! Jeg er ca 168 cm og vejer 70kg
Hilsen Annecathrine Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg måler 169 cm og vejer 56-57... Svinger lidt efter, hvor mange kinder maxi jeg får skovlet i mig 
***Pejtersen*** Flere gode heste og ponyer til salg. Se mere på min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
...Vejer alt for meget og er alt for lille . Ja, ikke engang min kæreste ved hvad jeg vejer...Og sådan bliver det!
Hilsen Pernille L. Mendacem memorem esse oportere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
175 cm høj, og vejer 60 kg. Ifølge bmi er jeg undervægtig, men min dr. pille siger at så længe jeg er frisk. Og ikke føler mig sløj, eller på andre måder dårlig. Så er den helt fjong.
Næstformand for DÅHM i det sydjyske. DÅHM- det er fedt at være klog. FORZA BRØNDBY.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægt og højde |
|
|
Jeg er 172 og vejer 65 kg... Tror det er meget passende...
Det er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja da... |
| Forfatter:  |
Salta |
| Dato:  |
05-04-2006 16:34 |
|
Jeg er 178 cm høj og vejer 62 kg..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puhaaa |
|
|
meget farligt spørgsmål... jeg er ca 167 høj og har vist været det siden jeg var 12  min vægt er en anden sag.. for 2 år siden da jeg arbejde på rideskole vejede jeg 62 kg... så startede jeg på universitet = lidt for mange øl og lidt for meget tid på sin flade... så nu jeg oppe på 71.. de sidste 2 uger er det så eskaleret igen fordi jeg læser til eksamen - så tager jeg altid lidt på.. jeg har ilgengæld snakket med min læge og ifølge ham bør jeg ned på ca 65 kg suk min fars side af familien har desværre problemer med blodtry osv - desuden har jeg dårlige knæ som ikke bør overbelastes så det var også en af Lægens grunde...
Trine ~ Chimona -ATLANTIS- Hjælper på Enghøjs Ponyclub uge 27 28 33 - vi ses!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig mig mig ... :-P |
Bluckie |
05-04-2006 16:39 |
|
Jeg er ca 170 høj ( plus minus en cm eller to)... Vægten svinger et par kilo i løbet af sådan en måneds tid, men gennemsnittet er sådan ca 65... så 170 - 65... Hvilket vist er okay... Jeg styrketræner hver anden dag, så en del af kiloene er forhåbentlig muller! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikke |
|
|
Vejet mig i mange år,men sidst jeg gjorde stod vægten på 60. Og jeg kan mærke på tøjet at det må være det samme,eftersom tøjstr.er uforandret Højden er 173 cm. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
|
|
174 cm høj og vejer 56 kg. Forsøger at øge vægten lidt med chokolade, cola og andre sager, men det hjælper ikke... m.v.h Katrine
- En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.(Peter Plys)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alt for stor |
|
|
ja her skiller jeg mig helt ud jeg er 175 cm høj og vejer 93 kg heh ved det godt har bare lidt problemer med at overholde en slanke kur hehe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Hopper ud på vægten* |
|
|
Jeg ved faktisk ikke hvor høj jeg er Sidst jeg blev målt (1 år siden) var jeg 171 cm. Tror ikke jeg er vokset siden - måske en centimeter..og så bliver jeg nok heller ikke højere. Vægten sagde 57,5 kg.. så det er jo okay. Jeg er lidt ligeglad med, hvad min vægt fortæller ... synes spejlet er nemmere at regne efter. Lige pt. arbejder jeg på at få en lidt fastere mavse 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min vægt |
|
|
Hejsa, Jeg er ca. 170cm høj og vejer 56kg lige pt... Men det skifter meget, da jeg løber utrolig meget. Nogle gange til løbekonkurrencerne kan jeg tabe op til 7 kg på en weekend  Hehe, og så rider jeg selvf... Der får man jo heldigvis en masse frisk luft og en deeejlig fast mave og lår 
TEAM MIKI Vi kom - vi red - vi sejrede! FJORDHESTEN - kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg er 173 og vejer 66 kg - Ikke tilfredstillende i mine øjne, meen vejede 95 kg for et år siden, og smed ca 29 kg på 8 måneder,men de sidste 4-5 måneder har vægten ligget på 65-68 kg, men har for 14 dage siden taget slankekuren op igen.
Søger hest at nusse om og ride i weekenderne tæt på Valby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
Er vidst den laveste indtil videre ... .. Er 161 cm lav og vægten siger 47 kg.. MVH ManEater, Nu med egen zoologisk have... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nini.. |
|
|
med mindre du er meget tyndt bygget, så er din vægt da perfekt? Det er måske mere styrketræning du har brug for, hvis du ikke er tilfreds? Jeg selv er 178 cm. medium kraftigt bygget. Har været nede på 58 kg og lignede en fra et u-land, alle knogler stak ud af mig, pt vejer jeg ca 4 kg for meget 72, 5 kg. Skal ned på 68 igen, som godt nok er i den nedre ende af BMI, men jeg har ligget der i mange år, og befinder mig godt der. Er hverken for tynd eller tyk. Team Miki: taber du 7 kilo på en weekend? Min første tanke er at det kan umuligt lade sig gøre: ikke engang dengang jeg havde en eller anden roskildesyge i Afrika, hvor jeg intet indtog, men alt kom ud i 14 dage, kunne jeg tabe mig så meget. -Jeg lå i sonder og alt muligt, da de endelig sendte mig hjem. -Men jeg havde stadig kun tabt ca 3 kg. Men hvis du virkelig gør det, så er det da mega usundt, om det er til konkurrence eller ej?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
|
|
jeg er ca. 168 cm høj... og vejer 52-53 kg. Den kan godt snige sig op på 56 kg, men når det er normalt ligger den på 52-53 ...
Hilsen Mette Sælges: Kingsland bandager. derby dres.støvler + masser af mærketøj. SE MIN PRÆS.! H'ÆNDER SØGES TIL PROJEKT OM HN. SKRIV FOR INFO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rebus88 |
|
|
Er 174 høj og vejer de 52. Ved godt jeg er tynd, men tror i det hele taget ikke så meget på det man vejer. knogler har jo en stor betydning hvad vægt angår og man kan jo både have tunge og lette knogler...
Vi kan ikke ændre hesten men vi kan tilpasse os dens instinkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo ja nej |
|
|
hej hej ja nu jeg vist den mindste tror jeg jeg er en spirevip på 155 høj vejer 45-46 kg så lille er jeg sørme . mvh helle ps jeg har fået to drenge også men det hjalp ikke på vægten .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt og højde |
Nanna (Sebastian) |
05-04-2006 17:30 |
|
Jeg er 172 cm høj og vejer 50 kg. Meget passende.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægten.. |
|
|
Vægten står pt. på 62 kg og jeg er 174 cm høj. Jeg føler mig rigtigt godt tilpas omkring de 62 kg og tror vist det er meget tilpas - uden at jeg har gået op i om det er... Normalt får jeg lidt ondt af mig selv om vinteren od taget nogle kilo på, men det har jeg ikke gjort denne vinter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke fed... |
Jhez |
05-04-2006 17:32 |
|
... jeg er underhøj. Jeg er 168 og vejer 90 kilo. Jeg er klinisk set fed (BMI over 30), men kraftigt i "bedring". For ca. 3 år siden vejede jeg 142,6 kilo. Det var skidt... Annecathrine: Du er ikke overvægtig. Du er i top-delen af normalvægtig - der, hvor jeg gerne en dag vil være. Lige et billede, der kan få de fleste til at tænke sig lidt om:  Og så et billede fra den seneste nytårsaften - vægten stod på ca. 93 kilo og jeg har ikke set bedre ud i 15-20 år:  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige nu |
disen |
05-04-2006 17:32 |
|
er jeg 168 høj og vejer 60 kilo... Før jeg blev gravid vejede jeg 52 kilo og regner med den ryger derned igen om en måneds tid.. Ellers hænger jeg mig nu heller ikke i hvad vægten siger, mere spejlet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
...170-173 cm og 50-54 kg (ikke fordi JEG varierer meget i højde og drøjde, men al det gør måleapperaterne tilsyneladende ) Fra naturens side har jeg svært ved at tage på. Jeg har nu gjort en ihærdig indsats de seneste par år og HAR taget på Jeg tror at rygestop, et umådeholdent chokoladeforbrug og to børnefødsler også har hjulpet mig over på plussiden af 50 kg. (Før i tiden var jeg AL for tynd). kh minski (som egentlig altid har haft en god appetit)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Højde og vægt... |
|
|
Jeg er 175cm og vejer 57-58 kg... Så det tror jeg passer meget fint sammen.  Jeg må indrømme at jeg har svært ved at holde mig fra de søde sager(i mit tilfælde gælder det stort set ALLE søde sager ), men jeg er begyndt at løbe igen, ikke for at tabe vægt, mere bare for at blive strammet lidt op og komme i bedre form. Og så er der da heller ikke noget bedre end en rask løbetur på nogle hyggelige stier. 
Venlige Hilsner fra Teneng  >> Voltigering Dalumgård Rideklub<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicky02 |
|
|
Til vicky02: De fleste gange taber jeg også kun 2-3-4 kg på en weekend (fredag aften-søndag), men det er fordi at jeg træner SÅ intensivt heele tiden. Dvs. hvis du både er i bevægelse, stresser lidt nogen gange, adrenalinen pumper i kroppen hvert 2. sekund og så at jeg næsten IGENTING spiser, så kan man godt komme ned på så meget... Jeg holder mig helst til frugt, og det løbes væk RET hurtigt, og så drikker jeg bare tonsvis af vand... Så om det er usundt eller ej, kan jeg ik bedømme på, men jeg har da klaret det indtil videre  Jeg ELSKER at løbe, og gør meget ud af det. Sådan nogle konkurrencer er utrolig stressende og forvirrende nogen gange!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| @!#$ da |
Charlotte(nu uden Celine) |
05-04-2006 17:50 |
|
...der er godt nok nogle af jer der er tynde. Er jo helt giga i forhold til med mine 54kg og 163cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
Jeg er 1.67 høj og vejer 63 kg. Er sådan lidt halvhjertet på slankekur - har faktisk altid været for tynd, men siden jeg er flyttet hjemmefra og begyndte at få noget medicin (som jeg er stoppet på igen nu), har jeg taget på - og nu skal jeg pludselig vænne mig til ikke at være på "fedekur" mere... ikke så let. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians Sort 17" Free'n'Easy dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg må |
HeidiZ |
05-04-2006 18:25 |
|
godt nok være fed, siden nogle af Jer mener, i skal tabe jer. Jeg måler 175 cm og vejer 67,5 kg ca. Jeg dyrker faktisk rimelig meget motion, så tror også meget af det er muskler. Men planen er, at komme ned på ca. 65 kg inden jeg skal på ferie. Det burde være muligt.
-HeidiZ *** Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der var engang en lille nisse |
SusZerima |
05-04-2006 18:27 |
|
Jeg er 176 høj og vejer 62 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| (overskrift) |
GaffaQ |
05-04-2006 18:29 |
|
Jeg er vel ca. 1,67 høj og vejer 52 kg. - og jeg æder alt hvad jeg har lyst til. Intet er forbudt, så længe portionerne er små nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02 |
|
|
jeg er vidst normalt bygget tror jeg  Men ja - det er primært opstramning jeg trænger til efter større vægttab og så en fødsel... Problemet er, at jeg blev mor i en meget ung alder (16) og min vægt inden jeg blev gravid var 56 kg, da jeg var højgravid vejede jeg 65 kg, og lå på de 60 kg et par måneder efter min fødsel - Men så gik det galt - Junk, slik og ingen motion førte til, at der satte sig mange ekstra kilo på min krop, hvilket jeg ikke selv kunne se var "for meget" (Vi snakker 30 kg) indtil jeg så nogle billeder fra en familiefødselsdag - Og jeg har kun min "teenagevægt" - som min idealvægt for der var jeg sgu en laberlarve  Men ved meget kan løses ved styrketræning - Lige pt cykler og bokser jeg kun pga jeg ikke har tid til andet, men har bestilt en pilates dvd i dag så jeg kan træne hjemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
Er 177cm og vejer pt 80 kg. Vejer normalt omkring 70, men kom op på 85 fordi jeg har været syg i et år. Men det hjælper da på det. JHEZ: Hvor er det bare flot! Du skal være SÅ stolt af dig selv. Keep up the good work!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt gaaet Jhez! |
Abbyan |
05-04-2006 18:42 |
|
Hvor er det bare et flot resultat Jhez! Jeg beundrer virkelig den karakterstyrke, der skal til for at faa saadanne resultater.
Selv er jeg lidt for tynd, men kan desvaerre ikke rigtig holde mere sul paa kroppen: 1,75 hoej og vejer 54 kg. Saadan har det vist vaeret i mange aar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kwgsjvjkdvjdk |
|
|
Jhez: Jeg målte bare selv til det var for meget Men nu har jeg en utrolig kraftig knogle konsturktion, og arbejder tilmed som landmand, så en stor del af min vægt er muskler 
Hilsen Annecathrine Hende der kopatte-hiver-trækker-slipper assistenten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja pt. er |
|
|
vægten og mig ret uvenner men jeg har også født for 4 mndr siden hehe jeg er 165 og vejer pt lidt over 90, 10 kg fødsles vægt som jeg stadig tumler med som stødt ryger af og så de sidste 10 kg så er jeg nede på 70 kg hvor jeg befinder mig godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak til alle |
Jhez |
05-04-2006 18:53 |
|
Annecathrine: Dit BMI er 24,80. BMI = Vægt i kilo / (Højde i meter * højde i meter) = 70 / (1,68 * 1,68) = 24,80 BMI = BodyMassIndex. Når dit BMI er så højt (lige under de 25, som er grænsen til overvægtig), så kan det ret let skyldes dine knogler (det ord bliver ved med at ville blive kogler...) og dine muskler. Muskler vejer meget mere end fedt. Min personlige teori er at lægmuskler er den hemmelige hæmsko for mange hestepiger, som vurderer deres vægt og mener de er overvægtige... Iøvrigt: Jeg er meget glad for rosen - jeg glæder mig til den dag, hvor jeg kan skrive at jeg nu ikke længere er fed, men overvægtig (dvs. mit BMI er mellem 25 og 30).  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jhez... |
|
|
Jhez: Klar forbedring på det andet billede. Og håret passer dig meget bedre Bare fortsæt.. Jeg er vist nok omkring 172-173 og vægten?? Hmmm.. Den er godt nok lidt støvet, men jeg har da lidt håndtag rundt omkring på kroppen, så mon ikke jeg burde tabe mig  Er ikke overvægtig, er bare i den høje ende af normalvægten.. Men de søde sager har det bare med at kalde på mig hele tiden 
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Jeg er 173 høj og vejer 66-67 kg og synes jeg er MEGA fed.. Og hvis der er andre der vejer og er ligeså høj om migi ca skal i IKKe tage det til jer.. Jeg synes JEG er fed for jeg er meget kraftig af bygning.. og vil meget gerne tabe mig 10 kg.. Det må jeg jo så lige se og få gjrodt noget ved..
Hvem elsker jeg..?? Equador Mercur Rasmus Maica Celine Codan Og Hingste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
|
|
Det er da godt nok et farligt spørgsmål... Ja to graviditeter har sat sit præg på min tidligere veltrimmede krop... jeg er 168 cm og vejer 75 kg. Så for meget på sidebenene er der kommet. Jeg hører til dem der tager 25 kg. for hver graviditet, og har ikke helt smidt det hele. Mit mål er at nå ned på 65-70 kg. Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ikke særlig høj... |
StinaE |
05-04-2006 19:29 |
|
... og jeg vejer det der passer til min højde. Ingen knogler der stikker ud, heller ingen deller. Kun når jeg sidder... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Sådan en tråd her er vidst beviset på at kvinder aldrig bliver tilfredse med deres udseende. (og ja, jeg er selv en af dem, ingen pudset glorie her ) Kigger man kun på tallene(som jo er det eneste der lige er at bedømme ud fra i denne tråd), så er de fleste meget slanke og ja BMI'en ville nok sige på grænsen til undervægtig. Og det er jo fint nok, det er der ingen der tager skade af, men samtidig vil mange af de slanke gerne tabe sig endnu mere  Lige pt aner jeg ikke hvad jeg vejer(har med vilje holdt mig fra vægten her til vinter), men på tøjet kan jeg mærke at det må være et par kilo over kampvægten  Jeg er 160cm høj, men muskuløs bygget, så selv når jeg er slank, så ligger jeg i den "tunge ende" af normal-BMI'en. Jeg var i 2.g nede på 53kg, men der lignede jeg jeg-ved-ikke-hvad. Der var ingen former, virkelig ingen former. Og alligevel vil min dumme hjerne gerne have jeg skal derned igen, selvom jeg ved det ikke er realistisk (for så skal jeg også tabe muskelmasse) og selvom jeg ved det ikke er pænt. Og når jeg så læser mig frem til at piger der er langt højere end mig, samtidig vejer langt mindre end mig, ja så bliver mig lille hjerne altså forvirret For så skal jeg jo ned på max 50kg for at kunen være med(=være slank), og det vejede jeg ikke engang dengang var konkurrencedanser... Jhez: Hvor er det bare super flot klaret!!! Og så går vi andre her og brokker os over 4kg. Vi burde skamme os  Charlotte: Har set billederne af dig inde i din anden tråd, og du er absolut ikke giga. Du ser sund og flot ud Men kan godt se at det må være svært for dig at sidde og læse i sådan en tråd her. Den påvirker jo desværre selv os der ikke har haft dine problemer, så jeg kan forestille mig at det må virke endnu værre på dig at læse den. Jeg har fulgt en del med i dine tidligere tråde, dog uden at kommentere dem, men nu synes jeg det er på tide at også jeg får sagt at det er super flot af dig så langt du er nået!! 
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| team miki |
Cirena_m |
05-04-2006 19:38 |
|
Team miki: Hvor langt løber du til dine løbekokurrencer?
hmm ja høre rent højde mæssigt også til de små med mine 157 cm, med lige omkring 60 kg fordelt. Noget jeg pt. er ganske glad for- man kan også blive for fanatisk...
/CBK Drømmenhesten indkøbt (se billeder på præs) evt passer/part/hjælper søges se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
Hej. Jeg er 178-180 høj og vejer 66 kg. Har vejet 55 kg, med samme højde, men det var da jeg arbejdede meget, nu ser jeg lidt mere almindelig ud, men er stadig meget benet.  Vh -christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vejer ikke for meget! |
Camilla (Felur) |
05-04-2006 19:52 |
|
Jeg er bare underhøj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en lille @!#$ :) |
muz4 |
05-04-2006 19:55 |
|
jeg er 160 cm og vejer 51 kg
RID HAFLINGER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xcbxcghjgkihlo |
Ann 27 |
05-04-2006 20:05 |
|
:-( Øv. Det får sådan en som mig til at tænke.. -er jeg fed? jeg er 160 og vejer 59-60 kg. Jeg er så kun 16 år... -- Alle jer "voksne" der vejer 50 kg. Det må enten være sygeligt, eller også er det mig der ikke kan få øjnene op for min fedme? :-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Så er der mig der er glad fordi jeg er kommet ned på de 71 kg med en højde på 175cm. Men ok jeg er også bygget som var jeg en yakokse, det er vist bare mit lod i livet. Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget Det svære er bare at finde det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må lige være med her |
Thomassen |
05-04-2006 20:17 |
|
Jeg er 169 høj. Vægt mellem 47-49kg, vejet i 91 65kg. og jeg vil gerne tage 15-20kg på nu efter jeg er stoppet ind for Væddeløbs sporten pga skader
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kostberegning |
Ann Sophia |
05-04-2006 20:20 |
|
Hej alle sammen  Jeg læser til Professionsbachelor i Ernæring og Sundhed og hvis nogle af jer kunne have lyst til at få tjekket jeres kostvaner igennem, kan jeg tilbyde jer en gennemgang af jeres normale kost og/eller udarbejde en ny/sundere kostplan. Læs mere på min præsentation om hvordan jeg gør. Mange venlige hilsner fra Ann Sophia 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt... |
ishest2 |
05-04-2006 20:20 |
|
Jeg er 165 og vejer 47-48 kg. svinger lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AnnKa! |
|
|
Jeg er vidst hverken noget galt med dig eller "os". Vi er alle bygget meget forskelligt. Jeg har f.eks. et meget spinkelt skelet (folk tror tit at jeg er både lavere og yngre end jeg egentlig er pga. min "splejsethed" ). Hvis naturen puttede 10 kg ekstra på mig, ville det være ude af proportioner. Jeg har en veninde der er 10 cm lavere end mig, men vejer mere uden at hun overhovedet ser tyk ud. Jeg har en anden veninde der er samme højde som mig, men også vejer mere, igen uden at se tyk ud. De har begge bare enten større knogler, og/eller mere "for og bag". Der er meget mere der skal med i regnestykket end blot kg. og cm.! Husk det, inden du kalder dig selv fed eller andre sygelige... kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kroppen |
|
|
Undertegnede er 170 cm. høj og 56 kg. drøj Lige tilpas syntes jeg selv og min mand De bedste hilsener Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cirena |
|
|
Cirena_m: Det er meget forskelligt hvor meget jeg løber ! Jeg løber mest sprint, dvs 50-100m, men min træner har enkelte gange lokket mig til længere distancer, fordi jeg har konditionen og musklerne til det =) Har en enkelt gang startet 2 km - og den vandt jeg  Og så løber jeg selvf. også riigtig meget de kvindeløb der er rundt omkring (femina og alt for damerne-løb), og de er jo alt fra 10-30 km  Det er nu dejligt at løbe, og man slanker sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vejer |
Yiip |
05-04-2006 20:34 |
|
jeg er 173 høj og vejer 54 kg... 
Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf *La'Chalina* Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højde og drøjde |
|
|
Jeg er 1.78 høj og vejer 61 kg. Hvilket jeg er fint tilfreds med, ingen "knogler", ingen overflødig fedt  Godt gået, Jhez.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeiiiY!!! |
Josephine!! |
05-04-2006 20:41 |
|
Jeg er 173cm høj og det skal lige siges at jeg kun er 12år.. Nå,, men tilbage til min vægt og hold nu godt fast alle sammen... 55kg... ØwØw... Lige lidt for mange kilo sys jeg... 
Jozephine og Kløvergårdens Bernando er perfekte sammen!!! -4ever-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At være... |
Susan... |
05-04-2006 20:45 |
|
At være tyk? Her en lille historie jeg skrev idag. Jeg selv er SLET ikke tyk, og det kan til tider være lige så slemt at være tynd som tyk  Jeg vejer blot 40 kg. og er 167 høj. Jeg kan simpelhen ikke tage på lige nu. Spiser og spiser :/ "Skønhed kommer indefra"
Jeg dansede rundt på mit værelse. Det gjorde jeg tit, når jeg var alene. Og hvis jeg vidste, at jeg ville være alene i mange timer, så kunne det godt blive lidt mere vildt. Så blev det lille korte miniskørt og den pinkfarvede neontop fundet frem. Håret blev sat op og den mest kulørte make-up smækket i ansigtet. Når jeg var alene, var det mig, der var den store stjerne i showet. Der stod jeg ikke bare bagerst, gemt bag de andre. Jeg stod forrest, og jeg kunne synge, hvilket jeg heller ikke kunne i virkeligheden. Jeg kunne danse den mest vilde, tjekkede dans og synge den fedeste popsang. Publikum ville klappe vildt og længe, og jeg ville løbe om bag kulissen for at skifte tøj. Samtidig var faktummet også, at jeg var tynd. Og at jeg ikke lige vejede lidt for meget. Jeg var tynd og lækker med den mest vidunderlige stemme. Og pigerne ville have låst døren til omklædningsrummet, for at drille mig, ikke fordi de hadede mig. Jeg skulle på om lidt igen, så jeg var nød til bare at skifte på gange. Og der ville alle de flotte drenge komme forbi. Og de ville glo og pifte, og jeg ville vide, hvordan godt jeg så ud, før jeg igen gik på scenen, hvor alle jublede. Jeg ville være fantastisk. Gud, hvor ville det være fedt, hvis jeg oplevede det. Det ville jo være min drøm. Det var en drøm bare at blive tynd. Og det blev jeg aldrig. Jeg var født buttet, opvokset og blevet en smule tykkere for hvert år der gik. Ulempen ved alt det var, at fyrene ikke engang gad røre mig med en ildtang. Jeg var jo fed! Jeg var jo grim! Jeg var alt for lille i forhold til, hvor tyk jeg var, og mit hoved var sikkert også for lille og fødderne for store. Ansigtet var proppet til randen med bumser og mascaraen løb altid ud, fordi jeg ikke var god nok til at lægge den. Som de andre piger var. De så altid perfekte ud. Når jeg gik ned ad gågaden, var der aldrig nogen der kiggede. Højst nogen der smilede lidt, og det var vidst ikke fordi, de mente, jeg var sød. Jeg kiggede altid efter fyre, men det var kun min veninder, der fik blikke tilbage. Lige indtil dagen, hvor Rann kom ind i mit liv. Jeg forstod det ikke engang. Hun kiggede på mig. Og jeg vidste at det var mine deller og ikke mine øjne, han så på. Han kom hen og snakkede, når vi sad den halve klasse samlet i frikvarteret. Men jeg opfattede aldrig, at det var mig han talte til. Ikke før den dag, hvor han overraskende for mit vedkommende spurgte om mit nummer. Jeg havde halvt hviskede det og halvt ... ja, nærmest ikke kunne få det frem af spænding. Jeg havde lagt mærke til ham før, han så jo ikke værst ud. Og han spurgte om mit nummer! Rann var ikke fra Danmark. Men hvad gjorde det. Han var sød. Helt fantastisk lyttende, som ingen andre havde været det før. Altid havde jeg haft en fornemmelse af, at de kun kiggede på min fede krop og ikke på mig og på hvem jeg var. Men Rann sagde noget, jeg aldrig ville glemme. Ikke engang selv om han knuste mit hjerte til fordel for kønne Claudia fra parallelklassen. Og ikke engang selv om han havde kaldt mig flæske fed overfor alle hans venner og grinet af det bagefter. Jeg hadede ham ikke. Jeg vidste, at jeg var grim og at ingen nogen sinde ville elske mig, fordi jeg var så fed. Men Rann havde været en god ven så længe det varede. Vi blev aldrig mere end det, og det var ikke meningen. Det havde aldrig været meningen. Rann havde kun en vigtig opgave at spille i min livshistorie. At fortælle mig, blankt, umotiveret og ligeud, at skønhed kommer indefra. Hvad han så gjorde bagefter, sagde bagefter, mente bagefter, interesserede jeg mig ikke så meget for. Mennesker havde lært mig at hade mig selv, men jeg hadede ikke mig selv længere. I hvert fald ikke i lige så høj en grad. For det var alt sammen i orden. Rann ord. Skønhed kommer inde fra. Hvis ordene havde været blomster, så havde de forplantet sig i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ann Sophia |
SusZerima |
05-04-2006 20:47 |
|
skal jeg skræmme dig lidt  Morgenmad: Er jeg heldig et stykke ristet toast med enten chokolade, nutella eller jordbærmammelade ellers 1½ smøg og 3 krus kaffe  Frokost: Hvis jeg gider...rygbrødsmadder med feks. rullepølse og godt med mayonaise, leverpostej med ristede løg eller salt kød,æggemader med masser af mayonaise, makrel i tomat med masser af mayonaise,frække salater med feks. kylling eller krebs. Eller hvis der ikke er noget pålæg jeg gider spise...sååå...står den på kaffe og kage...og det gør den i øvrigt ret tit selv om jeg har spist frokost...eeelsker frække kager...slurp... Aftensmad: Fløderetter med ris, eller pasta til tider flæskesteg med fed sort sovs og hvide kartofler bvard...men manden elsker det...ellers er der jo hvidløgsflutes til de store røde bøffer hver lørdag med bernaise og pommesfrites...der er faktisk piskefløde på vores menye hver eneste dag...laks i fløde, gris i fløde, ko i fløde, kalkun i fløde osv osv osv...nnååå...ja...en gang imellem får vi også sushi...mums...og det er da sundt... Skal vi rigtigt hygge laver jeg pandekager eller klatkager eller bare kage som vi kan tage med op i sengen mens vi ser en god film...he he he...det er ret usundt ved det godt...meeennn...jeg snupper da også lidt frugt i ny og næ... mellemmåltider er altid slik eller knas samt kaffe og smøger... Min aftensmad i dag står på rugbrød med nutella...det er det eneste jeg har intil kl. 2130 når min mand kommer hjem fra DK med forsyninger... Men min BMI er på 20...smadder tarveligt ikke  Men når nu vi er så usunde men ikke for store ej heller i dårlig form er det så nødvendigt at lave om på vores "kost" vaner...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Jeg plejer at sige at mine ekstra kg er muskler 
Vores 1 årige hoppeplag søger legekammerat. Derfor tilbyder vi sommergræsning til hoppeplag i Odsherred.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Selvom jeg ikke er tilfreds med min vægt er det ikke sådan at jeg synes at 'jeg er mega fed' som mange kalder sig selv. Det skal man passe på med at kalde sig selv for man tager det ubevidst til sig og kommer måske til at hade en selv. Og for at kunne lukke andre rigrtig ind og lade dem elske en skal man elske sig selv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
alt efter hva jeg laver og hvornår... Jeg er 1,65/1,66 høj og vejer pt. 52 kg ca. Det svinger oftest mellem 50 og 56 kg - har dog været helt nede på 47... Men det er kun sket en gang. Min vægt svinger meget men altid mellem samme antal kg
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla. |
|
|
Jeg er 173 cm høj og vejer omkring 56 kg. Ganske pænt, selvom det ligger på grænsen på at være undervægtig, så ser jeg ikke uhyggelig tynd ud. Ser bare almindeligt slank ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt og højde |
Navaro |
05-04-2006 22:07 |
|
Jeg er 166cm høj og vejer 72kg. Det er for meget - men jeg arbejder på at få det væk. Jeg har indtil videre tabt mig 3kg. Mit mål er at tabe 4kg i første omgang - hvilket kommer stille og roligt. Selvom jeg taber mig 4kg, så vejer jeg stadigvæk lidt for meget, men de sidste 3-4kg kommer på et senere tidspunkt. Målet er altså til at starte med: kun 4kg.  Jeg elsker vores livsstilsændring. Vi har aldrig haft det bedre eller haft så meget energi før, som vi har nu. Jeg kan også mærke det på mit hår og mine negle - det vokser helt vildt. - Håber søreme, at det er en normal følge af at leve super sundt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| team miki |
Cirena_m |
05-04-2006 22:07 |
|
Team Miki: så kan jeg lidt bedre forstå dine spisemængder- for det er de færreste der løber 15+ der ville kunne klare sig med den kost til en konkurrence- så blev helt nervøs på dine vegne- og kunne ikke forstå din træner ikke gjorde dig opmærksom på dette...
Ja man taber sig af løb- har jo selv løbet konkurrence, men løb mest for min egen skyld. ikke min vægt(eller mangel på samme) der var drivkraften.
/CBK Drømmenhesten indkøbt (se billeder på præs) evt passer/part/hjælper søges se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Simmer |
05-04-2006 22:12 |
|
Jeg er 170 høj og vejer 55 kg. Alle fyrer jeg kender, har altid sagt "Hestepiger har sådan nogle gode røve" 
Sød Jagt-vallak mellem 149 og 155 søges - evt. bytte med vesterlund vallak på 6 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Alt for meget |
Lilar |
05-04-2006 22:23 |
|
Jeg er ca 170 cm høj og vejer alt for meget - lige nu er min undskyldning at jeg er højgravid  Når jeg har født vil jeg gerne ned på 65 kg, men om jeg kommer det ved jeg ikke. Men det burde kunne lade sig gøre! Linda.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb Medlem af FHK, HGK og pylreklubben hestensurtehave.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højde og vægt |
|
|
Jeg er 176 cm og vejer 58 kg. Det har jeg gjort i nogle år nu og jeg er helt og aldeles tilfreds, kan jeg så afslører 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Højde og vægt... |
|
|
Jeg er 163 og vejer 46-47 kg. Jeg gør hvad jeg kan, for at nå de 50. Men er ellers meget tilfreds med min vægt, selv hvis den er lidt for lav. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 180... |
|
|
Jeg er 180 cm høj og vejer 76 kg. Jeg ville gerne ned på de 70, det kræver så lige at jeg får spist lidt mere sund mad. Jeg er ikke som sådan utilfreds, vil bare gerne være lidt mere fast over det hele  Jeg er superstærk og har store muskler - så det er ikke usund vægt det hele. Men pt. spiser jeg alt for usundt og uregelmæssigt, og så er det jo klart man ikke taber sig. Hold da helt op hvor er I tynde alle sammen.
Lise - Som nu har æren af at ride både stor og lille Hannoveraner, nemlig Chico og Rigola - Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
MinChivas |
05-04-2006 23:35 |
|
Jeg er 164-165 og vejer 54 , sys det er helt passende ik for tyk og ik for tynd , det må være min bredde røv der vejer så meget  Gloede godt nok underligt da kæresten her forleden sagde at han faktisk sys jeg var lige tynd nok ? HMM tænkte jeg bar , spiser altså ekstremt meget , og rider en del så det passer vel samm .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg tjekket |
jara23 |
05-04-2006 23:38 |
|
Nu har jeg tjekket mit BMI og sat vægten til 35kg som jeg tror er det jeg vejer og den var på 16. Da jeg vejede 30 kg var mit BMI på 13,7. Er den på 14 eller derunder har jeg hørt noget om at man skal tvangsfødres  Jeg har så også sat min højde til 148 da det er det jeg altid siger er jeg er og der er jeg målt om morgen. De andre gange hvor den har vist 146 har det været om eftermiddagen/aftenen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
minmie |
05-04-2006 23:45 |
|
Jeg er 180 cm og vejer 58 kg. Har heldigvis en del muskler så det ser ok ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rygning |
|
|
...jeg er 178 høj og vejer normalt 74 kg. - men efter 3 uger uden røg, har den sneget sig op på 78. JHEZ DU STYRER 
søger ponyrytter i Løgumkloster og omegn til hygge på 17 årig vallak. ( se markedspladsen ) Medlem af DÅHM-sønderjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vides ikke |
Henrietta |
06-04-2006 00:28 |
|
Da jeg har anorexsi må jeg ikke alene stå på en vægt. Da det blot gør det værre. men sidste gang jeg slap afsted med at bruge en vægt selv. Der vejede jeg 63 kg ( alt for meget) og jeg er 169 cm. For ca 6 mdr siden der vejde jeg ca 56 kg. Og der var jeg glad for min vægt . Men min læge acceptere ikke at jeg ligger så lavt. Da det er yderst usundt.  Men når sommeren rigtig kommer, så ryger der automatisk 2-3 kg. Da jeg så er meget aktiv udendørs. Og får rørt mig meget hver dag. ( er et rigtig sommer menneske) Min forlovede beder mig tilføje at min krop er en fitness krop(hans korrekte ord) det mener jeg jo så bare ikke selv. Men det er også pga min sygdom.
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af (RKK) medlem af Katla - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn! Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
lisamk |
06-04-2006 02:10 |
|
Jeg er 172 cm høj og vejer omkring 53 -54 kg. Jeg synes det er alt alt for meget, men har også en spiseforstyrrelse (anoreksi). Var indlagt meget af sidste år, hvor jeg tog ca 19 kg på (har tabt de 4 igen..). Jeg føler mig kæmpe stor.. men det gør jeg nok desværre uanset hvad jeg vejer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nogle gange kan jeg |
|
|
blive så gal på piger og kvinder. åhh jeg er fed, jeg skal tabe mig, se den delle og alt muligt andet @!#$... mange af jeg ligner sku ikke kvinder, i har hverken røv, mave eller patter. dette sure opstød gælder ikke jer med spise forstyrrelse da i er syge men alle de andre der åbenbart vil være syge har knald i låget... hvem samligner i jer selv med??? fotomodeller??? mode skabere??? helt ærligt, modeskaberene er homoseksuelle mænd der vælger kvinder der ligner drenge! ja godt gættet jeg er en af dem der har en bmi tæt på fed, 28,et eller andet... Jeg er 1,70 høj og vejer 85kg, og jeg har desværre en sygdom der gør det næsten umuligt at tabe mig. men tænk sig jeg har godt alligevel, jeg har accepteret min vægt da jeg ikke kan gøre ret meget ved den. men jo hvis jeg helt selv kunne vælge ville jeg gerne ned i nærheden af 70kg. men jer der er helt normal vægtige tag jer sammen og hold op med jeres jeg er for tung snak, det rammer faktisk dem der er for tunge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Jeg er jo en ordentlig matrone i forhold til jer . Jeg er ca. 1.63 høj og vejede for 2 mdr. siden omkring 65. Men efter jeg skar ned på rygningen for derefter at stoppe helt, er der sket ting og sager med stofskiftet, så nu har jeg taget 3 kg på . Men de skulle gerne snart ryge af igen. Sidste år tabte jeg 10 kg, og min drøm er at komme ned på 60 kg, og det skal bare lykkedes i år! Knus Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fossia |
Jhez |
06-04-2006 07:55 |
|
Fossia har ret - det er trist at høre så mange normalvægtige piger snakke om at de skal tabe sig.
Må vi bede om billeddokumentation af de der deller, tak! Jeg tror det er indbildning og en del af den psykiske problemstilling, som fedme og anorexi udgører.
Jeg er så bekymret for piger, der lider af anorexi eller er på vej. Det er muligt at overvægt ikke er sundt og at ekstrem overvægt kan være livstruende - men det er "nemmere" at begå selvmord ved at undlade at spise.
Mvh, Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa |
Vibeke |
06-04-2006 08:07 |
|
højde er ca 161 cm og jeg vejer 71 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIL CHARLOTTE (NU UDEN CELINE) |
|
|
du er ikke giga du er fuldstændig normal du skal være glad for dig selv !!! MVH karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
fru-schwerin |
06-04-2006 09:07 |
|
jeg er 163 og vejer 60 kg...og er stort set ganske tilfreds... vh Helle..(som iøvrigt giver fossia fuldstændig ret)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg er 1.60 m høj og vejer 54 kg.. var lige oppe ved lægen og blive vejret for min mor blev ved med at sige at jeg havde tabt mig så meget... ja efter jeg fik min unghest her i december 2005 og er begyndt at ride igen har vægten bare gået nedad...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhaaa |
|
|
Jeg er 182 cm. og vejer 64 kg ca! 
HUSK at værdsætte det du har! Mange i denne verden Misunder DIG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
171 cm høj og vejer nu 86 kg. Jeg har taget 16 kilo på efter at jeg skulle prøve noget nyt insulin til min sukkersyge. Og jeg tog 12 kilo på på 3 uger!!! Føj hvor gjorde det ondt i hele kroppen og hvor fik jeg det psykisk dårligt. Især fordi at jeg altid har kæmpet med vægten og har haft bulimi. Jeg ved godt hvordan jeg skal tabe mig og hvad jeg skal spise men det er altid nemmere sagt end gjort. Jeg kan kun tabe mig ved at dyrke motion pga sukkersygen, ikke ved en kostomlægning. Det er svært at komme igang når man ikke har dyrket særlig meget motion i sit liv. Men I år skal det være...Mine heste skal ikke slæbe rundt på mine xtra kilo bare fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg bliver aldrig tilfreds med min vægt og slipper nok heller ikke rigtig af med min bulimi. Bare jeg kunne slippe af med min sukkersyge så ville jeg være ligeglad (næsten) med min vægt. Jeg hader den pissesygdom og kommer aldrig til at acceptere den, men den er der desværre så jeg bliver nød til at tåle den.
Glanvyrnwy Squire Kåret welsh cob hingst sec.D tilbydes til avl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det passer ret godt... |
|
|
jeg er 166 høj og min vægt ligger lige under de 60kg... jeg har inden for det sidste halve år taget fem kg på, hvilket til dels er fordi jeg er flyttet til byen og derfor ikke får redet så meget... og så er nogle af musklerne forsvundet... og så spiser jeg for meget trist... men jeg er begyndt at svømme et par gange om ugen og nu hvor vejret er blevet bedre skal jeg nok komme i gang med at ride igen... det skal bare laves til muskler og så går jeg ikke så meget op i vægten... men med den fedtprocent jeg har nu skal det ikke være over de 60
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis jeg |
Annette Kray |
06-04-2006 15:06 |
|
fortæller det, er jeg nødt til at skyde jer bagefter!!  Jeg er 172 cm og vejer FOR MEGET efter jeg er holdt op med at ryge! Rygerpølsen på maven er ikke til at holde ud, så det er den der vejer til! (Men det skal jo ikke afholde alle rygerne fra AT HOLDE OP med at ryge!) Annette
Rigtige kvinder er gift med en cowboy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er .. |
HarleyTinke |
06-04-2006 15:49 |
|
jeg er 166, høj, og vejer 44 kilo.
M.v.h. Line ! ,- Pony til salg, er du interesseret? ,- Se min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskellen |
|
|
Giver Fossia ret!!! dog til en vis grænse... jeg ved godt selt at jeg ikke er FED som mange siger... men jeg ved at jeg har lidt ekstra hist og her... det er korrekt at muskler vejer mere end fedt... men det med knoglerne er ikke heeelt så vigtigt.. ve har alle stort set de samme knogler osv - så på samme højde har man ikke fx 10 kg knogler mere end andre.. men det sjovt at se forskellen når man scroller gennem indlæggene... jeg selv har bidt mærke i dem der er 164-169 høje fordi jeg er 166.. og NØJ hvor er der forskel!!! jeg vejer 72 men nogle vejer kun 42??? det jo sindsygt... Så fossia - selvom man ikke er fed kan man godt føle det når man næsten vejer dobbelt så meget som andre med samme højde  men giver dig ret i at der er meget ynk...
Trine ~ Chimona -ATLANTIS- Hjælper på Enghøjs Ponyclub uge 27 28 33 - vi ses!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu |
|
|
tjaaa, jeg er jo en lille @!#$, jeg er 158 cm og vejer pt. 46-47 kg... Jeg er på vej op... jeg blev så fornærmet da jeg ville melde mig som bloddoner og fik afvide at jeg er uegnet, da man skal veje over 50 kg )O:
DV avlshoppe købes, gerne kåret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt og højde |
sissel N. |
06-04-2006 17:10 |
|
jeg er 174. og vejer 54
mvh. sissel  don't dream youre live, live youre dream!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fossia |
|
|
Når jeg hører ordet "patter", tænker jeg på sådan nogle en ko har. "Mave" er jeg nu egentlig heller ikke specielt interesseret i at anlægge. Og "røv"?...er det ikke noget man kan være?  Du skriver at du selv kan blive stødt. Det kunne også være, at andre kunne blive det når de bliver kaldt ukvindelige...(du glemte nemlig lige at der findes en stor gruppe af under-(normal)vægtige der blot ikke er udstyret med de største fedtdepoter fra naturens side, og måske gerne kunne tænke sig lidt mere "her og der"! (Bort set fra dette er jeg ellers enig med dig) kh minski ("ukvindelig", men ikke utilfreds)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SusZerima |
|
|
Nu er jeg ikke Ann Sophia, men mon ikke at du har lige så dårligt af animalsk fedt i store mændger som alle andre har? Der er jo andre grunde til at spise sundt, end blot det at undgå overvægt...
kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op!! |
|
|
Mange er jer skriver i er MEGA fede... Men hvad så med mig? Er jeg så totalt mega fed? Jeg er 155 cm høj og vejer mellem 64,5 og 66,5 kg og jeg ser ikke mig selv som mega fed... Har da en delle mave, men har også store bryster og det vejer også, men ser mig da ikke som direkte fed... Bare lidt over vægtig... Men er jeg forkert på den? Efter det i siger burde jeg ikke veje mere end 40 kg i forhold til min højde. Var nede på 48 kg da jeg var 17 år (er nu 21), men fik så et piskesmæld og røg op på 75 kg på et par måneder, nok fordi jeg stoppede med at ride, hvor jeg siden jeg var 4 år har redet stort set hver dag. Men har da tabt lidt.Og arbejder da stadig at komme ned på 55 kg som syntes at være passende for mig, ifølge min doktordame. Men mange er jer er slet ikke fede eller for den sags skyld overvægtige... Slap af og accepter jer selv som i er, så går det meget nemmere. Det har jeg gjort og det hjalp, så røg der sgu et par kilo. MVH. Lisa Skovsende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dum di dej |
|
|
Jeg er 175-6 cm høj og vejer 61-62 kg. om sommeren og 62-65 kg. om vinteren. er meget tilfreds med min vægt, og det er lige netop min idealvægt... har vejet nogenlunde det samme de sidste 6 år... 
Glade hilsener fra Josefine, Speedy, Chili. og alle de andre  People who fight fire with fire usually end up with ashes. (Abigail Van Buren) Hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/prinsesse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhm bryster og vægt |
|
|
Har hørt eller læst (kan ikke huske hvor jeg fik oplysningen fra)... Men at bryster uanset størrelse ikke vejer over 700 g... Ved ikke om det er sandt, men har en MEGET overvægtig veninde, som ikke selv kan indse hendes store problem (hun æder konstant og ikke sundt mad hun er 155 høj og vejer 123 kg og hun er 20 år)... Hun giver ofte hendes bryster skylden for en stor del af vægten..Ved ikke om det er sandt mht til brystvægt.. VIle bare lige bidrage med det til indlægget omkring vægt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er en af dem |
|
|
som er mægtig tilfreds med sin vægt. Jeg er 172 cm høj og vejer 65 kg. For 3 år siden vejede jeg 113 kg og tabte til 75 kg på ½ år. Så blev jeg lykkeligt gravid og efter fødslen tabte jeg mig til de 65 kg som jeg vejer i dag. Beagle.
Rideudstyr tilsalg, som Pikeur Fleecebluser, lækre schabrack-underlag, CATAGO vinterridejakke. Alt billigt tilsalg. www.123hjemmeside.dk/albertje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nini... |
Lilar |
06-04-2006 21:54 |
|
Det med vægt på brysterne kan jeg så fortælle ikke passer, for så havde jeg slet ikke haft noget tilbage - jeg fik nemlig fjernet 675 gram fra hvert bryst for snart 6 år siden  Linda.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb Medlem af FHK, HGK og pylreklubben hestensurtehave.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt + højde |
lulubalu |
06-04-2006 22:23 |
|
jeg er vel ca 1,80 plus/minus det ved man aldrig  og så vejer jeg omkring de 80,85kg - har ikke vejet mig i LANG tid, får anoreksiske(stavet?) anfald når jeg gør det 
Stor hest med springevner/talent søges. Race fuldstændig underordnet, bare over 1,60. Vallak, hoppe eller hingst - bare noget der kan hoppe (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige knap |
Tine85 |
06-04-2006 22:25 |
|
180 og vejer 71-72 kg - det svinger lidt 
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja jeg vejer |
|
|
65 kg og er 173 cm høj. Jeg har lige skiftet min hest på 172 cm ud til en lille spinkel musse på bare 167 cm, så selvom det er lidt forbudt at brokke sig, vil jeg gerne smide et par kg, så vi passer bedre sammen. For mig er det ikke et spørgsmål om at sammenligne mig med modeller, men at have det godt med sig selv. På billederne i min præs vejede jeg 77 kg... så noget har jeg da gjort ved det. vh Christine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ved kun |
|
|
min personlige træner og min diætist - men det faktum at jeg har brug for disse to personer betyder jo nok at det er i overkanten  Mvh Camilla - der er 171-173
*************** Successful people will do what unsuccessful will not.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ejer ikke en vægt |
Illum |
07-04-2006 08:05 |
|
Men jeg passer en str. 36-38 og s eller m . Højden er 174 .
Illum, navnet forpligter!! Uægte formering det kan enhver begive sig ud i...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægt... |
|
|
For det første giver jeg Fossia ret... For det andet så vil jeg fortælle lidt om mig selv...  Jeg er 175 cm høj og vejer nu 68 kg. hvilket er et par kg. for meget i forhold til min dårlige fysik med dårlig ryg og knæ - ideal for min fysik er 59 men hvis jeg havde en god fysik ville den være 62, som også er det pæneste. Jeg har været nede og veje 52 kg. 8grundet sygdom i udlandet) og har altid ligget omkring 55 og ikke kunnet tage på, hvilket har været forfærdeligt, jeg blev i byen bagtalt som bulimi dyret, for jeg spiste ikke - men proppede mig med mad, så jeg måtte jo være en af den der kastede op bagefter, men mine venner fandt hurtigt ud af at det heller ikke var grunden, men at jeg bare ikke kunne tage på. Alle knogler stak ud, jeg havde godt nok mange muskler men de dækker sku ikke rygraden der stikker ud eller hofterne og kravebenene. Jeg var til et familie arrengement hvor min storbrors svigerfar kom til mig og blev ved med at påstå jeg havde anoreksi og var parat til et køre mig direkte på psykiatrisk afdeling, men min mor fik dog stoppet ham efter 1 hel times overbevisning om at jeg bare ikke kunne tage på. Jeg så ikke tynd ud - men lignede et skelet, hvilket ikke pynter på nogen, så hellere èn delle eller 5 kg for meget på sidebenene. Jeg er nu så "heldig" at ha et par kg fo meget og en sød lille delle hvilket er MEGET flot og mænd/fyrerende kan også bedre lidee det. Hvordan må det ikke være og ligge at holde om et skelet som man er bange for at knækker ??? Jeg er dog faktisk lidt ked af at jeg ikke kan beholde de par ekstra kg. for det ser sku flot ud, men så har mine knæ og min ryg det altså ikke godt. Tænk jer om når i vil tabe jer, selvom jeres vægt er normal og i er pæne med lidt kvindelige former. Vi er jo kvinder, og hvorfor ikke ligne det vi er og være stolte af det ??? Undskyld det blev lidt langt men bliver sku lidt harm over sådan noget her. Men vil og sige at hvis man har anoreksi eller anden sygdom som er skyld i vægt og følelserne, er det helt okay og forståeligt, men noget der skal arbejdes på bliver anderledes. Flot Celini og Jhez - en i hver retning sammen med andre af jer.
Sara Står ALTID ved min mening.. ÉN ledig boks i dejlig lille stald. Hestetransport til salg, til lille kørekort. FOLK MENER HVAD DE TROR OFFENTLIGHEDEN MENER..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægt og bryster |
Jhez |
07-04-2006 10:05 |
|
Bryster vejer og er fulde af fedtvæv. Trust me. Før havde jeg store bryster - nu har jeg to halvtomme poser... Men det er ikke nok til at forklare alt. Man skal bare være klar over at man også taber sig på brysterne, når man taber sig - og at undervægtige har en nedsat evne til at få børn. Det har overvægtige også, men de har lidt længere snor...  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
angel |
07-04-2006 11:35 |
|
jeg er ca 163 og vejer 45 kg!  jeg er meget tilfreds!
"Smid bekymringerne over bord, og kom i steming!" !! That sounds great !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
SisseJ |
07-04-2006 13:46 |
|
Jeg er 182 cm høj og vejer pt. 66 kg. Det har jeg det rigtigt fint med.. Men jeg syntes godt nok ikke der er ret mange høje piger i denne her tråd.. 180 cm og derover syntes jeg kun jeg faldt over: Mac, Lilibalu - og selvfølgelig Lise Rohden... Hilsen Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PYH HA... |
|
|
Sikken da et spørgsmål... Nå, men jeg er 170 og vejer omkring 70 kg. normalt. Lige nu er vægten dog sneget sig op på de 80, men undskyldningen må være, at jeg er gravid i 6. mdr.  Jeg ville da gerne have en lavere "normaltvægt", men med en fortid som anorektiker, har jeg lært at acceptere mig selv, som jeg ser ud. Jeg har en dejlig mand, som elsker mig for dén jeg er, og jeg vil aldrig tilbage ad anorektikens lede vej. Til gengæld lader jeg naturligvis heller aldrig bare stå til, men jeg har accepteret, at jeg aldrig bliver nogen sylfide igen. Det har jeg det helt fint med... Til gengæld har jeg det mål, at de kilo, som jeg får taget på i løbet af mine 9 graviditetsmåneder, skal jeg også have smidt igen i løbet af de første 9 måneder efter fødslen - ellers kommer de vist aldrig af igen... Hvad der tager 9 måneder at bygge op, må da også kunne nedbrydes i løbet af 9 måneder - ikk´?
Min hoppe folede d. 30. marts... MIN FRIESER ER KOMMET HJEM!!!! Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke så mange |
|
|
over 1.80 men jeg er så 1.85 og vejer 78 kg. det er passende iforhold til jeg har været i mili og trænet noget, men nu nyder ejg bare mig selv osm jeg er men men me maven skal trænes igen, især hvis jeg kommer ind til Falck. SKal lige siges, der ryger nogle poser slik og kage ned hver dag, men Lægen har lige konstateret jeg ikke kan tåle farvestoff... ÅHH GUD et par billeder så i kna se ngoenlunde  
Husk at smile, det smitter! >o< Gaia*** Du vil ALTID være min stjerne, Som på himlen kommer der flere lige nu blinker Lady Ann***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
Sascha1990 |
07-04-2006 15:16 |
|
vægt... Jo jeg er 168 cm høj og vejer ca. 63kg(om morgenen uden tøj på hehe) Tilfreds tror jeg aldrig jeg bliver, det er dog ikke vægtens skyld, men bare min facon...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt og bla blabla |
|
|
Jeg er 13 år, 181 cm. og vejer 65 kg. Det tror jeg er meget passende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haaaii |
min-angel |
07-04-2006 19:53 |
|
hehe.. hader at tale om, min vægt og højde :S.. men nu da der er så mange der har gjordt det ville jeg osse gøre det .. okaay.. ømm.. jeg er ca. 161cm høj og vejer 57 - 60kg jaah det svinger mellem de kiloer heh.. Kram Tanja pS.. R på slanke kur.. vil ned og veje 55kg så er jeg tilfreds 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kage, kage.. |
|
|
Med Venlig Hilsen- Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <3 Kom til "Åbent Hus" d. 29 April på: Kasernens Hesteklinik Tryk på linket for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg er 160 og vejer 50 kg.
- Cikorie med Dino Boy Mit liv ER en dans på roser, nogle gange rammer jeg bare tornene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdælaksd |
|
|
168.5 og vejer 50 kg
Fjordbollen - Hende med Flødebollen <3 Super teamet Teamet der fungerer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
|
|
21år Vejer 55kg Og er 175 i stg hi hi hi.. Anja
Sælges Oldenborg blandings hoppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er... |
BlueHorse-Cavan |
07-04-2006 21:55 |
|
165cm og vejer 48kg... har fået at vide jeg er undervægtig
LegoStar og Christina 4-ever! Miss you Toffi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weaaah |
Shetter |
07-04-2006 22:00 |
|
jeg er stadig den "største" herinde (skal jeg grine eller græde?) jeg er hele 159 cm høj og vejer (hrmph)godt og vel 90 kg.. mellem 85 og 90.. men det er muskler ej måske ikke det hele men nu hvor jeg får hest så skal jeg nok få tabt mig meget mere (har smidt omkring 5 kg ved at få en tungepiercing så det går da nedaf)
~ Shetter ~ ** ** Vi bliver alle født som grimme ællinger - men kun få bliver lige så smuk en svane som mig ________________________ *Heste tegnes* | *Passerhest søges i Herning* ______________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har tabt mig efter jeg kom til Island og det er enda på trods af at jeg spiser meget mere kage end normalt! ca. 170cm og vejer ca. 55kg - men det svinger meget! Sirid
* En gang welsh, altid welsh, også selvom jeg er i Island  * Svadilfari informationer om turen kan sendes. * Noget med et job i Island? * Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en lille en |
Sali |
08-04-2006 12:42 |
|
Ja jeg er jo også en af de små. 159 cm. høj med en vægt på ca. 45 kg. Det er vidst fint, jeg er ihvertfald ganske tilfreds. Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha |
|
|
179 og 65 kg... liiige i underkanten, men det er åbenbart der min krop godt kan lide at befinde sig :S Jeg foretrækker selv piger der vejer mindre end mig selv, omvendt skal de ikke være så tynde at knogler og ribben stikker frem allesteder :S Men de skal helst være spinkle da jeg har det lidt svært med piger der er bredere over skuldrene end jeg er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
Lisbeth J + vedhænget Alex |
08-04-2006 13:19 |
|
Er 1.75 høj og vejer 72kg. Mvh Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
Mannimut |
08-04-2006 13:34 |
|
jeg er 14 år. Vejer cirka 55 kg og er 170 cm høj...det er vist passende
Heste tager mig som jeg er, men de bedømmer mig ud fra, hvad jeg gør!.. Sometimes, you cant make it on your own. Love Lulle(Luka) & Lisette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Jean39 |
08-04-2006 14:42 |
|
...jeg er vist meget "normal"...i en alder af 40 år og efter 3 børnefødsler har jeg stadig en højde på 163 cm og min vægt holder sig på en 55-56 kg...
Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vejer |
Tanja og Angel af Elmegård |
08-04-2006 14:42 |
|
mellem 48 og 50 kg og er ca. 163 høj.. Og er 19 år (fylder 20 i juli).. Jeg prøver på at tage på, men uanset om jeg spiser sundt elelr usundt, ja så enten taber jeg mig eller så forbliver vægten hvor den er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 154654 |
|
|
Jeg er 182 cm. høj og vej ca. 63 kg. Vil gerne lige tabe mig 3-4 kg. inden sommer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm... |
Signe J |
08-04-2006 14:59 |
|
Jeg har bulimi og derfor er min badevægt blevet konfiskeret - hvilket er lidt problematisk eftersom jeg er ret overvægtig pga. medicin jeg har fået. At tabe sig og samtidig forsøge at overkomme bulimi er pænt problematisk øv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Melanie |
08-04-2006 15:06 |
|
Tabe dig?? Jeg har fået at vide af lægen og sundhedsplejesken at ens ideal vægt (hos piger/kvinder) er ca. 110 fra højden dvs din ideal vægt faktisl er 72, så af hvad jeg kan se ud fra tallene behøver du slet ikke tabe dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for meget, alt for meget. |
|
|
Jeg har taget på, igen så jeg er på en alvor diæt nu. Mit mål er at tabe 10 kg. inden sommeren er ovre (og helst inden!) Når jeg tabt de overflødige kg. vil jeg ha' lavet en navlepiercing (igen.) Jeg er 1.91 cm og vejer lidt over 90 kg.
>>Udstyr til hamster købes.<< "Den som ikke reagerer - accepterer."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
stina h nielsen |
08-04-2006 16:45 |
|
Jeg er 178 cm. høj og vejer 64 kg. Træner meget så har ret meget muskelmasse, men synes egentlig meget godt om det hele... -selvom et par kg. fra ville da være fint  Men sådan har de fleste det vel...
VENT IKKE PÅ FREMTIDEN MEN GÅ DEN I MØDE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ammenam |
Tullermus |
08-04-2006 16:58 |
|
Jeg er 171 cm høj og vejer 50 kg. Og det passer vist egentlig meget godt, måske lidt i underkanten, men sådan kan jeg bedst lide det. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melanie |
|
|
Du skal altså BESTEMT ikke tabe dig... Hvorfor er det ofte sådan, at ALLE piger, gerne "lige skal tabe et par kilo inden sommer" uanset hvad deres vægt siger. Jeg bliver SÅ harm. Vær dog tilfredse med Jer selv, åben øjnene og KIG ind i spejlet - I er lige tilpas, og skal IKKE være tyndere...! Ikke kun Melanie, men faldt bare lige over dit indlæg specifikt, og var ved at falde ned af stolen...
Min hoppe folede d. 30. marts... MIN FRIESER ER KOMMET HJEM!!!! Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Dianna Pilegård |
08-04-2006 17:39 |
|
Nej ikke ALLE piger vil tabe sig.. Jeg vil ikke.. jeg vil endda gerne tage ca. 3-5 kg på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja og Angel af Elmegård |
|
|
Undskyld Tanja, jeg kom vist til at generelisere... Det var ikke meningen. Jeg synes blot, at der er alt for mange (specielt unge) piger, som evig og altid klager over deres vægt - det kan til tider nærmest virke sygeligt - og jeg bliver bare SÅ irriteret. Man skal være glad for, at man er sund og rask, og glædes hver dag, at solen skinner og man selv kan stå ud af sin seng. Et vægtproblem på 2-10 kg. er altså en bagatel. Fint nok, at man arbejder på at smide et par kilo, og ikke bare lader stå til, men lad være med at gøre det til et overskyggende problem - det er simpelthen ikke til at holde ud - og det virker SÅ utaknemmeligt og banalt! Beklager, men det er altså min mening. Jeg ved da godt, at jeg kommer til at tage en del kilo på nu pga. min graviditet, men jeg får altså ikke grå hår i hovedet af dén grund. Jeg vil "bare" gøre noget for at smide dem igen efterfølgende. Jeg tager gerne, de ekstra kilo med, hvis blot mit barn er sundt og velskabt, og min familie og mine dyr i det hele taget har det godt og trives. Kiloene er en bagatel, som jeg selv er 100% ansvarlig for...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ti lDianna Pilegård |
08-04-2006 17:46 |
|
Det ville da også virke underlig hvis du tabte dig når du var gravid  (held og lykke med det  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja... |
|
|
Ja, Smiler! Det var også først efter fødsel jeg mente - og så sådan lidt i det hele taget. Jeg synes, at vægt fylder alt for meget i kvinders verden... Men det er jo blot min mening... Var nødt til lige at få luft. Tak for det, Tanja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er, som Garfield |
xtiny |
08-04-2006 18:34 |
|
Underhøj.  For to år siden tabte jeg 13 kilo, de er ikke kommet på igen- allesammen.  Min dreng måler derimod snart 2 meter, og vejer 67 kg. Han er efter tabellerne svært undervægtig, men i virkeligheden, skal han blot sætte muskler. Han er som en plag eller en ung kat: Lutter lange ben og knogler. Han bliver flot, da han er bygget som en svømmer med brede skuldre og smalle hofter. Jeg burde i følge vægttabellerne veje 58 kilo. Det er bare for lidt, da jeg *har* store knogler, så en 72 kilo er nok passende. Højden i centimeter minus hundrede og plus/minus ti procent er passende for de fleste. 
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Til Dianna Pilegård |
08-04-2006 19:13 |
|
Bare ioden  Så lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægt og højde |
|
|
jeg er 160. og vejer 48-49 kilo. vil gerne ned på 45-46... så tænker meget over hvad jeg spiser...
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægt... |
|
|
Uha da, et ubehageligt emne!  Efter lang tids kamp er jeg endelig nede at veje 56kg. Jeg er 176cm h¢j, og plejede at være en god ti kilo tungere... min arme pony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
Lone (Nu uden Leander) |
09-04-2006 09:45 |
|
Hejsa.. Jeg har målt mit BMI på iform.. Og hvis man tager ud fra jer andre er jeg ALT ALT for fed! Jeg er 163 høj og vejer 58 kg. MEN mine BMI tal siger jeg er normal og at jeg hverken trænger til at tabe mig eller tage på.. Men man bliver helt i tvivl når i skriver i er for tykke og næsten vejer mindre end mig og er langt højere  Har lige fedt på sidebenene osv.. Og det vil jeg da gerne af med inden sommeren , ellers er jeg godt tilfreds 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår ikke |
|
|
besættelsen af vægt - for mig er omkredsen altså væsentligt mere interessant. Fx er mine overarme ca 29 cm i omkreds - og de burde nok være nogle cm mindre. Hvis de vel at mærke var stramme ...  Generelt set kunne jeg godt tænke mig at tabe nogle cm over hele kroppen (Altså arme, (bryst), talje, hofte, lår, underben) - men det er jeg også ret sikker på at jeg kan hvis jeg træner korrekt - og så alligevel holde min vægt på 60 kg! Jeg har tidligere vejet helt ned til 46kg med min højde  og det er altså for lidt. Godt nok havde jeg former - men alt stak jo ud - kraveben, hofter ... Men jeg kunne bare ikke tage på - og var faktisk heller ikke interesseret i det fordi sikke jeg havde topmave osv ...  Nu hvor jeg vejer 12 kg mere end min sædvanlige kampvægt fra dengang på 48 kg er det noget helt andet - jeg har det godt med mig selv og derfor har jeg ikke længere et problem med min såkaldte topmave. Jeg har derimod lært at forstå at kvinder altså har topmave fra naturens hånd - på grund af det større lændesvaj. Jeg har lært at mænd faktisk godt kan lide former og jeg har lært at det vigtigeste er hvordan man har det inden i. De dage hvor jeg ikke er psykisk på toppen kan jeg normalt heller ikke særlig godt lide mit spejlbillede - heldigvis er disse dage kun en lille procentdel af alle dage ... Det handler om at kunne lide sig selv og den man er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg selv |
Jillow |
09-04-2006 11:01 |
|
er med mine 178 cm mor til 3, 40 år og med et vægttab på godt 22 kg nu er jeg nede på 82 kg... passer fint til mig da jeg er groft bygget i mit knogle system... kommer jeg under de 75 kg ligner jeg døden fra lubeck ( mere end jeg ellers gør) Shetter så vi to der er tunge...  Jillow som er en gump..
Kig forbi www.hestefolket.dk Mangler en god Westernsadel til min Araberhoppe Har du en til salg så skriv endelig en mail/besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
KR |
09-04-2006 11:44 |
|
Jeg er 156 og vejer 47 kg... Fik den "pæne" kommentar til et ridestævne: "tog du 10 kg på ville du have mere røv at ride med!" Kunne ikke lade være med, at give igen: "Ja tabte du 10 kg ville du kunne få røven ned i sadlen"  Mine chef synes det er super jeg ikke er større, det er så nemt at smide mig op på unghestene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regler |
|
|
Tommelfingerreglen med at trække 100 fra sin højde, og derefter 10% den er en fin rettesnor. Eks: jeg er 183 minus 100 = 83 minus 10% = ca 75kg Men et ærligt kig i spejlet gir´også en rettesnor selvom jeg vægtmæssigt faktisk er lige i overkanten stikker knoglerne ud alle steder, men igen muskler vejer en del mere end fedt...
Venlig hilsen Gitte Dressur video´er eller DVD´er købes til en rimelig pris Gerne Kyra´s men andre har også interesse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|