Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvalp æder kattelort... hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 15:53

´Jeg har et lidt underligt problem..

Jeg har den dejligste lille labrador hvalp på 10 uger...

Han har den "dejlige" vane at han ELSKER kattelort!!!

Kattene bor i stalden og ikke inde i huset, men alligevel er han ekspert i at opsnuse en lækker lille godbid.. i form af en @!#$ altså..

Hvorfor gør han det, og kan det være farligt for ham???

Jeg gør ALT for at forhindre det, men kan jo ikke overvåge ham konstant når han er ude...

Hjæælp.. Det er SÅ klamt... Hans ånde er bestemt ikke noget at kimse af... puuuha...

0
0
Svar på denne tråd

Hvalpe og @!#$
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 16:41

Vi havde samme problem med vores hund. Man siger det ikke er farligt, men han kan jo få raget orm osv til sig, ved at æde lorten, så sørg endelig for at været vågen med ormekur...

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

kattebajs
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 16:51

er ren lakrids for hunde...de elsker det bare min gjorde det også meget da han var hvalp...der gik han simplethen i den overdækkede kattebakke og mæskede sig...og så undre man sig over hvorfor de har så dårlig ånde

0
0
Svar på denne tråd

ja, puha
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 17:21

det har min labrador også gjort, men han fik skæld ud hver gang han gik hen til kattebakken... og nu gør han det ikke

så de kan altså godt vænnes af med det. Såvidt jeg ved er det uskadeligt - min søster er veterinær sygeplekerske og ville have sagt noget...

Nu er det hestepærer som er ren guf...

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Sidst vi havde kat ...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 22:10

... sammen med hunden, havde jeg lavet en "tunnel" af hønsetråd hen over kattebakken.

Hunden kunne slet ikke stå for sådan en lækkerbid med krymmel ... æh jeg mener kattegrus på

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

kender problemet alt for godt.
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 23:33

Jeg har selv en blandingshvalp på 4 mdr. Og både kattebakken, og hestenes efterladenskaber er bare mums for ham.

Ved ikke lige helt hvad man gør ved det, udover at gi dem en "løftet pegefinger" når man ta´r dem i det.

0
0
Svar på denne tråd

Min tøs
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 06:38

er også katte-hømse-freak!

Hun nærmer sig 9 år, jeg fik hende som 8-ugers hvalp, og har hele tiden været efter hende, når hun smovser "delikatesserne" i sig!

Men desværre forgæves!

Hvad er det med de labradorer/blandinger?

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

kattelort
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 06:53

Der er rigtig meget protein i kattelort og derfor er det lækkert for vuffen! Lækkert, men usundt.

Hvad det er med labrador??? De er født sultne og madglade!

Men veninde lod sin hund æde igennem af hestepærerne... og den åd så meget at den tabte lysten til det fremover!

Prinsesserne, hunden og jeg flytter til påske :-)

Vi ønsker os en langhårskat (skov - mco), infertil - skal være vild med små hunde!

STALDPIGE SØGES BÅDE WEEKEND + FAST,

LØN, KOST, LOGI OG OPSTALDNING

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 13:01

ladet mig fortælle at det er fordi de mangler salt???!!! Det er så stjerne ulækker, og jeg er ved at vende mit indre ud, når Cirkeline har gjort det. Fy for en addderbadder .

Godt man har spist frokost!!!Ellers havde jeg da ikke kunne få en bid ned!!! brrr

Mette

At køre shetter er det bedste i verden!
0
0
Svar på denne tråd

immunforsvar
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 13:29

Jeg har fået fortalt at de også gør det for at forbedre deres immunforsvar, men om det er rigtigt ved jeg ikke.

Nemmo spiser iøvrigt gladeligt både, katte- hønse- heste og hundebæ, bvadr

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

Også min
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 13:52

pølsehund spiser katte og hestelort! Og det er p...eulækkert!! Men jeg har nærmest opgivet at gøre noget ved det! Han får skæld ud når jeg ser det, men når han løber løs kan jeg alligevel ikke altid se hvad han laver! Men ulækkert er det! Men der må være nogle lækre vitaminer i siden de gør det!

Annette

Rigtige kvinder er gift med en cowboy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider