Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

arbejde på midt/sydsjælland
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 12:03

jeg vil så gerne til midt/sydsjælland - og arbejder ivrigt på at overtale manden men han er ikke meget for at give sig, da han er bange for der ikke er noget arbejde til mig, sådan noget er jeg ikke bange for da jeg ikke er kræsen og ved at jeg nok skal finde noget - men er nysgerrig ? hvad laver i "dernede" ?

mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Knokler og knokler
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 12:23

Her på Midtsjælland, faktisk lige midt på, nemlig i Borup - Der har vi 1½ times kørsel til alle yderpunkterne af øen Sjælland.

Så job kan være næsten over det hele hvis bare man har bil, da det med det offentlige ikke ville være sjovt at køre fra f.eks. Roskilde til Birkerød via Kbh.City.

Hvilken job-genré tænker du på? eller uddannelse?

Så snart at du kommer ned ad mod Køge, vil du også se at huspriserne falder med antallet af Km. fra Kbh. / Ballerup. Så igen en fordel hvis I står for at skulle købe fast ejendom samtidigt med flytningen.

Mht. til diverse rideklubber / ridesteder og opstaldninger ligger der også en pænt masse muligheder i det midtsjællandske område.

Jeg er ihvertfald glad for at bo her.

De bedste hilsener

Tina

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 12:48

ja det har jeg også prøvet at forklare ham - men hans argument er at han ikke vil for langt ned da han gerne vil beholde sit job igennem 10 år og det er forståeligt nok - det han nok frygter er at jeg vil få langt til job - jeg er ikke uddannet - men har aldrig haft problemer med dette - pt er jeg i en virksomhed der laver høreapperater og er glad for det - men jeg vil gerne på landet igen så jeg kan have hestene hjemme - vi har 3 små børn og han er bange for at vi vil tage for meget af tiden sammen med dem men jeg mener at ved at bo på landet kan jeg tilbyde mine børn langt mere end i et villakvarter som vi bor i nu ?

+ at de kan efter egen fri vilje deltage i stald osv...

men mon vi nogensinde bliver enige...!

mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider