Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er der ingen der kan hjælpe???
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 09:58

Jeg skal bruge en sang til min søsters 30 års fødselsdag d 29 april. jeg har været inde på hjemmesiden Alt til festen hvor der er festsange men der er ikke noget jeg lige kan bruge. Håber på i kender andre gode hjemmesider eller i måske har været til en 30 års fødselsdag hvor der var en god sang. Tænkte også på at lave noget underholdning istedet men tør ikke satse på jeg er til festen da jeg er sat til at føde d 2 maj, så hvis jeg nu føder før tid og ikke kommer til festen er det bedst der bare er en sang fra mig, min far og kæreste.

Håber virkelig nogle kan hjælpe!!!

0
0
Svar på denne tråd

proff hjælp
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 13:05

Jeg plejer at få en proff til at hjælpe mig. Man skriver bare en masse stikord og andet godt ned om vedkommende, og så skriver de en sang til pågældende. Det er en god måde at få en sjov og personlig sang på. Og så er det ikke engang særlig dyrt, jeg tror vi gav 200,- for det.

0
0
Svar på denne tråd

hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 13:09

Prøv www.festsange.dk

Den har jeg brugt flere gange - og regner også med at få hjælp der når min søster blir 30 (august).

Held og lykke med siden. (og sangen)

Hej fra Dianna!

Hvis du møder nogen uden smil,
så giv dem et af dine ...

0
0
Svar på denne tråd

Det er den
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 13:56
jeg har været inde på.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider