|
|
| JEG VANDT!!! :D |
| Forfatter:  |
Nadja |
| Dato:  |
02-04-2006 20:51 |
|
Endelig blev det min tur til at være lidt heldig!  Jeg har gennem Hingstenet.dk vundet en gratis bedækning til min dejlige DV Hoppe efter Solos Carex/Ibsen, med AKINOS! Jaaa, skulle bare lige ud med det! Det er bare fedt! 
Andre der har brugt denne skønne hingst??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tilykke |
|
|
Har du ikke et billede af drengen ? 
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Og nu med pintmoor-stutteri. Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med det !! |
Athena !! |
02-04-2006 21:25 |
|
Akinos er en Rigtig dejlig hest !! han har stået opstalden, på samme rideskole som min hest står !! Og STORT tillykke igen !! i kan også se ham på : www.stutteri-horsfeldt.dk/ Hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Akinos. |
|
|
Iiiih, dit heldige asen!  Ham havde jeg også lagt billet ind på. Han er rigtig laber, og jeg håber du får et super afkom efter ham! Underligt at hingstenet ikke offentliggør udtrækningen på deres side... (for han bidrager vel kun med 1 bedækning, eller hvad?) Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Nadja |
03-04-2006 07:43 |
|
Tak igenner Er også bare super glad, sådan noget sker - normalt - ikke for mig  Lone, så vidt jeg læste bidrager hver hingst kun med én bedækning.. Mvh Nadja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| savlesavle |
|
|
savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle lække lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker ja gæt min mening
Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Nadja. |
LotteC |
03-04-2006 11:50 |
|
Tillykke med gevinsten, det er rart at være lidt heldig indimellem. Ikke for at sætte skår i glæden, men hvad gør man hvis din hoppe ikke kommer ifol? Får du så en ombedækning? Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eh altså... |
Tine (Ego A Go Go) |
03-04-2006 11:57 |
|
... det var jo min præmie  Mange gange tillykke, glæder mig til at se resultatet næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange gange |
|
|
tillykke!!
Det er bare en fed følelse - jeg var så heldig at vinde bedækningen af en DSP hingst, så det er bare super fedt  Endnu engang mange gange tillykke!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi vandt en bedækning... |
|
|
Forig år men fik lov til at gemme bedækningen til sidste år... Og 1. April kom hende her til verden... Viktoria fra Bredgaard.. 10 timer gammel...  Normalt sker sådan noget heller ikke for mig - så kan god forstå din glæde... Held og lykke med det - vi fik lige nødagtig det vi allerhelst vil have... Så man kan være heldig..
Stutteri Bredgaard tilbyder: Bedækning ved Skäpperöds Poseidon Lækker kåret miniature shetlænderhingst Masser af hår og udstråling, kraftige ben og god bevægelse...
Nu med hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
SusZerima |
04-04-2006 01:22 |
|
Super lækker hingst... Tillykke Fortæl mig lige hvor man deltager i den slags konkurrencer..jeg vil os være med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Stort tillykke! Det er da bare skønt Nogen som ved hvornår de sidste hingste udtrækkes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi... |
Tine (Ego A Go Go) |
08-04-2006 19:55 |
|
... d. 15 april er der udtrækning igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæd dig!! |
|
|
Stort tillykke!! Glæd dig meget til din kommende baby. Er selv lykkelig ejer af en Akinos søn, og kan kun varmt anbefale Akinos. Det er ihvertfald ikke sidste gang han er far til en af mine heste. Syns lige du skal se hva du har i vente.  Vong´s Agassi Kan lige luske ind, at han var hos en større kendt dyrlæge/DV-avler igår, og fik STOR ros for sine bevægelser og eksteriør. Kh Mette
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor kan man?? |
|
|
Hvor er det man ser det med hvornår næste udtrækning er??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akinos |
pb |
08-04-2006 22:19 |
|
tillykke. håber du er heldig at din ikke får mus eller spat lige som andre afkom efter ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVad sker der |
Tanja og Angel af Elmegård |
08-04-2006 23:10 |
|
hvis hoppen ikke kommer i fol, eller hun taber følle, får i så en ny en eller er det bare ærgeligt??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| pb... |
|
|
PB: Hvor har du den viden fra???  Spat er ikke genetisk betinget, men opstår ved større overanstrengelse eller forkert benstilling. OCD(Mus) derimod er genetisk betinget! Men hvis man bruger en hest med tendens til at avle OCD (mus) heste, så er de ikke længe i avlen, da dette ikke er ønskeligt, og man må jo sige at Akinos gør det meget godt ik! Så man kan jo stille spørgsmålstegn ved om det er sande eller falske rygter. Er personligt heller ikke stødt på et eneste tilfælde endnu af Akinos afkom med disse Sygdomme. Min Agassi( Far: Akinos) er i hvertfald frikendt  Mvh Mette Lodberg
Undervisning tilbydes; se min Præsentation Mette Lodberg V/TeamLodbergRidersCoaching
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
09-04-2006 22:24 |
|
pb: har en stor mistanke til at du er Jaloux 
"Behandel andre (heste) som du vil behandles selv" Mvh. Ann-sofie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
pb |
10-04-2006 12:24 |
|
selv haft en efter akinos med kæmpe store mus i bag knæene og har set mange med mus, og enkelte med spat. så det er ikke bare rygter, og jeg er ikke jalux har fået en ny super dejlig hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pb... |
|
|
Du kan være ganske forvist om at det ikke kommer fra Akinos, men højst sandsynligt fra Moder hoppen! Man ønsker som sagt ikke hingste i avlen som får afkom med ocd, og spat er IKKE arveligt!!! Mvh Mette Lodberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
en af de hingste ejer der har sponsoreret en bedækning og umiddelbart regner jeg da med, at bedækningen (med mindre andet aftales, eks. at den kan gemmes til næste år) kun gælder for i år - så hvis hoppen enten ikke bliver drægtig eller hun smidder føllet, så må det været vores ombedækningsregler der træder i kraft (hos os vil det sige en ½ ombedækning året efter) - ellers kan vi jo som hingste ejer komme i en situation, hvor vi skal bedække år efter år uden at få noget for det... Jeg vil dog samtidig sige at vi glæder os til at se den hoppe der har vundet vores bedækning og at vi selvfølgelig vil gøre alt for at hun bliver drægtig.. Der står også udtrykligt på hingstenettets side, at de ikke hæfter for ufrugtbarhed hos hverken hingst el. hoppe...
Stutteri Bredgaard tilbyder: Bedækning ved Skäpperöds Poseidon Lækker kåret miniature shetlænderhingst Masser af hår og udstråling, kraftige ben og god bevægelse...
Nu med hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
10-04-2006 21:40 |
|
Tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det |
Alice F |
15-04-2006 21:10 |
|
Ja, i dag er det så d. 15! Hvem er så de heldige vindere?? Del jeres glæde! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nysgerrig |
|
|
Ja jeg er også nysgerrig  Er der nogen som ved om hingstenet er opdateret for i dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|