Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen med erfaring med?
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 17:37

Er der nogen herinde, som har erfaring med Citalopram, et antidep middel?

Det jeg gerne vil høre om er både gode og dårlige erfaringer, bivirkninger og hvor lang tid det tog før pillerne begyndte at virke *s*

Jeg er selv begyndt på Citalopram 20 mg i fredags, og ved jo godt der går lige lidt mere end et par dage ;-)

/DarkAngel

Stol aldrig på nogen

Gammelt kinesisk ordsprog siger; "Den der aldrig sover er altid vågen" :-P

Problemer med at sætte billeder ind?

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 17:46

men har prøvet et hav af forsk. antidep... Fælles for dem alle var, at de ikke virkede for mig. Men det er nu ved at være længe siden, og jeg er "frisk" igen grundet samtaleterapi.

Tilbage til pillerne.. Jeg led meget af søvnbesvær og mareridt, kvalme og mavepine, mundtørhed og dårlig smag i munden. Endvidere tog jeg 15 kg på.

Så det er desværre ikke de bedste erfaringer, jeg har med dem (det gælder nu alle pillerne - Citalopram var nu ikke "de værste").

Fælles for dem alle er jo, at der kan gå op til 8 uger, før de begynder at virke.

Jeg håber, at de vil virke for dig (det ved jeg, de har gjort fo mange).

Mvh Christina og Riga

Medlem af SAK og D.Å.H.M

0
0
Svar på denne tråd

jeg får det
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 18:02

Jeg får det daglig og har fået det over et¨år.

Jeg har haft gode erfaringer med det. Det værset ved det er det tager ens @!#$ lyst helt.

men det tager også deprationen. Men det er forskellig fra person til person hvordan det virker.

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 18:08

Jeg har taget det siden jeg var 18... bum bum bum... dvs. i 7 år nu. Dog med enkelte pauser og jeg er stoppet med dem for nylig = ingen depression mere. Wohoo!

Jeg havde ingen bivirkninger, udover at jeg var enormt tør i munden de første par dage.

Det skal lige siges at jeg har haft utallige psykologer, psykiatere og indlæggelser sideløbende, hvilket uden tvivl er medvirkende til at min depression er væk idag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider