Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hundehvalp stjålet
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 12:29
Hej alle sammen,

Jeg har en STOR bøn! - Dette er ikke en aprilsnar, det er desværre en sandfærdig hændelse.

Vi har været udsat for noget af det værste en hundeejer kan udsættes for. Vi har den 31/3-06 haft indbrud, og de tog vores lille tævehvalp (Welsh Corgi Cardigan) på 14 uger incl. snor, halsbånd samt alle hendes papirer/stambog samt lidt andre småting.

Jeg vil gerne appellere til indbrudtyven om, at aflevere hunden tilbage. Alle hundeorganisationer samt hundeinteresseret er informeret...denne tragiske nyhed løber som steppebrand på nettet i øjeblikket. Du, indbrudstyv...behøver ikke at aflevere hende til os, find den nærmeste dyrlæge, politistation eller dyreinternat...jeg beder dig, hvalpen er endnu ikke vaccineret, hvilket kan være farligt for hende. Alle dyrlæger ved besked, da Den Danske Dyrlægeforening er også informeret.

Jeg vil bede alle til, at videresende denne mail til alle i Jeres adressebog - Vi håber at få så meget hjælp som muligt overhovedet muligt, og håber dette kan forhindre at hvalpen sælges videre til 3 part. - Desto mere der bliver gjort opmærksom på at denne ny indkøbte hvalp kunne være stjålet, jo større chancer er der for at vi får hende hjem igen.

Det er en svær tid for os voksne, men værre er det for vores 3 piger på 5, 7 og 10 år. Hvordan forklarer man sit barn, at verden nogle gange kan være frygtelig og hård, og at de risikere, at miste noget af det dyrebareste de nogensinde har fået!?

Her er lidt information:
Vi har d.d. hos kennel Vistruphus i Roskilde oplevet det at have indbrud. Denne gang gik man åbenbart efter noget mere end bare lige et kamera. Vores Lille Amélie på blot 14 uger er blevet stjålet, endvidere alle reg. papirer heriblandt stambog, desuden har man taget sig den frækhed at tage hendes halsbånd og hundesnor med. Amie er endnu ikke vaccineret, da hun har haft lidt maveonde, dette bekymrer mig meget. Jeg er i chok og kan ikke fatte hvad der her er sket... - JEG BEDER ALLE: Hjælp os, hold øjne og ører åbne, vi vil så gerne have vores Amie hjem igen! - Dusør gives kr. 3000,- læs evt. mere på vor hjemmeside www.vistruphus.dk

Jeg håber I kan hjælpe os!...hvalpen er også efterlyst via www.corgi.dk , www.hunde-info.dk, www.dru.dk samt mange andre hjemmesider og organisationer. Endvidere er politiet, DKK, hunderegistret og Den Danske Dyrlægeforening kontaktet.

Jeg søger så meget hjælp som overhovedet muligt - Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg i går kl. 22.00 kontaktede politiet for at høre hvorledes det stod til, om man havde fundet noget nyt i sagen. Jeg er skuffet og såret over den måde man tackler en sådan situation...det er jo en hund ikke et barn vi taler om :-(((

Mange hilsner,
Henriette Vistrup Sørensen
Til information kan oplyses - at indlægsskriveren intet har med det at gøre - fik bare den mail og ville oplyse andre om at holde øje.






Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.kaeledyrskompagniet.dk


Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede af hvalpen er her
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 12:32






Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.kaeledyrskompagniet.dk


Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 12:32

Nej hvor er det frygteligt. Det lyder da som nogen der har forstand på det, og er gået efter at få fat i hvalpen. Håber virkelig i snart får hende hjem, og skal nok sprede det til dem jeg kender.

hilsen Vibeke


Dalmatiner hvalpe sælges, salgsklare onsdag før påske, kun 2 hanner tilbage....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 13:30
Hun har det nok i det mindste godt, men for pokker hvor må det gøre ondt indeni jer!

Hilsen Frederikke


Chanel & Soffy!


Hvorfor nøjes?



www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=17577

www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=17579

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhnej...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 17:04

...sikke noget! Hvor er mennesker kolde! :-(

Jeg har sendt din besked rundt til alle jeg kender. Jeg håber, I snart får hende hjem igen.


Camilla



- NU MED HUND!!! :-D



Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt nysgerrig...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 17:26

Håber virkelig i får hende igen SNART... Det må være en frygtelig oplevelse...

Bare lige nysgerrig er hun nået at blive chippet???


KnuZ og de varmeste medfølelser

Vibber

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kigger her i Skovlunde/Ballerup
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 17:53

Jeg bor ved siden af en stor mark (skovlunde gamle flyveplads) Og der går der mange mennesker der kommer lang vejs fra og går tur med deres hunde.. jeg går tit (faktisk altid) med min egen lille vuppe der oppe, så jeg vil holde ud kig efter hende her!


Hvor har jeg dog ondt af dig og din familie, og ikke mindst af den stakkels vuppie, der sikkert ikke forstår hvad der sker!


Kram Irco Miro /Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm - læs lige
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 18:31

denne linie igen *sss*


Til information kan oplyses - at indlægsskriveren intet har med det at gøre - fik bare den mail og ville oplyse andre om at holde øje.






Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.kaeledyrskompagniet.dk


Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 når, ja,ja..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:21

.. det er ikke så nemt når man ikke rigtig kan se.. Jeg kan ikke se den lyserøde farve, først da min veninde læste igen for mig hvad der stod..



Kram Irco Miro /Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh! Hvem kunne dog finde på det!?
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:23

... Og hvor er det frykkeligt! Og det bliver ikke bedre at du skal fortælle det il dine børn. Hvor langt tid har hun været væk? jeg kan godt se hvor svært det må være for dig og ville sende dette link til dem jeg kender håber snart hun kommer hjem, tænk hvor kan folk være is kolde nogle gange..

hel og lykke jeg krysser finger "X"

- Ronja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er sq...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:28

da noget bizart noget at gøre!! Bliver det næste, at de stjæler vores babyer i barnevognen, eller hvad?


Ja undskyld - er temmelig chokeret over så frækt et tyveri!?!


Corgi'ere er også bare nogle skønne hunde...


Nå men, jeg skal også nok sende beskeden rundt, hvis jeg får nogle relevante steder at sende den hen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Verden er af lave
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 21:21

Synd for jer...

Men det må da for pokker være nogen, der ved hvor i gemmer jeres papirer. Eller var alt gennemrodet ? Man tager da ikke bare lige en hund , sådan fuldstændig impulsivt.


Hvordan gik det med den lille papillon der var væk efter et indbrud ? Er den dukket op ?


OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg)
Og nu med pintmoor-stutteri.
Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 22:20

...Nåeh...hehe...Jeg har svært ved at se den lyserøde farve, så den sætning havde jeg fuldstændig overset! ;-) Men ikke desto mindre er beskeden sendt rundt og jeg håber stadig, at hunden k9ommer vel hjem igen. :-)


Camilla



- NU MED HUND!!! :-D



Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 23:08

Jeg har nu indrykket et indlæg på joras chat og på joras på opslagstavlen og anmodet om hjælp..

Håber de finder deres hund...

(Var også lige inde på hunde-galleriet.dk og kigge, men der havde du lagt ud)




Mvh
Henrietta Joye & Nu Lobbe

IKKE medlem af (RKK)
medlem af Katla
-
Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!
Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi med hund
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 23:58
Har i lagt efterlysningen ind på www.vimedhund.dk? Det er allerede blevet en populær site, med mange besøgende...

Modbydelige mennesker der kan finde på at stjæle på den måde, så er jeg sku ligeglad om det er en køkkenrulle eller hund, DET GØR MAN BARE IKKE!

Jeg ville virkelig gå i spåner hvis nogen stjal min hund, gudskelov er hun en pointer blanding fra Athens gader, men alligevel..

ØV bare de får deres hund hjem igen..


Jeg vil udlåne begge mine perler i min. 1 år, det skal være på Sjælland, er du interesseret i at låne en eller begge, skriv.


Støt de græske gadehunde www.graeskehunde.dk/


Mvh "Dolly"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 06:00

Det var dog skrækkeligt.


Måske du skulle kontakte Den Blå Avis også - kan iøvrigt se at en familie søger lige præcis en sådan tæve i avisen. Måske det var en ide at kontakte dem også, man ved jo aldrig om indbrudstyven kunne være så "dum" at vælge den lette løsning.


Jeg håber i får jeres lille pige tilbage.




OX Hingst står til avlsbenyttelse i 2006 - Efter Res. Worldchampion hingsten Padrons Kadar. Lækkert show hoppeføl til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Een gang til for Prins Knud
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 06:19

Denne gang i sort, da der er mange, der ikke kan se (eller ikke lægger mærke til-)den lyserøde skrift på den grå baggrund.


Citat fra HundeGitteMors indlæg:


Til information kan oplyses - at indlægsskriveren intet har med det at gøre - fik bare den mail og ville oplyse andre om at holde øje.

Altså: Det er IKKE HundeGitteMor der har fået stjålet en hund. ;)

Håber, at familien får deres hvalpepige tilbage.

- Tina


0
0
Svar på denne tråd
 
 hundehvalp
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 07:24

Tina A: det kan jeg nu du siger det godt se, men så skulle man måske have startet teksten ud med at skrive dette.


Personligt bemærkede jeg ikke det med lyserødt, da det mange gange er folks signatur som plejer at være der, og dem læser jeg aldrig.


Og som teksten er startet, lyder det netop somom at det ER vedkommende som har fået stjålet en hund ;-)


- OX Champion Hingst står til avlsbenyttelse i 2006.

- Lækker åringshoppe efter Valerio Ibn Eternity sælges - samt 2 års hoppe til avl/show/ridebrug.

- Vi venter føl efter Dalí SS

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke min hund - vigtigt.
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 08:16
bare for informationens skyld så er det ikke min hund - det er ikke nogen jeg kender - det er en mail jeg har fået i en rundsending som jeg bare ville sætte her på HN.






Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.kaeledyrskompagniet.dk


Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ahh...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 10:40
Men for pokker - kan det ikke være ligegyldigt hvis hund det er??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja - jo
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 13:13

i princippet kan det - men når folk skriver "synd for dig - håber du får den hurtigt tilbage" og lign. synes jeg det er vigtigt at fastholde at det altså ikke er min lille hvalp der er stjålet.. *s*









Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.kaeledyrskompagniet.dk


Jack D. tilbyder naturlig bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 HudeGitte...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 13:46

Ja *s* det var nu heller ikke så meget til dig - men når diskussionen begynder at gå på, hvordan du burde have startet indlægget etc. :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 khasflkh
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 16:52
på hjemmesiden vistrup står der amie er tilbage hos sin familie
0
0
Svar på denne tråd
 
 øvøvøvøv
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 18:16
sætter din besked ind på heste og hunde galleriet nu

RID HAFLINGER :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 god aften danmark
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 18:19
de har lige sagt noget om en stjålen hundevalp der er stjålet men kommet hjem igen.
mon ikke det er denne de omtalte :)
det er med i udsendelsen der starter om et øjeblik.

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs.


Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gudskelov..
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 18:49

Så lige i go' aften Danmark at Amie er kommet hjem igen. :)

Sikke en lettelse for familien. :)




» , 12 Bogstaver | 4 Stavelser | 3 Ord | [Èn] Betydning

Jeg Elsker Dig <'3


<3 <3 <3 <3 Skovgårdens Phoenix <3 <3 <3 <3

Den 13. april flytter jeg til Ringe på Fyn.. :D

Uha, det bliver spændende. :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvalpen er kommet hjem
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 21:07

til ejeren - mails flyver rundt nu med denne besked, samt at overdragelsen skulle være sket med Godaften Danmark´s fjernsyn på..









Vh Gitte

mor til Tera 13 mdr.

.

DogWalk 2006 - støtte gåtur om Bagsværd sø

30. april 2006
se mere på
www.dogwalk.dk


Jack D. tilbyder bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 22:46
hvordan og hvor var hunden fundet?
er det kommet frem hvad den skulle bruges til?
om det var med videresalg for øje?

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs.


Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm tja
Forfatter: 
Dato:  05-04-2006 09:13
Hun blev fundet rendende rundt alene på et grønt område... Hun havde tabt sig men var ellers ok...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider