Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor fik du din hest?
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 11:30

Go´formidag kære ænder

lige et spørgsmål herfa! Hvorfor fik i jeres hest?

fordi i har gået og plaget.? fordi du havde fået tjent penge sammen?

kom så!

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 11:31
undskyld kom til at ligge det i det forkert forum
0
0
Svar på denne tråd

Fordi jeg
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 11:53
Så ham og havde råd...

Illum, navnet forpligter!!

Uægte formering det kan enhver begive sig ud i...

0
0
Svar på denne tråd

Morfar
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 11:59

Min morfar fik en shetlænder hoppeplag af ing. Christiani fra Egholm Slot.

Den fik jeg så af min morfar. Jeg vidste ikke jeg ønskede mig en pony. Jeg var 6 år gammel, plagen var 2 år.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Breyer heste og Cheval Liberté trailere!

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 12:07

Så der stod en pinto hingst til udlån her på heste-nettet og det skulle jeg da lige se hvad var for noget. Det endte med at jeg tog ham med hjem, og da ejeren begyndte at snakke om at sælge ham, blev jeg nødt til at slå til. Så jeg blev nødt til at skrabe sammen så jeg kunne beholde min dejlige hest.

Der er billeder af ha, på min præs.

Bedækning v/Hingst e. Don Premo
Køn og charmerende springtalent.
Billeder på præsentation
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 12:11
Mit forhold var ved at gå i stykker, fordi jeg ikke var den mest aktive person, efter jeg ikke passede hest mere, så mig og kæresten blev enig om at købe en hest, så jeg kunne blive mere glad og lave noget andet end og gå i skole, så da jeg fik tøsen kom hjem, må jeg indrømme at lektierne blev sat lidt til side, men dog lavt, men ja kom ofte først i seng ved en 1-2 tiden og skal altså op kl. 4-halv 5 for at kunne komme i skole.. så de første mdr. var der ikke møj søvn, men det er det hele vær.. og forholdet køre igen. som smurt.. så en hest kan også rede forhold.. hihi

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik min
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 14:13

Jeg fik min, eller hvad man nu skal kalde det fordi hans ejer ikke gad have den mere, så via venners venner fik jeg tilbud om at låne den. Jeg har haft ham i næsten fem år nu, og aldrig hørt fra hende som oprindelig havde ham.

Nr. 2 købte jeg bare fordi jeg blev fristet.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 14:38

Chanel fik jeg ved at bytte med min anden hest Valentin som jeg fik/købte for mine konfirmationspenge (2 år efter konfi) . Jeg havde ønsket mig en hest i 100 år!

Felix fordi jeg havde ondt af ham, og Soffy fordi jeg manglede en!

Hilsen Frederikke

Chanel & Soffy!

Hvorfor nøjes?

www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=17577

www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=17579

0
0
Svar på denne tråd

heyhey
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 15:02

Hmm Jeg fik min første pony før jeg kunne gå.. siden har jeg haft mange ponyer og heste. -solgt- byttet og købt mig frem.

har tre stk lige pt. -Boy fik jeg da jeg var 5 år, Futte beholdte jeg og solgte hans mor da han var de der 6 mdr. og dolph købte jeg da han var 6 mdr.

*STALD VESTERBÆK*

Oldenborg , Holstener & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 15:06

Mona: fordi jeg fik tilbudt at få en hest på pension hjemme hos mig selv ganske gratis..

Papageno: fik den sammen med min veninde..

Topas: Fordi jeg ikke havde noget at ride, så jeg fik en af min mors heste..

Honey: købte hende for mine konfirmationspenge..

Tinkerbell: byttede hende for Honey..

Tímon: Fik ham af min mor, som selv havde avlet ham..

Björk: samme som Tímon..

Sandra & Tímon
..med Björk lige om hjørnet! <3
0
0
Svar på denne tråd

Bum bum..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 15:12
Jeg havde passet Tulle siden jeg var 11 år, og hun var mit et og alt. Min ridelærer er en ældre mand, og var en periode syg og indlagt på hospitalet. Da han kom hjem herfra, havde han besluttet at skære sin bestand af heste kraftigt ned. Tulle skulle sådan set have været slagtet, da han ikke ville sende hende videre uden at kunne vide om hun fik det optimalt. Men han vidste han ikke kunne skille Tulle og jeg, så jeg fik hende forærende (da jeg var 16). Hun står stadig hos min ridelærer, og nyder hver eneste stille og rolige dag. Hun er 25 år nu :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 15:23

jeg har altid kunne li heste... jeg fik min første heste bog da jeg var 4 og det var oven i købet en "fagbog" som man kalder det... så for 2 år siden fik jeg min første hest efter at have gået på rideskole og haft part og så vidder... men kort efter koim jeg ud for en trafik ulykke og måtte leje ham d... jeg besøgte ham mens man var lejet ud flere gange men måtte nok til sidst indse at vi nok var vokset fra hinanden både mentalt men os fysik... det skal siges han var tidligere traver og kun egnede sig til spring... så solgte ham til et godt hjem på sjælland...

så fik jeg part på en lille unghest som blev sat til salg kort efter og han købte jeg med henblik på at han skal blive min dressurhest... han nu haft ham siden december 05 så det er spændene hvad han bliver til...

knus

0
0
Svar på denne tråd

pony elsker
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 15:42

hej jeg fik en pony fordi jeg plaget lidt o.k lidt meget UPS. jeg elsker min pony Bella sådan fik jeg pony mange hilsner katrine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 18:39

crys for 2 år siden efter ha gået og plaget ejer i mange år.*ss*

Jeg så crys første gang ude på jvb (jysk væddeløbsbane) da hun var 2 og hun stod i en boks og så utrolig gal ud.

Men jeg syntes bare at hun var dejlig.

Som 3årige kunne mændene ikke "klare" hende mer og hun skulle slagtes. Men NEJ hun skulle være min om det så skulle koste mig ALT. Men der skulle gå 6 år inden jeg fik hende foræret af ejer.
Jeg har lige siden jeg så hende første gange ville ha hende og nu er hun min. Så piger ønsker går i opfyldelse.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 18:44

Havde lagt penge til side og vidste nøjagtig hvad jeg ville have..

Og da Copy pludselig dukkede op købte jeg ham... :-)

Pernille

Gør hver dag til en fest. Rid OX araber hest :-)

0
0
Svar på denne tråd

Kunne ikke undvære
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 19:23

Ham jeg har nu, fik jeg, fordi jeg ikke kunne undvære at have hest.

Jeg solgte den anden pga. piskesmæld, og var så hesteløs i et lille halvt år. Jo flere gange jeg var ude og ride på en jeg har redet til en gang -Jo mere savnede jeg det.

Så det endte med at jeg købte en plag, så jeg både havde tid til skolen og så min nakke kunne komme i orden igen inden han skulle rides til som 3årig.

0
0
Svar på denne tråd

Den første
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 19:51

pony, var en konfirmationsgave :-) Ja for 23 år siden ;-D Det er godt nok mange år siden !

Ponyen blev solgt da jeg faldt for aldersgrænsen og brugte pengene på en hest. Arvede lidt penge fra min mormor samt jeg fik en børneopsparing udbetalt købte jeg endnu en hest. Begge fulgte med mig til Tyskland da jeg fik arbejde dernede i 1988-1992. De blev begge to solgt dernede, da jeg vidste jeg skulle hjem og have en uddannelse.

Da jeg blev gift for 4 år siden, fik jeg en usædvanlig brullypsgave af min svigerfar: en groningerpaard (en hollandsk hesterace, dog med megen dansk oldenborgblod). Den var føl på det tidspunkt, nu er den ved at blive tilredet og til sommer kommer den endelig herop. Grunden til at jeg ikke har fået ham herop er fordi jeg har været gravid etc. samt min svigerfar skulle lige have ham kåret etc. Det er min mands kusine der tilrider ham, hun er uddannet berider.

Da jeg besøger mine svigerforældre godt og vel hver måned, kender jeg Fridolinius temmelig godt og er blevet meget glad for ham :-)

Så jeg ser frem til at få ham hertil :-)

Beagle.

Rideudstyr tilsalg,

som Pikeur Fleecebluser,

lækre schabrack-underlag,

CATAGO vinterridejakke.

Alt billigt tilsalg.

www.123hjemmeside.dk/albertje

0
0
Svar på denne tråd

fik hest
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:03
Fik Hilde fordi ejeren var nødt til at skille sig af med flere af sine heste og hun vidste at hun ville få det godt hos mig...

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:19

Fordi jeg gik med til flytte til jylland!

Så Fik jeg den, så måtte jeg jo lære ride den rigtigt.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:27

Jeg fik min første pony på min 8 års fødselsdag.

Vi havde fået gæster uden, at jeg vidste det. De stod ude i haven og ventede med med min pony Finella. Jeg åbnede døren ud i haven indenfra stuen og så min far stå med Finella...

Skøn fødselsdag!!! Jeg har stadig Finella

De andre heste har jeg selv købt.

Carina

- INGEN ER MERE VÆRD END ANDRE -
0
0
Svar på denne tråd

jeg har i mange år...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2006 20:38

gået og drømt om at få min egen Quarterhorse og da jeg stod og skulle finde en ny fordi jeg jeg havde opsagt min helpart...tja så blev det altså sådan.

At det lige skulle være en Quarter har jo noget at gøre med min ridestil og interessen for westernridningen.

En af mine venner ringede til mig og fortalte om en ung pige som skulle til at starte på jurastudie og gerne ville flytte til KBH men var så nødt til at sælge sin hest, men han var ikke officielt til salg, så da jeg ringede til hende gik hun med til at jeg kom ned og prøvede ham og hvis kemien passede ville hun gerne sælge, men kun fordi det var til mig fordi hun vidste han ville blive trænet og showet.

Om 3 uger har han 1.års dag hos mig...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider