Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Helt ærligt...!!!???!!
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 20:51

Hej alle HN'er

Her sidder jeg så og koger... argg..

det skal lige siges at jeg er 15, og godt ved jeg ikke er 23, hverken drikker eller ryger, vil kun hygge mig i andres selskab, og lærer nye mennesker at kende...

Det hele startede med at min ven, ringede mig op, og spurgte om jeg ville med ud til nogen af hans venner, der bor i Ørslev bor selv i Præstø (omkring 20 km væk). Hans mor ville køre os derud og hente os (før kl 24). Så spørger man stille og roligt sin far om man må tage med, men næh, nej... det kunne der ikke være tale om, det var for sent og bla bla bla...

Kan så bare ikke forstå hvorfor... jeg kunne forstå hvis det var til kl 3 og i kbh eller sådan noget... men...

Jeg forstår bare ikke min fars beslutning... ??!!??...

Hva siger I...

Venligst

Maria Nygaard

Maria og Vallentin alias Walle Wombat

Din hest er ikke din slave

-Den er din makker i livet...!

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 20:56

hejsa. det ved jeg ikke helt er kun 14. men jeg kender det godt hvor de bare nej det går ikke. pas nu godt på sig selv. altså jeg vil også hellere ud med mine venner. så hvis jeg skal det spørg jeg altid min mor hun siger for det meste ja min skat.

men kender det sq godt det er rigtig iriterene

0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 20:57

så er det jo dejligt at du kan hygge dig med HN når du ikke må tage afsted for din far . Han har sikkert sine grunde, og han passer bare på sin datter. Ha´nu en god aften alligevel.

hilsen Betina

0
0
Svar på denne tråd

Irriterende
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 21:04

Irriterende.

Forældre mangler ofte empati - ellers glemmer de så meget hvordan det er at være ung i deres egen frygt for at afkommet skal komme til skade.

- Heidi

Èn gang fjordhest - altid fjordhest

"Tykke gule heste der ikke kan bruges til andet end kørsel og skovture."

Savner dig så meget, Lea!

0
0
Svar på denne tråd

næææ de husker
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 22:11

Mon ikke de netop HUSKER hvordan det er at være ung ...

Ej jeg kender ikke dig og din familie og hvad der kan ligge til grund for din fars beslutning, men ærligt jow jeg syntes faktisk det er lidt strengt i en situation hvor der hverken skal drikkes eller festes og der er kørsel til og fra.

rigtige ponymødre ..har intet andet liv ;O)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider